Rose POV
Als ik wakker word bedenk ik met dat het niet alleen zaterdag is, maar ook nog eens Valentijnsdag. Cameron heeft me donderdagavond in de club al gevraagd om zijn Valentijn te zijn en we hebben afgesproken dat we vanavond weer samen uit gaan. We gaan naar een andere club die vanavond helemaal in het teken van liefde en Valentijnsdag zal staan.
Ik draai me om en zie Cameron niet meer in zijn bed liggen. Ik ruik een heerlijke walm van pannenkoeken uit de keuken komen en stap uit bed. Als ik de keuken binnenkom zie ik de tafel perfect gedekt, een vaas vol met rode rozen, een bord met perfecte pannenkoeken en een heleboel toppings. Ik schuif aan en zie Cameron naar de tafel lopen om de laatste pannenkoek op het bord te leggen. Hij legt de pan weg en schuift dan ook aan.
'Dit ziet er geweldig uit Cam!'
Hij reageert met een glimlach
'Waar heb je die kookkunsten vandaan?'
'Van m'n oma geleerd.'
'Het is echt perfect.'
We genieten van het ontbijt en ruimen dan af. Ik laat de gootsteen vullen met warm water en voeg een beetje afwasmiddel toe. Ik begin met afwassen en Cameron droogt af. Hij pakt het laatste bord van me aan en onze handen raken elkaar. Direct verschijnt er kippenvel over mijn hele lichaam en vliegen er miljoenen vlinders in mijn buik. Ik kijk hem recht in zijn ogen aan en voel dan zijn lippen de mijne raken.
Cameron POV
Onze handen raken elkaar maar heel kort, maar de vonk slaat over. Ik kijk Rose recht in haar ogen aan en ik kan het niet laten. Ik leg het bord weg, mijn armen om haar middel, trek haar naar me toe en laat mijn lippen de hare raken. Ze gaat mee in de kus en ik til haar op waarna ze haar benen om mijn middel slaat. Ik loop zonder de kus te onderbreken naar mijn bed en laat haar erop zakken. Ik ga boven haar hangen en na een tijdje verbreekt Rose langzaam de kus.
'Ik wil het rustig aan doen.' zegt ze.
'Snap ik.' zeg ik met een glimlach op mijn gezicht. 'Wil je wel alsjeblieft mijn vriendin zijn?'
'Heel graag.' antwoord ze en ze drukt een snelle kus op mijn lippen.
Ik laat mezelf naast haar zakken en Rose staat op.
'Wat ga je doen?'
'Douchen.'
'Oké.'
Rose POV
Ik loop naar de badkamer, draai de deur op slot en kijk mezelf aan in de spiegel. Ik heb officieel een relatie met Cameron. Ik kan het niet geloven! Ik ben zo ongelofelijk blij! Met Cameron in mijn gedachte laat ik mijn pyjama van mijn lichaam op de grond vallen en stap ik de ruime douche in. Ik laat de warme stralen over mijn lichaam stromen en sta zo nog ruim 10 minuten niks te doen. Na een douche van 30 minuten stap ik de douche uit en droog ik me af. Ik sla een handdoek om m'n lichaam heen en draai een tweede handdoek om m'n haar.
Ik loop de kamer weer in en loop meteen door naar mijn kledingkast. Na heel lang twijfelen over de perfecte outfit voor vandaag ga ik voor deze outfit:
JE LEEST
Rose [COMPLETED]
Teen FictionRose, een meisje dat naar een kostschool gaat en een kamer moet delen met een jongen. In dit boek lees je hoe haar leven volledig verandert na deze onwaarschijnlijke gebeurtenis. --------------------------- #197 : 16/02 #188 : 17/02 #143 : 1...