Eenentwintig

133 6 0
                                    

Rose POV

'Hey, ik ben Lily.'

***

Ik geloof niet wat ik zie als Lily voor me staat. Ze heeft precies hetzelfde uiterlijk als ik. Hetzelfde haar, dezelfde ogen, dezelfde mond, neus, ik kan zo nog jaren lang door gaan. Ze moet mijn tweelingzus zijn, maar dit kan niet. Ik heb alleen een broer, Nate.

'Uhm... ik ben Rose. Waarom heb jij hetzelfde uiterlijk als ik?'

'Omdat ik je tweelingzus ben. Je bent geadopteerd, net als ik. Ze hebben ons in twee verschillende gezinnen geplaatst.'

'Maar... Dat kan niet! Nate is mijn broer. Ik snap dit niet.'

'Ik weet het. Ik wilde het eerst ook niet geloven. Ik heb maanden lang enorm mijn best gedaan om te vinden dat dit niet waar is, maar het is wel waar.'

'Maar... Hoe heb je mij dan gevonden?'

'Google is your best friend.'

'Wie zijn onze ouders?'

'Ik heb geen idee. Zo ver ben ik niet gekomen, maar ik ben zo blij dat ik jou gevonden heb!'

'Ik kan het niet geloven! Ik heb gewoon een zus!'

Ik trek Lily in een knuffel en zo blijven we even staan. Ik snap er niks van, maar weet wel dat ik heel erg blij ben dat ik nu een zusje heb. Ik heb altijd al een zus gewild. Ik laat haar los en kijk haar even in stilte aan.

'Kom mee.' Ik pak haar hand en trek haar mee naar de gang, de trap op en mijn en Camerons kamer in.

We gaan op het bed zitten en praten de hele dag over van alles en nog wat nadat ik Hanna en Lucy heb afgezegd. Ik moet nu gewoon even tijd besteden met mijn zusje.

We komen erachter dat we echt vrijwel alles gemeen hebben. We houden beide ongelofelijk van dansen en zijn beide opgegroeid in een gastgezin nadat onze ouders op jonge leeftijd overleden zijn. Of nou ja, onze ouders, onze adoptieouders. Ik heb Martijn overgehaald om Lily toe te laten tot de danscrew en tot zijn dansschool. Ze trekt ook nog eens bij ons in. Martijns huis is zo groot dat dat gemakkelijk kan.

Wat me ook wel opviel is dat Martijn en Lily elkaar volgens mij wel leuk vinden. Martijn ging zonet ineens zich opfrissen en zijn haar doen en Lily kwam nadat ze even snel had gedoucht terug naar beneden in een jurkje en met veel meer make up. Eerlijk gezegd; ze passen wel bij elkaar en ze kunnen allebei volgens mij wel een partner gebruiken. Haha.

Cameron en ik hebben afgesproken dat we gaan proberen om ze aan elkaar te koppelen. Vanmiddag gaan we met zijn allen shoppen. Cameron en Martijn hebben dringend nieuwe kleding nodig en Lily heeft niet heel veel meegenomen en kan dus ook wel wat nieuws gebruiken. En ja, ik zou vanmiddag sowieso al met Lucy en Hanna gaan shoppen, dus dat doe ik dan gewoon nu.

Ik ben zo blij dat Lily me gevonden heeft. Ze heeft direct haar hele leven opgegeven en haar hele leven omgegooid door bij Martijn te komen dansen. Ik moet eerlijk zeggen, ze kan echt geweldig goed dansen en ze heeft een super leuke kledingstijl. Eigenlijk is hij hetzelfde als mijn kledingstijl, maar ja, dat verklaart wel waarom ik haar stijl zo leuk vind.

Na het shoppen zijn we met zijn vieren uit eten gegaan en nu moeten we meteen door naar de dansles die is ingelast om Lily zo snel mogelijk bij de groep te betrekken. We nemen de hele routine voor de tour met Demi opnieuw door en die heeft ze zo opgepakt. Ze is echt een geweldig goede danseres.

Na de dansles gaan we weer naar huis. Lily en ik gaan haar kamer inrichten. We stoppen al haar kleren en schoenen in de inloopkast en halen een doekje door de kamer en de badkamer. Deze kamer is al een tijd niet meer gebruikt, dus een raampje open voor wat frisse lucht mag ook wel. Ik help haar met het bed opmaken en daarna gaan we beide douchen en trekken we wat meer comfortabele kleding aan. Dit is wat we dragen:

Rose:

Lily:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Lily:

Als we beneden komen hebben Martijn en Cameron ook simpele kleding aan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Als we beneden komen hebben Martijn en Cameron ook simpele kleding aan. Ze zitten op de bank te gamen. Ik ga naast Cameron zitten, til zijn arm op en ga op zijn schoot zitten met mijn rug tegen de armleuning van de bank en mijn hoofd tegen zijn borst.

Lily gaat naast Martijn zitten en blijft roepen wat hij moet doen om te winnen.

'Hier, wil jij spelen?' vraagt Martijn aan Lily nadat het potje is afgelopen. Hij heeft de controller al voor zich uitgestoken in Lily's richting.

'Ja, doe maar hier.' Lily neemt de controller over en speelt een potje FIFA tegen Cameron.

Binnen no-time staat ze nog voor de rust met 3-0 voor.

'Hoe kan jij dit zo goed?' Vraagt Cameron verbaast.

'Ik ben opgegroeid met 4 oudere broers. Het enige wat zij deden was FIFA. Dan ga je mee doen en leer je het vanzelf.'

'Oké ja dat geloof ik wel.'

Ze maken het potje af en ik merk dat nog voordat het potje is afgelopen mijn ogen langzaam dichtvallen. Ik doe enorm mijn best om mijn ogen open te houden, maar het lukt niet. Ik denk dat deze dag misschien toch een beetje te leuk was.

'Beetje moe schat?' vraagt Cameron.

Ik knik.

'Zal ik je naar boven tillen dan?'

Opnieuw knik ik.

'Wij gaan slapen jongens.''zegt hij tegen Martijn en Lily.

'Oké, wij doen nog een potje.' zegt Martijn terug.

Cameron tilt me op met en arm bij mijn rug en zijn andere arm onder mijn knieën. Hij loopt naar boven en legt me neer op het bed. De deken trekt hij over me heen en dan komt hij naast me liggen. Zijn arm slaat hij om me heen en dan val ik echt in slaap.

***

Als ik even later wakker wordt en wil kijken hoe laat het is besef ik me dat mijn telefoon nog beleden ligt. Heel voorzichtig haal ik Camerons arm van me af en stap ik uit bed. Ik loop rustig naar beneden en schrik even van wat ik zie, maar dat wordt snel opgevolgd door een glimlach.

Martijn leunt richting Lily die naast hem zit en drukt zijn lippen op die van haar.

Rose [COMPLETED]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu