6.BÖLÜM: "KÜÇÜK KIRLANGIÇ"

435 142 11
                                    


6. BÖLÜM: "KÜÇÜK KIRLANGIÇ"

Bir ruh doğuyor yeniden, bir Anka'nın küllerinden. Anka'nın ruhu, küçük kızın ruhuna yeniden can veriyor.

Geç uyumama rağmen hatta daha yeni uyumuş olmama rağmen erkenden kalkmıştım.

Gece, Nevsal'le konuşmadan öylece oturmuştuk. Sadece bir bardak kahve istemiş, ancak aklında ne vardıysa kahvesini içmemiş  soğumaya mahkûm bırakmıştı. Ne o bir şey söylemişti ne de ben bir şey söylemiştim.

İçeri girdiği zaman hiçbir şey sormamamı istemişti sadece. Ben de "Tamam." Diyerek onaylamıştım. Sesinden de yüzünden de ne olduğu belli olmamıştı. İfadesiz hâlinden hiçbir şekilde taviz vermeden sadece sessiz bir şekilde durup bir şeyler düşünmüş, arada da gözlerimin içine bir şeyler anlatmak istercesine bakıp durmuştu. Sormak istesem de girerken sormamamı açıkça belirttiği için sormamıştım. Kendi isterse anlatır diye düşünmüştüm o an.

Sessizce oturduktan bir süre sonra, Nevsal'in ayakta durmakta güçlük çektiğini fark ettiğimde odama geçerek,  dağınık bir hâlde olan odamı topladıktan  sonra Nevsal'e odamda uyumasını söylemiştim. Başta kabul etmeyip, salonda yatabileceğini söylese de birkaç dakikalık uğraştan sonra onu odama göndermiştim.

Şu an da uyuyordu. Yeni uyuduğunu söyleyebilirdim. Çünkü neredeyse yarım saat uyumuştum ve ondan önce de lavaboya gittiğimde aralık olan kapıdan uyumadığını görmüştüm. Bir sorununun olduğu açıkça belliydi ama söylememekten yanaydı sanırım.

Normalde evimde bir erkeğin olmasından rahatsız olurken Nevsal buradayken sanki rahat gibi hissediyordum. İlginç bir şeydi.

İHTİRASHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin