Omg jestem pierwszy raz nominowana, a zostałam przez yokonani dziękuje 😘😘
No to co? Zaczynamy.1. Fakty o mnie.
1. Jestem 17 letnia dziewczyna
2. Kocham koszykówkę
3. Siatka to też moje życie.
4. Oglądam anime i czytam mangi
5. Otaku jest od jakiś 5 lat
6. W kpopoie jestem prawie dwa lata *.*
7. Pomysł na ten ff przyszedł gdy siedziałam sama w pokoju i czytałam sobie kaisoo. Wtedy stwierdziłam, że chciałabym napisać jakieś, które będzie w pewnym momencie bardzo zaskakujące. (Dowiecie się kiedyś o co chodziło ;*) Oczywiście sama nie umiałam się za to zabrać...moja przyjaciółka powiedziała, żebym zaczęła pisać mimo wszystko.
8. Tak zaczęła się przygoda moja z wattpadem i pisaniem na nim.
9. Jako moje opowiadanie średnio mi się podoba, a jak zaczynam czytać ostatni rozdział żeby napisać kolejny mam w głowie, że wszystko mogłam zrobić inaczej...
10. Jako autorka tego ff strasznie mi miło, gdy wchodzę na watt i widzę, że ktoś mi skomentował dał gwiazdkę.
11. Moim ulubionym anime jest kuroko no basket.
12. A w kpopie moim ukochanym zespołem jest bigbang i AKMU
13. Na dzień dzisiejszy mam 3 ukochane piosenki które mogę słuchać cały czas.
1. 2ne1 "goodbay"
2. BTS "not today"
3. AKMU "Melted"
14. Byłam na koncercie 24K (kocham zespół, też kochajcie XD). Miałam silver i na H5 z nimi myślałam, że umrę...ale żyje i pisze dalej dla was ;*
15. W życzeniach na urodziny dostałam kilka razy abym pisała kaisoo i miała więcej wieny na to. Oczywiście nie zawsze jest wena, ale staram się pisać choć trochę codziennie. Ale równocześnie nienawidzę się zmuszać do pisania, bo wychodzi większy gniot niż zazwyczaj dlatego pisze tylko kiedy mam wene.
CZYTASZ
Psycho *Kaisoo*
FanfictionCo jeśli Kyungsoo zakocha się w szkolnym bad boy'u? A jezeli on odwzajemnia uczucia ale mu tego nie pokazuje? Czy takia miłość ma szanse na szczęście? Para główna: Kaisoo Para poboczna: ChanBeaki, Hunhan(⌒▽⌒)(*^▽^*) (͡° ͜ʖ ͡°) Mogą się jeszcze inne...