Ev kocamandı! Hatta ne evi! Villa! Zack görse kesin dairesini satıp böyle bir ev alırdı kendine. Hatta tam karşısında bu evden çok daha iyi bir ev yaptırırdı. İçten içe yarışmayı sevdiğini biliyordum.
Bay Bruce bana bütün odaları gezdirdi. Wayn'in odasını, Ericin odasını, ofislerini,oturma, yemek ve yardımcı odalarına kadar.
Bütün evi gezip odama çıktığımda oda hala bıraktığım gibiydi. Ama içerde olan bir bayan odayı toplamaya çalışıyordu.
"Ben toplarım teşekkür ederim." Dedim ve o da kafasını sallayarak çıktı.
Odamı yavaş yavaş topladıktan sonra camımdan dışarı bakmak için kanepeyi biraz çektim.
Havuz tarafı görüldüğü gibi bulutlar da çok güzel görünüyordu. Kanepeye uzandım ve bulutları izlemeye odaklandım.
Kapım açıldı ve içeriye biri girdi. Gözlerimi buluttan ayıramadım. Bulut şirin güzel bir kaplumbağaya benziyordu. Ve bana Zack'i ne kadar özlediğimi hatırlattı.
"Bizi kardeşin olarak görmediğini biliyorum ama..."dedi Eric. Derin bir nefes aldı." Akşam yemeğini bizimle beraber yemeni istiyoruz. Wayn senin için endişeleniyor. Tabi bende. Eskiden seninle ilginlenmediğimiz, diğer çocuklar ile football oynadığımızda ağlardın. Bizi unuttun belki ama..." bunları duymaya katlanma istemedim.
"Tamam gelirim. " dedim ve gitmesini bekledim.
"Odanı beğendin mi?" Diye sordu.
"Evet. Çok güzel ve çok enerjik." Dedim yorgun bir sesle. Sesim öyle bir çıktı ki sanırsın oda beni yordu.
"Wayn, Zackten haber alamadığını söyledi. Onun için mi endişeleniyorsun? " diye sordu. Evet dikkatimi çekmeyi başarmıştı. Yatmakta olduğum kanepeden doğrulup gözlerinde bir kötülük aramaya çalıştım. Sonuçta o Zack'in düşmanıydı. Uzun süre cevap vermeyince sorusunu kendi cevapladı.
"Zack ve kız kardeşi kızıl- neydi adı?- Kattniss Fransada ama iyiler. Kattniss sana ulaşamayınca senin için çok endişelendi. İşe de gitmediğini öğrenince ve Zackten de haber alamayınca o da kalkıp Fransaya gitmiş olmalı." Dedi.
İçgüdüsel olarak "Katniss'i nereden tanıyorsun ?" Diye sordum.
O da ellerini benim bir suçum yok dercesine kaldırarak " Çok sıkı bir dostun var Tess. Senin yokluğundan şüphelenince beni tehtid etmeye geldi. " dedi.
"Bizim.. kardeş olduğumuzu biliyor mu?" Diye sordum.
"Hayır. Onlara sen söylemek istersin diye düşündük. Bu arada.. Wayn seninle konuşmak istiyor." Dedi. Cümlenin sonunu üzgün bir şekilde bitirmişti.
"Yemekte konuşuruz." Diyip kanepedeki yerime geri yattım.
"Bu arada hava çok sıcak. Odada sana uygun mayonun olacağını tahmin ediyorum. İstediğin zaman havuzu hatta bütün evi kullanabilirsin" dedi. Ben tepki vermedim. "Burada tutsak değil, ev sahibisin. Keyfine bak. Duyduğuma göre iş yerinde çok yoruluyormuşsun." Tepki vermeyince devam etti. "Sen belki aynı şeyi düşünmüyorsun ama biz senin,evinde, yanımızda olduğun için çok mutluyuz." Dedi ve arkasını dönüp gitti.
Buranın benim evim olmadığını söylemek istedim ama ben söylemeden çoktan gitmişti bile.
Ama iki konuda haklıydı. Hava çok sıcaktı. Ve odada benim bedenime uygun mükemmel bir mayo vardı.
Marin desenli lacivert kırmızı ve beyaz renklere sahip fazla açık olmayan bir mayoydu.
Evet kabul ediyorum. Çok meraklı biriyim. Mayoyu giyindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tutsak
RomanceBen kendimi toparlamaya çalışırken o çoktan yerini almış ve emniyet kemerimi takmaya çalışıyordu. "Ben hallederim" diye panikledim hemen çünkü elleri emniyet kemerini düzeltirken bedenime değiyordu ve bıraktığı his tüylerimi diken diken ediyordu. Ba...