V ten istý večer s pohľadu Sam:
S paulom sme odišli z párty a vybrali sme sa ku mne domov no skôr k Justinovy.
Keď se prišli do domu tak všade bola tma tak to znamená že Pettie už spí. Pomaly som šla po schodoch a Paul za mnou. Keď sme prišli do izby zatvorila som dvere a Paul ma pobozkal. Trochu som bola zaskočená ale potom som spolupracovala. Pomedzy bozky som myslela na Justina a ko ma chcel pobozkať v ten deň keď sa mi prišiel ospravedlniť. Preboha sem daj si facku veď ho nenávidíš povedalo moje svedomia a ja som len v mysli prikývla na znak súhlasu. Potom sme bozka ukončili a ja som sa Paulovy pozrela hlboko do očí. On začal hovoriť.
Sam prosím prepač j-ja neviem čo sa to stalo"povedal trochu koktavo a pozrel sa do zeme.
To nevadí je viem že to robí ten alkohol" povedala som mu a usmiala som sa na neho.
Bola som unavená tak som mu povedla že si ešte zajtra zavoláme. Vymenili sme si čísla. On len prikívol a šiel preč. Ja som si len tak, tak obliekla pižamu a šla som si ľahnúť.
Z pohľadu Justina:
Keď Sam odišla s tým debilom tak sme s Ryanom ešte trochu popily a potancovali. Potom nás to tam už prestalo baviť tak sme šli preč. Keď sme prišli pred môj dom tak sme si s raynom dali svoj pozdrav a ja som vyšiel z auta a namieril som si to do svojej izby. Po schodoch som sa musel držať lebo asi by som spadol. Keď som vyšiel na poschodie pomalym krokom som šiel do svojej izby. Keď som šiel okolo izby Sam tak som do nej nakukol či sa tam neváľa s tým debilom ale keď som vydela že sladko spí bol som spokojný. Vošiel som do svojej izby a vyzliekol som sa a nechal som si len boxerky potom som vošiel pod periny a zaspal som.
Ráno z pohľadu Sam:
Ráno som vstala na nepríjemnú bolesť hlavy. Prudko som sa posadila na posteli a myslela som si že my asi prastkne hlava. Pomaly som sa postavila a vošla som do kúpeľne šla som pred zrkadlo keď som sa pozrela na môj odraz v zrkadle tak som sa aj zľakla. Vlasy som mala asi do všetkých svetových strán a pod očami som mala kruhy. Rýchlo som sa odvrátila od zrkadla a podišla som k vani do ktorej som pustila vodu a do nej naliala penu do kúpeľa. Kým sa vaňa plnila vodou šla som do šatníka a vybrala som si červené tepláky biele tričko nad pupok a k tomu čierne adidas botasky. Vyšla som so šatníka a veci som hodila na posteľ. Vošla som do kúpeľne a zastavila som vodu,vyzliekla som si pyžamo a dala ho do koša so špinavým prádlom. Vošla som do vane a relaxovala. Keď voda ochladla vyšla som z vane a vodu vypustila. Obmotala som si okolo seba uterák a podišla k zrkadlu umyla som si zuby a tvár. Potom som vyšla z kúpeľne a podišla som k posteli. Osušila som sa a obliekla som sa. Keď som bola oblečená tak som si ešte vlasy dala do drbola a vyšla som zo izby a šla som do kuchyne kde som si vzala prášok proti bolesti hlavy.
Z pohľadu Justina:
Ráno som vstal na sucho v ústach. Postavil som sa z postele a trochu sa mi zatočila hlava ale ja som to ustál. Obliekol som si nohavice a vyšiel som z izby smerom do kuchyne. Vošiel som do kuchyne a Sam si robila prášok proti bolesti hlavy vypila to a pohár položila do drezu a chcela odísť ale ja som ju zastavil:
Musím sa ťa niečo opýtať“ povedal som a ona sa otočila a pozerala sa na mňa
Hovor!“ povedala
Bola si včera v klube?“
Yep prečo aj ty si tam bol ?“ povedala a ja som len prikývol
A s kým si tam bola ?“
A čo je teba do toho ja sa do teba nestarám s kým si tam bol tak sa láskavo ty nestaraj do mňa.“ Začala trochu hlasnejšie hovoriť.
Veď dobre ja sa ťa len pýtam“ povedal som a ona len prikývla a ja som pokračoval.