Z pohľadu Sam:
Po práci som šla domov.Keď som prišla domov Justin nikde nebol.Šla som do kuchyne a tam bola Pattie niečo varila.
Ahoj Sam tak čo ako bolo v práci ? spýtala sa
Dobre" odpovedala som
Si hladná mám ti naložiť špagety už sú hotové "spýtala sa
Ano môžeš" odpovedala som
Naložila mi špagety a aj sebe a začali sme jesť
Kde je Justin?" spýtala som sa
Celý deň nevyšiel z izby pôjdeš potom za ním aby sa šiel na jesť? spýtala sa
Ano pôjdem" odpovedala som
Keď som dojedla dala som tanier do umývačky a šla som za Justinom a povedať mu nech sa ide najesť.Keď som prišla do izby ležal na posteli a robil niečo na mobile.
Justin máš sa ísť nejesť "povedala som mu
OK"odpovedal
Keď som mu to povedala radšej som mu už nič nehovorila lebo pozerať sa na jeho unudenú tvár tak to sa mi nechce. Vošla som do izby a hneď som šla do šatníka si vybrať šaty na párty.
Vybrala som si obtiahnuté čierno biele šaty bez ramienok čierne topánky na opätku,čierne náušnice a strieborný náramok.Všetko som to hodila na posteľ a šla som sa osprchovať.Vošla som do sprchového a pustila som sprchu vzalo som si šampón a umyla som si vlasy potom som vzala sprchový gél a umyla som si telo všetko som nechala pôsobiť a potom som so seba zmyla všetky mydliny.Vyšla som so sprchového a obmotala som si okolo seba uterák vošla som do izby a obliekla som si podné prádlo. Potom som si vysušila vlasy a vyžehlila.Obliekla som sa a šla som si do kúpelne spraviť make-up.Nanielsa som trochu špirály,linky,očné tiene a všetko som to doladila rúžom. (pozn.obrázok na boku čo mala oblečené)Keď som bola hotová prišla mi Sms-ka od Jess.
Od Jess: Ahoj pripravená sa dnes poriadne zabaviť?
Pre Jess: Ahoj tak to si piš! A kde si ?
Od Jess: pred domov tak pohni!
Pre Jess: už idem.
Vzala som si listovú kablku do nej dala mobil kľúče a nie aké peniaze.Zbehla som schody až kým som nenarazila do Justian.
Z pohľadu Justina:
Šiel som s kuchyne keď som počula ako niekto utekal a do mňa buchol až som skoro spadol na zem. Bola to Sam. Bola veľmi krásna.
Kam ideš?"spýtal som sa
Idem von s Jess ale tebe sa spovedať nemusím!"odpovedala mi
Veď dobre len sa pýtam"povedal som
Už som jej nič nevravel. Ona odišla a ja som šiel do obývačky sadol som si na sedačku a pustil so si TV. Nič tam nedávali. Prepol som na jdene kanál a dávali tam Harry Potter tak som to nechal.Sedel som na sedačke pozeral som Harryho keď mi prišla Sms-ka od Ryana
Od Ryana-Čau brcho nepôjdeme von ?
Pre Ryana-Čau brácho jasne. O pól hodiny u mňa
Od Ryana-ok
Vypol som TV a šiel som do svojej izby obliekol som si:Hnedé rifle,sivo-čierny sveter k tomu ružové supry,zletú retiazku,okuliare a zlaté hodinky. Ešte som na seba nastriekal pár kvapiek voňavky a bol som hotový.Počul som ako pred domom trúbi auto tak som si vzal mobil,kľúče a peniaze.Ešte som zašiel do maminej izby či spí sedela na posteli a niečo robila na posteli.
Mami idem von s Ryanom a išla aj Sam takže budeš sama doma"povedal som jej
Dobre a kedy sa vrátiš? spýtala sa
Neviem asi nad ránom"odpovedal som
Aha dobre"odpovedala
Vyšiel som von z izby a šiel som von a nasadol som do auta a pozdravil som sa s ním.
Z pohľadu Sam:
Prišli sme s Jess do klubu.Vošli sme dnu a všade bolo plno ľudí.Buď pili,tancovali ale drogovali.So Jess sme šli k baru a objdenali sme si vodku.
Z pohľadu Justina:
Prišli sme do baru všade bolo veľa ľudí.Šli sme s Ryanom a našli sme si prázdny box tak sme si sadli a objednali sme si Whiskey.
O hodinu s pohľadu Sam:
Mala som v seba už to promile tak sme sa so Jess rozhodli že si pôjdeme zatancovať.Keď sme sa tak vretely v rytme hudby tak ku mne prišiel nie aký chlap a chytila ma za boky a začal so mnou tancovať. Spýtal sa ma
Ako sa voláš ?
Samantha ty ? odpovedala som
Ja som Paul"odpovedal
Teší ma"odpovedala som sa
Počuvaj nejdeš so mnou domov? "spýtala som sa
Ano "odpovedal
Pozrela som sa či tam niekde naokolo nie je Jess aby som jej povedala že idem s Paulom domov ale vydela som ju ako ide preč s nie akým chalanom tak som to nechala tak a šla som s Paulom.
Z pohľadu Justina
S Raynom sme v seba mali už to promile a ešte sme do seba hodily ďalší pohárik.Keď som sa tak pozeral po ľuďoch na parkete uvydel som Sam ako tancuje s tým k*kotom Paulom. Bože je ho tak nenávidím zato čo mi spravil.
Nová časť dúfam že sa bude páčiť. Tak čo myslíte čo sa stalo v minulosti keď Justin ta nenávidi Paula to všetko sa dozvieš v ďalšej časti. Koment a Vote poteší. A ešte niečo časť bude asi v Pondelok lebo idem dnes do babky na výkend.
Milujem vás <3