Milujem ťa Sam

263 12 1
                                    

Z pohľadu Sam

Ráno som sa zobudila a ležala som na Justinovej hrudi. Posadila som sa na posteľ a šla som sa osprchovať a spraviť rannú hygienu. Keď som mala všetko hotové vošla som do šatníka a obliekla som si tepláky a voľné tričko. Vyšla som zo šatníka a obliekla som sa. Potom som šla k postely a pobozkala som Justina na pery.

Dobré ráno." povedala som Justin sa usmial a stiahol ma na postel.

Dobré ráno láska." povedal a dál mi vášnivy bozk.

Ideme sa naraňajkovať?" opýtal sa

Ano poďme som veľmi hladná." povedala som a zaškvrkalo mi v bruchu Justin sa zasmial a ja som ho buchla do ramena.

Au to bolelo začo to bolo?" povedal a nahodil puppy face.

Zato že sa mi smeješ ja za to nemôžem že mi škvrka v bruchu." povedala som a šla som do kuchyne

Dobre dobre prepáč." povedal sadol si za stôl a ja som nám nasypala do misky ovsené vločky a dala do toho biely jogurt. Justinovy som namastila chleby s maslom na to dala salámu a nakrájala papriku. všetko som to dala na stôl a začali sme jesť. 

Ako ti to môže chutiť." povedal a divne sa zatváril. 

Vieš keď chcem si udržať peknú postavu pre teba musím to jesť lebo keby som bola tučná určite by som sa ti nepáčila." povedala som a on sa len usmial.

Pre mna by si bola dokonalá aj keby si mala 100 kg." povedal a dal mi pusu

Ach tak to je milé ale ja zostanem pri tom ." povedala som a ukázala na misku. Jedli sme a do kuchyne vošla Pattie a s niekym volala. Keď dotelefonovala tak povedala

Dobré ráno." 

Dbré." povedali sme 

Justin dnes príde Scooter aby ste sa dohodli na turné."

Aha okey a koľko budem mať voľno pred turné?" opýtal sa Justin 

Asi táždeň dva." povedala Pattie a ja som pozrela do misky. Pattie odyšla a ja som sa postavila. 

Čo ti je Sam?" povedal Justin a šiel odložiť taniere.

Nič len ti začína turné a nebudeme tak často spolu." povedala som a do očí sa mi tlačili slzy. 

Ale zlato pôjdeš tam so mnou." povedala a prišiel ku mne

Ale ja nemôžem nechať moju prácu." povedala som 

Si predsa dievča slávneho speváka tak nemusíš pracovať." 

Justin ja ti nechcem robiť záťaž." 

Sam ty niesi záťaž si moje dievča a to k tomu patrí a už žiadne vymýľanie jasné." povedal ja som len prikývla a šla do svojej izby lebo prišiel Scooter.

Vošla som do izby a zavolala Jess

Ahoj Jess počúvaj ide aj Ryan s Justinom na turné?" povedala som a sadla si na posteľ

Ahoj ano ide prečo?" 

Len tak a ideš aj ty?

Ano idem a ty ideš s Justinom?" 

Ano idem ale nechcela som." povedala som 

Tak to je dobré Sam aspoň tam nebudem sama." povedala 

Ano no a prídem tam aj Jezzy a Jaxon?" 

Asi áno veď vždy s ním chodia." povedala. Ešte sme sa rozprávali a potom som vypla hovor a šla dole do obývačky. 

Z pohľadu Justina

Prišiel Scoote tak sme šli do obývačky a rozpávali sme sa o turné. Budem mať dva týždne na to aby som si so Sam užil. Keď sme sa rozprávali kde všade pôjdeme prišla Sam sadla si na gauč a počúvala nás. Potom Scooter odyšiel aj so Pattie a my sme so Sam ostali sami doma. Prišiel som k nej a začal som ju bozkávať. Ona si na mňa sadla a pozkávali sme sa ja som ju nadvyhol a šiel do mojej izby. Položil som ju na posteľ. Bol som nad ňou a podopieral som sa rukou aby som ju nepriľahol. Dal som jej dole tričko a hodil som ho niekam do izby. Bozkával som ju na hrudníku a šiel na bruchu keď som bol pri páse na rifliach rozopol som jej gombík a dal jej dole rifle. Potom som šiel späť hore a dal jej dole podprsenku naskytol sa mi výhľad na jej dokonalé prsia. Ona ma nieak prekrútila a už mi dávala dole tričko. Bozkávala ma na bruchu a šla nižšie potom mi rozopla rifle a zobliekla mi ich. Potom šla naspäť a prilepila sa na moje pery. Ja som ju prekrútil naspäť tak aby bola podomnou. Dal som jej dole nohavičky a začal som jej dráždiť klitoris. Strčil som do nej dva palce ona zaklonila hlavu a užívala si pocit slasti. Keď bola zavlhčená tak mi dala dole bexerky a ja som ho do nej vrazil. Pri silnejšom náraze zakričala moje meno. Ja som pridal na tempe a potom sa Sam spravila a za ňou aj ja. Ľahol som si vedľa nej a vydel som ako jej po čele stekajú kavpôčky potu a zrýchlene dýchala. 

Bolo to úýastne." povedala a dala mi pusu a ľahla si na moju hruď. 

Milujem ťa Sam." povedal som ona sa na mňa pozrela a usmiala sa 

Aj ja teba Justin." povedala a ľahla si. Ja som nás prikryl perinou a zaspali sme. 

Takže nová časť. Dúfam že sa bude páčiť nevedela som ako mám ich prvý sex napísať ale snažila som sa 

Milujem vás <3 

Hate and LoveTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang