O 2 dni z pohľadu tretej osoby
Samantha sa presťahovala do nevého domu a z Jayson tam bývaju už 2 dni. Samantha je strašne zničená z rozchodu s Justinom. Na von pôsobi byť veľmi silná, šťastná ale v nútri je zničená, sklamaná. Na jednej strane by sa najradšej rozbehla k Justinovy ale na druhej strane sa bojí. Sam musí byť silná kvôli malému. Jayson nato že má len 6 dní tak vie čo sa deje, cíti že pri ňom nie je otec a že jeho mama je smutná. Justin je na tom horšie. Spadol totálne na dno. Hoci chodí do štúdia a na fotenia a na nie aké acoustické koncert je to veľmi málo. Justin začal veľa piť a pár krát ho nachytali ako si chce pichnúť drogy. Ryan je stále pri ňom a snaží sa mu znovu pomôcť na nohy ale najlepšie by bolo keby naspäť prišla Sam aj s Jaysonom.
Z pohľadu Sam
Ráno som vstala a malý ešte spal čo bolo veľmi čudné lebo vždy sa budí. Vstala som a šla si vyčistiť zuby. Keď som mala zuby vyčistené tak som sa šla obliecť. Obliekla som si spodné prádlo na to riflovú košeľu a čierne rifle k tomu čierne topánky a ešte som sa namaľovala. Vyšla z kúpeľne a malý už bol hore. Bolo čudné že neplakal.
No dobré ránko lásočka moja." povedala som a dala malému pusu na nos. Malý sa len usmial
No poď ideme sa obliecť a potom pôjdeme do obchodu." povedala som a položila ho na postel a prebalila. Postavila som sa z postele a vybrala zo skrinky malé dupačky. Spomenula som si ako som ich kupovala s Justinom. Len som sa usmiala a naspäť sa posadila na postely a obliekla malého.
Dnes k nám príde tvoja teta Jess." povedala som sa a dala pu čiapku a zabalila ho do perinky. Vyšla som z izby a šla do kuchyne kde som zohriala mlieko a dala mu jesť. Keď bol najedený tak som vyšla na chodbu a položila ho do vajíčka a zapla mu pás. Obliekla som si kabát,vzala som si kabelku do ktorej dala peňaženku,mobil,kľúče od domu. Vzala som vajíčko a vyšla z domu a šla k autu. Otvorila som zadné dvere a dala malého da zadu a ja som si sadla na miesto vodiča a lša do obchodu. Zastavila som pred obchodom vybrala malého a šla do obchodu. Vzala som kšík a dalal malého do neho. Nakúpila som všetko podstatné čo budeme potrebovať a šla zaplatiť.
Dobrý deň." pozdravila som predavačku.
Dobrý deň." povedala. Keď mala všetko nablokované tak som zaplatila a vyšla z obchodu znovu nasadla do auta a šla domov. Zastavila som pred domom a vzala som malého do domu a položila ho na gauč do obývačky a potom som sa vrátila po tašky z nákupom a dala ich do kuchyne. Rýchlo som si dala dole kabát a aj som sa vyzula a šla k melému. Vybrala som ho z vjíčka a dala mu dole čiapku a odniesla ho hore do izby a dala ho do postielky a začala som mu spievať uspávanku aby zaspal. Keď zaspal tak som vyšla z izby a šla do kuchyne a začala vybaľovať veci a ukladať na svoje miesto. Keď som mala všetko vybalené tak som šla do obývačky a s kabelky vybrala mobil a vytočila Jessino číslo.
Ahoj Sam." povedala Jess
Ahoj prídeš?" opýtala som sa
Ano ja som teraz na ceste už zabočujem na tvoju ulicu." povedala
Aha tak to je fajn tak ahoj." povedala som
Ahoj." povedala a zložila hovor. Položila som mobil na stolík a šla do kuchyne. Vybrala som dva poháre na víno a položila ich na stôl a ešte som vybrala víno. Všetko som odniesla do obývačky a všetko položila na stôl. Chcela som si sadnúť keď zazvonil zvonček tak som šla otvoriť. Otvorila som dvere a tam stála Jess.
Ahoj." povedala som a pustila ju dnu
Ahoj." povedala a objala ma. Vyzliekla si kabát a vybrali sme sa do obývačky a sadli si, ja som otvorila víno a sadla naliala do pohárov a jeden podala Jess.
Sam ako sa máš?" opýtala sa
Veľmi dobre sa mám." povedala som a pozrela do zeme
Sam poznám ťa už dosť na to aby som zistila ako sa máš takže mňa neoklameš." povedala
A čo ti mám povedať že som totálne zničená, sklamaná a že bez neho nič nezvládam hoci som si myslela že ano a že už nevládzem ale chcem na neho zabudnúť a postaviť sa na vlastné nohy" zvýšila som trochu hla. Jess zostala trochu zaskočená.
Prepáč." povedala som. Jess si sadla ku mne vzala mi pohár a položila ho na stôl a chytila ma za ruku.
Sam mne môžeš povedať všetko ja som tu pre teba a môžeš sa vykričať. Ale lne mi nehovor že si v poriadku. Som rada že si sa priznala. A enboj niesi na tom sama aj Justin sa trápy a veľmi od kedy si odyšla tak je totálne zničený." povedala
Prosím nehovor mi o ňom chcem na neho zabudnúť hoci ma to bolí. Žiadného Justina Biebera nepoznám a nikdy nepoznala, chcem na neho úplne zabudnúť." povedala som
Sam ty sa počúvaš? On je otcom tvojho dieťaťa! A ako chceš na neho zabudnúť keď to malé ti ho bude pripomínať?!" zvíšila trochu hlas Jess
Prosím Jess nehovori mi teraz o ňom, chcem na teraz mať pokoj a chcem byť len s mojim synom!" povedala som
Ale Justin musí byť pri svojom synovy!" povedala
On bude možno ale nie teraz! A teraz dosť o mňe hovor čo ty a Ryan?" opýtala som sa
Dobre len mi chýba." povedala
Ako že ti chýba?" opýtala som sa
No neviem či ti to môžem povedať." povedala
Jess hovor!" povedala som
No vieš teraz je stále s Justinom lebo od kedy si odišla Justin spadol na dno a Ryan mu pomáha aby sa znovu postavil na nohy." povedala ja som bola veľmi zarazená.
Jess tak to je mi ľúto ale ja za to nemôžem on si za to môže sám hoci mi je to ľúto nemal ma podviesť." povedala som
Sam ja viem." povedala a usmiala sa na mňa
Jess a ako sa makú ostatný?" opýtala som sa
No tak ako sú zúfali z Justina a Jazz, Jaxon, Pattie a aj ostatný by chceli vidieť malého a hlevne Justin." povedala
Viem čo môžme spraviť môžeš zajtra priviesť Jazz, Jaxona a Pattie ale sľúb mi že nepovieš Justinovy kde sme!" povedala som
Fajn zajtra ich priveziem. A prečo nemám hovoriť nič Justinovy?" opýtala sa. Bože ako keby nevedela.
Nechcem aby videl malého. Chcem aby si vytrpel to čo som si vytrpela ja keď som ho videla s inou,hoci mi je ho ľúto za všetko si môže sám." povedala som
Sam podľa mňa by si sa mala k Justinovy vrátiť aby ste boli znovu rodina. Vidím ako sa trápiš ty a aj on hoci ty si silná ale Justina to úplne zničilo." povedala
Ja by som sa k nemu chcela vrátiť ale strašne to bolí Jess strašne, keď som ho tam videla s tou pičou v našej posteli tak mi to zlomilo srdce. A silná musím byť pre môjho syna a musím bojovať." povedala som a slzám som nechala voľný priebeh.
Ja viem že to bolí ale ja som pri tebe a aj veľa ďalších ľudí. A určite bude zase všetko v poriadku." povedala
Tak to dúfam." povedala som. S Jess sme sa ešte trochu rozprávali a potom odišla a ja som šla spať.
Tak v tejto časti sa nič také nestalo ale dúfam že sa bude páčiť Vote a Koment potešia.
Milujem vás <3