Bozk

264 14 2
                                    

Takže neviem či toto nebude poslená časť

Ráno z pohľadu Sam

Ráno som vstalo unavená lebo celú noc som skoro preplakala a popremýšľala. Šla som do kúpeľne postavila sa pred zrkadlo a skoro som sa zľakla. Oči opuchnuté a červené. Umyla som si zuby a opláchla si tvár studenou vodou. Potom som vyšla s kúpeľne a vošla do šatníka. Vzala som si riflové kraťasy,čierne tričko na ramienka, žltý sveter a k tomu čierne baleríny, náhrdelník a hodinky. Všetko som dala na posteľ a obliekla sa. Vrátila som sa naspäť do kúpeľne a namaľovala sa aby som vyzerala aspoň trochu k svetu. Na tvár som naniesla make-up,čiernu ceruzu,špirálu a ešte llesk vlasy som si nechal rozpustené. Vyšla som z izby a šla do kuchyne. Chcela som vojsť do kuchyne ale niekto zazvonil tak som šla otvoriť.

Z pohľadu Justina

Ráno som vstal vošiel do kúpeľne a spravil rannú hygienu osprchoval sa a nagéloval vlasy. Dnes idem do štúdia tak som si vybral čierne rifle,biele tielko na to sivé tričko a k tomu červené supry. Obliekol som sa a ešte som na seba nastriekal pár kvapiek voňavky. Vyšiel som z izby a šiel po schodoch a niekto zazvonil chcel som ísť otvoriť dvere ale už tam stála Sam. Otvorila dvere a v nik stál Paul. Len som prekútil očami a vošiel do kuchyne a spravil raňajky.

Z pohľadu Sam

Otvorila som dvere a v nich stál Paul. 

Ahoj Sam" povedal a pobozkal ma 

Ahoj" povedala som a odstúpila od dverý aby mohol vojsť. Vošiel do domu a ja som sa vybrala do kuchyne a on za mnou. V kuchyni sedel Justin ja som ho pozdravila on ma odzdravil.

 Paul dáš si raňajky?"spýtala som sa a Paul prikývol.Ja som nám spravila raňajky a sadli sme si za stôl. Nikto nič nehovoril a bolo trápne ticho ale Paul sa ozval 

Miláčik pôjdeme dnes von?" spýtal sa a chytil ma za ruku ja som si odkašľala a povedala 

Ano môžem ." povedala som 

Pôjde aj Jess?" spýtal sa 

Jasne bez nej by to nebolo ono." 

Okey ale keď pôjde Jess tak pôjde aj Ryan a keď pôjde tak pôjde aj ten debil povedal a ukázal na Justina. Na Justinovy bolo len vydieť ako zaťal peste a potom povedal 

Aj keby som šiel teba je piča po tom." povedal a postavil sa 

Ale predstav si že je mi piča do toho viš musím vedieť že s akým buzerantom pôjdem." povedal Paul a Justin mu jednu pridrbal a začali sa biť. Ja som sa postavila a snažila sa odťiahnuť Justina od Paula poniekoľkých pokusoch sa mi to podarila a už boli od seba a ja som na nich začala kričať

Ste vy normálny kôli debilinám sa pohádate ste ako malé deti šibe vám už úplne?!" povedala som a pozrela som sa raz na jedného a potom na druhého .

Paul ml by si odýsť večer sa stretneme."povedala som Paul len prikývol pobozkal ma a šiel preč. Ja som sa pozrela na Justina a jemu s pery a hlavy tiekla krv. Prišla som k nemu a povedala som.

Stálo ti to zato aby si si ublížil?" povedala som 

A čo sa tak odrazu staráš veď máš svojho Paula prečo sa to nespýtaš jeho? " povedal a pozrel sa mi do očí

Že som sa starala." povedala som a šla preč ale Justin ma zatiahol za zápästie.  Pomaly sa ku mne približoval a keď už bol blízko mojich úst povedal. 

Prepáč že som na teba vyskočil ale mám nervy na toho debila." povedal 

To nieje debil ale môj frajer takže nenadávaj na neho." povedala som a snažial sa vykĺznuť z Justinovho zovretia ale nepodarilo sa mi to. Potom ma pobozkal. On ma pobozkal. Chvýľu som bola zmätena ale potom som spolupracovala. Keď nám dochádzal dych tak sme sa od seba odtiahli. 

Justin toto sa nemalo stať." povedala som a šla rýchlo do svojej izby. 

Z pohľadu Justina

Bože ja som debil nevedel som sa ovládnuť! Kurva! Ale dobre sa bozkáva. Ach ja som debil veď ona ma Paula a určite to pre ňu nič neznamenalo. Pomyslel som si a potom so vyšiel z domu a šiel do štúdia. 

 Nová časť pre ďalšiu 8 reads 3 Vote a 2 komenty  ak to splníte tak budem ďalej písať story 

<33

Hate and Loveحيث تعيش القصص. اكتشف الآن