Ale budeš inak dopadneš zle

262 10 0
                                    

V ten istý deň z pohľadu Justina 

Zastavil som pred štúdiom a vystúpil som z auta. Pred ním stálo veľa fotografov tak som sa musel cez ních dostať sám lebo Kenny ti teraz nie je. Keď som sa cez nich dostal vošiel som do štúdia a pozdravil som sa s Ryanom,Jess, Lil za a ostatnými. Potom som začal spievať. 

O 4 hodiny neskôr : 

Po doskúšaní sme sa dohodli že pôjdeme do klubu. Jess zavolala Sam aby prišla za nami. Potom sme sa presunuli do klubu a čakaly na Sam. Keď prišla tak s ňou aj ten pako. Potom sme si objednaly drinky a pili a pili. Po niekoľkých drinkoch som nevedel o svete. Vyšiel som na parket a tancoval. Keď to všetkých prestalo baviť tak sme do seba ešte kopli zopár pohárikov a potom sme šli domov. Ja som nešoféroval lebo by to nedopadlo dobre. Vo aute sme šli ja, Sam, Paul , Ryan a Jess. Keď sme zastavili pred domom tak sme všetci vyšli a šli do vnútra. Rozhodli sme sa že všetci prespia u mňa doma jasné že som nesúhlasil aby šiel Paul ale musel som to spraviť pre Sam. Ryan a Jess šli do hosťovskéj izby ja do svojej a Paul so Sam do jej. Nebol som z toho nadšený ale čo už keď tvoria pár. Vošiel som do izby a vyzliekol sa nechal si len boxerky a ľhol pod preinu a zaspal.

Z pohľadu Sam

Prišli sme domov trochu viac napitý. Ja som šla do svojej izby s Paulom. Vošli sme do izby ja som sa vyzliekla a nechala som si len spodné prádlo a ľahla som do preín. Paul as tiež vyzliekol a ľahol si na posteľ a ja som si ľhla na jeho hruď a zaspala.

Ráno z pohľadu Justina 

Vstal som s veľkou bolesťou hlavy. Pomaly som vstal a vošiel do kúpeľne kde som si dal rýchlu sprchu a spravil rannú hygienu. Vošiel som do šatníka a vytiahol som si boxerky a nohavice. Vošiel som do izby a obliekol sa ale tričko som si nedával. Vyšiel som z izby a hneď mi do nosa udrela vôňa palaciniek. Zišiel som schody a vošiel do kuchyne a mama robila palacinky. 

No dobré ráno zlato." povedala a natrela na palacinku nutelu. 

Ako komu." povedal som a sadol si a chytil si hlavu

Vydím že ste si riadne užili." povedala 

Ano a možno až moc mami prosím sprav mi prášok lebo mi ta hlava asi prskne." len prikývla 

Spravím asi všetkým čo určite aj oni budú mať riadnu opicu." povedala a zasmiala sa 

Ako vieš že je tu viac osôb? " opýtal som sa 

Vieš mohli by ste byť trochu menej hlučný keď ste sa smiali a dupotali hore schodmi a trieskali dvermi." povedala 

Prepáč nám to." povedal som a mama mi podala prášok ja som to vypil a potom som počul ako niekto ide po schodoch.

Z pohľadu Sam.

Vstala som a hlava ma príšerne bolele. Už nikdy nepijem.( to si aj ja hovorím a nikdy to nesplním takže len preto to sem píšem :D :D) Vstala som a Paul ešte spal tak som sa šla sprchovať a urobiť rannu hygienu. Potom som sa obliekla. Keď som bola oblečena tak som zšla zobudiť Paula. 

Zlatko vstávaj." povedala som a Paul sa prebral hoci z veľkou námahou 

To ma musíš budiť to mi nemôžeš nechať na pokoji!" začal hučať ja som sa len na neho pozrela zarazene. 

Vieš čo vypadni! veď som ťa len zobudila nemusíš hneď po mne vrieskať." povedala som a on sa postavil. 

Čo si povedala že mám vypadnúť." zvýšil hlas a pokračoval.   Mňa nikto nebude vyhdzovať rozumieš a už nie taká ako ty! povedal a približoval sa

To musíš na mňa vrieskať niesom žiadna piča ktorá bude robiť čo ty chceš!" Aj ja som zvýšila hlas

Ale budeš inak dopadneš zle!" povedal a ja som cúvala ale zastavila ma stena 

Tebe jebe len kôli tomu že som ťa zobudila tak pičuješ si decko ? " povedal som 

Ano kôli tomu a ešte kôli tomu ako si včera pokukovala po tom kokotivy." povedal a priblížil sa ku mne

Ale ja som po ňom nepokukovala." 

Nerob zo mňa kokota dobre!" zvrieskol 

Ja s teba robím kokota veď sa pozri ako sa správaš sám zo seba robíš kokota!" zakričala a asi som nemala lebo som ucítila ostrú bolesť na mojom líci.

Už na mňa nebudeš kričať a nebudeš so mňa robiť kokota a klamať lebo dopadneš zle." povedal kým som si ja držala líco a slzy mi stekali po tvári. On ma udrel. Prvý krát v živote ma niekto udrel a je to práve človek s ktorým chodím pomyslela som si 

Ideš alebo tam budeš stať ako socha." povedal a otvorila dvere ja som si utrela slzy a vyšla von práve keď som vyšla tak z izby vyšla Jess aj Ryan pozdravila som ich a šla do kuchyne kde bola Pattie a Justin. 

Dobré ráno." pozdravila nás Pattie 

Dobré odzdravili sme a sadli si za stôl vypili sme prášok proti bolesti hlavy a potom nám Pattie dala na stôl palacinky. Celé raňajky na mňa Justin pozeral. Potom sme dojedli a rozlúčila som sa s Paulom, Jess a Ryanom. Keď odyšli tak som šla pozerať TV . Prišiel za mnou Justin a spýtal sa 

Sam čo sa deje? " ja som sa na §ho pozrela a zdržiavala som slzy. Chcem mu povedať že ma Paul udrel ale bojím sa že keď mu to poviem tak to nedopadne dobre .

Nič sa nedeje prečo ? 

Neviem si nieaká čudná aj pri raňajkách si bola." 

Justin nemusíš sa o mňa báť nič mi nieje." on le prikývol a potom sme pozerali celý deň TV.

Ták nová časť hoci ste nesplnili podmienky

PS: Ľúbim vás <3

Hate and LoveTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang