V ten istý večer z pohľadu Sam
Aaaaaaa Paul som rada že si sa mi konečne ozva." zapišťala som do telefónu a Paul sa zasmila
Aj ja som rád že konečne počujem hlas mojej princeznej." povedal.
Kde si bol? Čo si robil? Prečo si mi tak dlho nezavolal? Veľmi som sa o teba bála." povedala som
No tam pomaly všetko ti poviem ale nechcem cez telefón. Zajtra by som k tebe prišiel." povedal a ja som sa usmiala
Budem veľmi rada ak prídeš." povedala som
A ako sa má Justin a Jyason?" opýtal sa. Pri Justinovom mene mi klesol úsmev na tvári.
Noo vieš s Justinom už niesom." povedala som
A-ako že už nie si a čo malý? A prečo už nie ste spolu?" opýtal sa a mne sa tlačili slzy do očí
Paul prosím nechcem teraz o tom hovoriť. A keď už zajtra za mnou pôjdeš tak som v tom dome kde som bola keď som prvý krát odišla od Justina. Dúfam že vieš kde to je keď nie tak ti dám adresu." povedala som
Aha dobre tak zajtra a viem kde to je." povedal
Fajn." povedala som
A ako sa má Jyason určite už podrástol." povedal a ja som sa zasmiala
Jay je teraz chorý a vôbec nepodrástol od kedy si odišiel. No možno trošičku ale nie veľmi." povedala som a Paul sa zasmial
Už sa na neho veľmi teším." povedal......................................
Ráno z pohľadu Sam
Vstala som a malý ešte spal. Pozrela som na neho a hneď mi pripomenul Justina. Ako mám na neho zabudnúť keď mi ho on pripomína. Nie je to možné aby si boli taký podobný. Nestačí že tie jeho krásne oči mi ho pripomínajú ale aj keď spinká. Vlepila som mu bozk na hlavu a postavila sa z postele a šla do kúpeľne kde som si spravila rannú hygienu a potom som sa obliekla. Malý ešte spal a to bolo veľmi divné ale asi je to tým že je chorí. vyšla som z izby a vošla do obývačky a zapla TV a sadla si na barovú stoličku v kuchyni. Odrazu tam davali niečo o Justinovy tak som pribehla k stolíku vzala diaľkové a dala hlas.
Mladý Kanadský spevák Justin Bieber si bol včera užiť v jednom klube blízko jeho sídla v LA. Ako sme sa dopočuli tak od neho jeho manželka odišla aj s ich synom. Justinovy to zrejme nevadí keď sa teraz chodí zabávať do klubov. A teraz poďme ďalej..............................
Po tomto som si sadla na gauč a začala som strašne plakať nemohla som to zastaviť. Ja ho nechápem keď som od neho potrebovala aby sa nám trochu venoval tak mi povedal že to teraz nejde ale keď som odišla tak to odrazu ide. Ale jeho vec. On si začína nový život tak si začnem aj ja. Z rozmýšľania ma vytrhol plač malého. Utrela som si slzy a šla po schodoch do izby. Vošla som dnu.
Dobré ráno chrobáčik." povedala som a vzala malého a sadla si s ním na posteľ a ešte viac sa rozplakala.
Tvoj ocko sa na nás vykašľal zlatko ale neboj mama sa o teba postará.“ Povedala som a pritúlila si malého k hrudi. Vstala som a šla do kuchyne. Vzala som fľašu s čajom a dala ho zohriať. Keď sa čajík zohrial vzala som ho a dala malému cumlík od fľaše do úst a on začal ťahať. Vošla som do obývačky a sadla si s ním na gauč.
Včera mi volal tvoj ujo Paul. Konečne sa ozval a povedal že ťa príde pozrieť, veľmi sa na teba teší.“ Povedala som a usmiala sa na malého. Keď dopil čaj tak som fľašu položila na stolík a vyšla som do izby. Zo skrinky som vzala malého veci a položila ich na posteľ aj s malým. Vyzliekla som mu pyžamo a dala dole špinavú plienku. Vzala som čistú a dala som ju mu a obliekla ho.
Si fešák.“ Povedala som. Vzala som ho na ruky. Všimla som si že malý už vie ako tak držať sám hlavičku čo ma celkom potešilo. Vyšla som z izby a šla do kuchyne. Položila malého do prenosky. Spravila som si raňajky aj kávu. Sadla som si za stôl a začala jesť. Malý na mňa celý čas pozeral ako na zázrak a ja som sa len z neho smiala.
Nová časť. Prepáčte že je taká krátka ale nemám čas ju písať.Vážne sa ospravedlňujem. Nemám ešte vymysléne ako ich dám znova do kopy a ani nič takže ešte uvidím či bud zajtra časť. Vote a Koment potešia
Milujem vás <3