Londýn

195 9 1
                                    

V ten istý deň z pohľadu Sam

To čo som videla na 3 testoch ma potešilo. Ja budem matkou. No ešte to nie je 100% ale ja budem asi matkou. Chytila som si bruško a pozrela na Jess, ta len nemo pozerala.

Jess ja budem matkou." povedala som a usmiala sa

Sam to je výborné ale som zvedavá ako to povieš Justinovy." povedala a sadla si na gauč

Ta ako prvé vyhodíme testy potom pôjdeme do lekára a potom keď to bude 100% isté tak to poviem Justinovy ale Jess sľúb mi že to nikomu nepovieš!!" povedala som a zdvihla ukazovák

Dobre a ani Ryanovy?" povedala

Nie ani jemu lebo ten by to hneď vykecal Justinovy ver mi ja ho poznám." povedala som

Dobre. Sam ja nemôžem uveriť že budeš matkou." povedala Jess ja som sa len usmiala

Ešte to nie je na 100% ale ja to cítim Jess ja viem že vo mne rastie malý človiečik." povedala som. Ešte sme sa so Sam rozprávali a potom som sa šla zbaliť lebo zajtra letíme do Londýna. .Zbalila som si všetky veci a potom zavolala Justinovy kde je.

Halo zlatko kde si?" povedala som a sadla si na gauč.

No vieš musel som ísť všetko vybaviť na zajtra ale už idem do hotela." povedal

Aha dobre tak ja ťa čakám a nepôjdeme sa niekam prejsť?" povedala som

Ano môžme už musím ahoj." povedal

Dobre ahoj." povedala som položila mobil na stolík. Postavila sa z gauča šla do spálne a pozrela sa do zrkadla ktoré je na dverách od šatníka. Otočila som sa bokom vyhrnula si tričko a predstavovala si ako budem mať veľké bruško. Usmiala som sa. Potom som počula ako niekto zaklopal, šla som otvoriť a stál tam Kenny,Jerremy,Pattie,Jazzy,Jaxon a Alfredo.

Ahojte." povedala som

Ahoj." povedali ja som ich pustila dnu a videla  som ako mali asi 3 krabice pizz. Sadli sme si do obývačky a zapli telku a jedli sme rozprávali sa a pozerali futbal a čakali na Justina kým príde. Keď prišiel tak sme sa šli poprechádzať po pláži. Bolo krásne pozorovať západ slnka. Ešte sme sa trochu šantili na pláži a vrátili sa do hotela a šli spať lebo zajtra skoro ráno letíme.

Ráno z pohľadu Justina

Vstal som a šiel sa osprchovať a obliecť. Potom som šiel zobudiť Sam. Tá sa šla hneď osprchovať a obliecť. Zavolal som na recepciu aby nám prišli po kufre. Keď prišli po kufre išli sme dole. Všetci nás čakali. Vyšli sme pred hotel nasadli do áut a šli na letisko. Pred letiskom bolo zase veľa beliebers a paprazzou. Z pomocou ochranky sme vošli na letisko a šli k lietadlu. Ideme dvoma lietadlami. Všetci z Bieber Teamu išli prvým a ja,Sam,mam,otec,Jazz,Jaxon,Jess,Ryan,Kenny a Alfredo sme šli druhým. Sam bola veľmi čudná tak som sa jej opýtal.

Sam je ti niečo si nie aká smutná?" povedal som ona na mňa pozrela

Ale nič mi nie je." povedala a usmiala sa hoci to ako úsmev nevyzeralo

Dobre ale keby sa niečo dialo tak mi to povedz." povedal som

Neboj poviem." povedala pohladila ma po líci a hlavu položila na moje rameno.

Asi po 6 hodinovej ceste lietadlom sme pristali. Vyšli z lietadla a šli smerom k hotelu. Prišli sme do hotela a dali nám kľúče od izieb. Zase sme si rezervovali celé poschodie ale teraz 8. poschodie. Prišli sme do izby ktorú budem mať ja a Sam.

Justin bude ti vadiť ak sa pôjdem prejsť s Jess?" povedala Sam a už sa prezliekala

Ale nie ale dám ti ochranku." povedal som

Hate and LoveWhere stories live. Discover now