Šanca

128 7 3
                                    

Preskočím pár mesiecov

O 2 mesiace z pohľadu tretej odoby.

Justin a Sam sa k sebe nevrátili. Sam si pár krát vyšla von s Jess alebo s Vanessou. Sam sa skoro pár krát s nieky vyspala ale nedokázala to lebo stále myslela na Justina. Malý Jyason má už 3 mesiace. Vie kopať nožičkamy hoci nie veľmi silno. Justin stále pracuje na novom albume. 3 krát za týždeň chodí za malým. Sam sa chcela už veľa krát vrátiť k Justinovy ale Justin vždy spraví nie akú chybu. Justin si myslí že robí všetko preto aby boli znova rodina ale opak je pravdou.

Z pohľadu Sam

Je obed a malý už spinká a ja ako vždy varím. Rozhodla som sa pre zeleninovú polivku. Do pol hodiny som ju mala uvarenú tak som si trochu dala na tanier. Sadla som si za stôl a chcela si dať lyžičku polievky do úst ale niekto zazvonil. Zavrčala som postavila sa a šla otvoriť. Otvorila som dvere a v nich stál Justin. Bola som dosť prekvapená.

(pesnička na boku ale si ju pustite viac krát prosím pustite si ju až tam kde bude napísany o 4 mesiace)

Čo tu chceš? Ak si prišiel za malý tak ešte spí." povedala som

Aj ja ťa rád vidím ale prišiel som za tebou." povedal a ja som zdvihla obočie do hora

Ale mi si už nemáme čo povedať tak neviem prečo si prišiel za mnou." povedala som

Ale máme sa o čom rozprávať. Možeš ma pustiť dnu?" povedal. Po chvíľke rozmýšľania som ho pustila dnu a šla som na svoje miesto do kuchyne a začala jesť. Justin prišiel hneď za mnou.

Tak spusť." povedala som a pozrela do taniera

Fajn. Sam tak ako prvé by som sa ti chcel ospravedlniť za všetko čo som spravil. Viem že sa ku mne už nikdy nevrátiš ale aj tak ti všetko poviem. Sam od kedy si odišla môj život je na hrane mrazu. Nič sa mi nedarí. Nemôžem normálne spávať lebo vždy myslím na teba a na malého. Vždy si predstavujem ako sa ťa dotýka niekto iný. Po tvojom odchode ostalo v mojom živote prázdno ako keby odišla moja duša a srdce mi prasklo. Proste bez teba som v mojom živote stratený. Určite si myslíš že si to  vymýšľam ale je to pravda ty a Jyason ste môj život. Sam viem že to slovo odomňa pre teba už nemá žiadnu cenu ale aj tak ti ho poviem. MILUJEM ŤA Samantha Bieber a ak je šanca aby si sa ku mne vrátila tak mi ju prosím daj a ja sa budem snažiť zo všetkých síl aby ste sa ku mne vrátili." povedal a ja som bola v šoku a nevedela čo povedať. Pozrela som mu do očí a videla v nich zúfalstvo a lásku. Postsvila som sa z stoličky a prišla k nemu.

Čo teraz odomňa čakáš?" zašepkala som a pozrela do zeme. Justin mi chytil pradu a dal mi hlavu na úroveň tej jeho. Znovu som mala možnosť vieidieť tie jeho čokoladové oči v ktorých sa roztápam.

Sam ja len chcem aby si mi dala ešte jednu a poslednú šancu."povedal a mne sa po tvári začali kotúľať slzy. Justin mi ich zotrel. Pod jeho dotykom sa mi triaslo celé telo.

Z pohľadu Justina

Cítil som ako sa Sam pod mojim dotykom trasie. Nechcem aby plakal kvôli mne.

Sam neplač kvôli mne nemá to cenu." povedal som a Sam sa zasmiala

Justin ale má to cenu. Milujem ťa ale neviem či som schopná sa k tebe znov vrátiť. Viem že sme toho spolu prežili už veľa ale ja sa bojím. Bojím sa k tebe znovu vrátiť. Bojím sa toho že všetko bude ako posledný týždeň čo sme boli spolu." po tých slovách sa zosypala na zem ako domček s kariet a začala plakať. Čupol som si k nej.

Sam ale preto od tebe chcem aby si mi dala novú šancu. Chcel by som všetko napraviť a aby si zabudla na všetko zlé čo sa medzi nami stalo. Ja bez teba už nechcem žiť Sam ja to nedokážem. Vieš koľko krát som chcel skončiť zo životom ale vždy som pomyslel na teba,Jaysona, Beliebers a na našu lásku. Sam ja ťa milujem. Raz som o vás prišiel ale získal som vas naspäť teraz je to znova. Prosím daj mi ešte jednu šancu Sam prosím." povedal som

Justin sám si teraz povedal že si o nás už prišiel. Neviem či ti mám dať zasa novú šancu. Proste neviem. Na jednej strane by som ti ju hneď teraz dala a vrátila domov ale na druhej strane sa bojím. Bojím sa toho že budem musieť znovu od teba odísť. A ďalší odchod už neprežijem Justin." povedala a znova sa rozplakala.

Sam dám ti jednu otázku." povedal som a ona len prikývla

Miluješ ma?" povedal som

Ano milujem ťa." povedala a rozplakal sa

Justin daj mi prosím ťa čas. Prosím." povedala

Dobre dám ti čas koľko len chceš. ." povedal som a Sam len prikývla. Ja som sa postavil

Milujem ťa." povedal som a vyšiel som z domu nastúpil som do auta a šiel domov.

Z pohľadu Sam

Keď Justin odišiel začala som ešte viac plakať. Pritiahla som si kolená k sebe a hlavu položila na ňu. Moje slzy dopadali na moje lýtka. Mám mu dať znova šancu alebo mám na nho už celkom zabudnúť? Tieto otázky mi prebiehlai hlavou.

O 4 mesice z pohľadu tretej osoby

Sam sa k Justinovy vrátili ale až mesiac po tom ako bol za ňou aby mu dala nový a poslednú šancu. Sam to teraz vúbec neľutuje. Justin trávi veľa času s malým aj so Sam. Raz za čas Justin nepríde domov lebo má veľa práce ale hneď to sovjej rodine vynahradí. Justin so Sam sa za tieto 4 mesiace pohádali ale boli to hádky za tkoré bol jeden z nich urazený len 5 minút. Jayson má už 7 mesiacov a vie chodiť po štyroch a vie chodiť aj okolo nábitku.

Z pohľadu Sam

Sedela som na gauči a pozerala telku. Keď v tom som videla ako Jay zasa zhadzuje CD-čká.

Jayson Bieber už po stý krát ti hovorím aby si tie CD-čka nechal!"kričala som na nho a Justin si sadol ku mne z úsmevom na tvári.

Justin povedz mu niečo." povedala som a Justin len kývol plecom. Malý na mňa pozrel a hodil za seba CD. Na to že má 7 mesiacov je veľmi prefíkaný a hlavne múdri. Z myšlienok ma vytrhol Justinov hlas

Láska nad čím premýšľaš?" opýtal sa

Nad tým pokom je Jay taký múdri a po kom je taký prefíkaný." povedala som

Tak múdri je po mne a prefíkaný je po tebe." povedal Justin a ja som ho buchla do ramena

Bože ty si taký narcis." povedala som a usmiala sa

Narcis ktorého miluješ." povedal a začal ma bozkávať. Malý začal plakať.

Syn ti plače." povedala som

No dovoľ je to náš syn." povedal Justin postavil sa a šiel za malým a ja som sa venovala znova filmu.

 Nová časť je podľa mňa hrozná. Tak prepáčte ale dnes nemám dobrú náladu. Som strašne vďačná tým čo moju story čítajú. Strašne vám ĎAkujem. Vote a Koment potešia. 

Milujem vás <3 

Hate and LoveWhere stories live. Discover now