Seychely,Lil

120 8 2
                                    

(štedrý deň opisovať nebudem.)

O 3 mesiace z pohľadu tretej osoby.

Za tie tri mesiace sa nič vážne nestalo. Pár krát sa Sam pohádala s Justinom kvôli novinárom. Sam nemá žiadny pokoj a na každom kroku ju prenasledujú. Justin jej nasadil ochranku ale Sam to vadí. Chce ísť normálne na prechádzku s malým ale nemôže lebo všade je veľa novinárov a samozrejme ochranka ale Sam si je tým vedomá. V Justinovom živote to býva a ona si ho  vzala s tým všetkým.

Z pohľadu Justina

O týždeň mi začína nové turné a preto som sa rozhodol že pôjdem s mojou milovanou rodinou znova na Seychely. Chcem im vynahradiť ten čas čo s nimi nebudem. Preto odlietame už dnes. Práve sedíme v lietadle. Ryan je celý šťastný. Sam ma v poslednom čase prenasledujú novinári. Strašne mi to vadí keď vidím vo všetkých novinách samé klamstvá. A najviac ma trápi že si o nej myslia že je zlá matka a zlá manželka. Sam je pre Ryana ta najlepšia mama a pre mňa je najlepšia žena. Sandra(to je tá fanynka čo bola na letisku) sa Sam ozvala pár krát. Sandra bude tiež na Seycheloch. Sam si ju veľmi obľúbila a tak isto aj ja lebo je moja verná belieberka. Z myšlienok ma vytrhol hlas.

Justin už sme pristáli.“ Povedala Sam a ja som len prikývol. Postavil som sa zo sedadla a vyšli sme z lietadla. Tento krát som nám rezervoval dom na pláži kde je krásny výhľad na more. Zastavili sme pred domom a vystúpili. Jay sa hneď k domu rozutekal. Ja som šiel za ním.

Čo už si nedočkavý?“ povedal som a vytiahol kľúče a otvoril dvere. Jay hneď vletel do domu. Hneď za nami prišla Sam s úsmevom od ucha k uchu. Prišla ku mne a dala si ruky okolo môjho krku.

Láska je tu krásne a neviem čím som si to ja s mojim synom zaslúžili.“ Povedala a ja som zdvihol obočie.

Sam tú otázku nechcem počuť. Ty si zaslúžiš za to že si mi dala takého krásne syna a že ma po tom všetkom ešte miluješ a nás syn si to zaslúži tým aký je. Vieš čo to pre mňa znamená keď mi povie tato? Je to úžasný pocit.“ Povedal som a Sam sa na mňa usmiala.

Milujem ťa.“ Povedala

Aj ja teba.“ Povedal som a spojil naše pery v jedny.

Tatoooo.“ Začal kričať Jay. Ja som sa pozrel na Sam a rýchlo som vybehol na terasu. Jay bol na pláži a pri ňom bol krab. Jay sa tak bál že sa ani nehýbal. Pribehol som k nemu.

Jay čo sa deje?“ opýtal som sa a pohľad na neho ma rozosmieval.

Tato to ma chce zjesť, pozri ako to na mňa pozerá.“ Povedal Jay. Mal som pocit že sa za chvíľu rozplače. Videl som ako ide za nami Sam aj s kamerou. Vzal som paličku a trochu som buchol do kraba a ten sa pohol a odišiel. Prišla k nám Sam a začala nás natáčať. Vzal som malého a šiel s ním ku vode a hodil ho do vody. Nie silno ale tak aby sa mi neutopil. Malý sa hneď začal smiať. Prišiel som k Sam a začal som s ňou točiť až tak že sme spadli.

O pár hodín z pohľadu Sam

Po vybláznení na pláži sme vošli naspäť do domu. Čudovala som sa že sa s nami zabávala aj ochranka. Vždy som si myslela že sú vážny ale asi som sa mýlila. Pár krát som si myslela že Jay je z nás asi najvyspelejší a že mi sme deti. Strašne som si to užívala. Som rada že nás sem Justin vzal. Teraz sedím s Justin v obývačke a pozeráme film. Malý už dávno spí lebo bol strašne unavený.

Justin čo budeme zajtra robiť?“ opýtala som sa ale stále som pozerala film.

Neviem čo budeš chcieť ty. Môžeme napríklad skočiť do centra ak chceš.“ Povedal Justin

Je to bude dobrý nápad aspoň môžeme niečo kúpiť deťom a Ryanovy, Jess a Lilovy a ozaj kde je Lil dlho sa nám neozval.“ Povedala som a teraz už pozrela na Justina.

Tak dobre teda zajtra pôjdeme do centra a Lil je v LA a neozval sa nám preto lebo nemá čas.“ Povedal Justin ale samozrejme ja som chcela viac.

A prečo nemá čas?“ opýtala som sa ho a videla som na ňom že o tom nechce hovoriť.

No vraj bude mať dieťa či čo ale nie je si tým na 100% istý lebo je to s nie akou striptérkou.“ Povedal Justin a ja som len vyvalila oči. Nevedela som čo mám povedať. Justin pokračoval.

Ta striptérka hovorí že je to jeho lebo vtedy spala len s ním a potom už s nikym.“ Povedal Justin a ja som už vôbec nemala čo povedať.

A čo si o tom myslí Lil?“ nakoniec som zo seba dostala aspoň jednú otázku.

No Lil si počká až kým sa to narodí, dá spraviť DNA ale hovoril mi že aj keby to jeho dieťa nebolo tak on by sa oň staral, lebo nechce aby skončilo nie ako zle.“ Povedal Justin. Nikdy by som nepovedala že by mal Lil dieťa. Hoci to nie je ešte na 100% isté ale bude to čudné a zároveň dokonalé.

Justin čo by si povedal na to keby sme mali teraz dieťa?“ povedala som a Justin na mňa pozrel a ústa mal do O.

J-ja neviem ale teraz nie je vhodný čas zlatko vieš. Ja mám celý rok teraz turné a chcel by som byť pri tebe.“ Povedal Justin a mne klesol úsmev.

Takže by si to dieťa nechcel keby som bola v tom teraz a nie napríklad o rok?“ opýtala som sa

To som nepovedal ja som len povedal že by na to nebol teraz vhodný čas a aj keby si bola teraz tehotná tak to dieťatko by som miloval tak či tak. Vieš je to niečo z našej lásky tak ako Jay.“ Povedal a brnkol mi po nose a ja som sa usmiala.

Justin si úžasný.“ Povedala som a usmiala sa na neho.

Milujem ťa.“ Povedal

Aj ja teba.“ Povedala pobozkal ma.

 Tak nová časť. Dúfam že sa páčila. Tak chcem vám povedať že táto story bude o pár častí končiť!! Bude mi chýbať ale nič netrvá večne. Myslíte si že je Sam tehotná? A myslíte si že mu to Justinivy povie? Bude sa báť mu to povedať aj kvôli tomu že jej povedal že to dieťa bude milovať? To všetko sa dozvieš v ďalších častiach. A veľmi ma mrzí že v predošlej posledenj časi nie je žiadny koment. Vote a Koment potešia. 

Milujem vás <3 

Hate and LoveWhere stories live. Discover now