Ráno z pohľadu Justina
Vstal som a obliekol sa. Vyšiel som z izby a šile k izbe Sam. Pomaly som otvoril dvere a vošiel do izby. Sam vstala ale malý nie tak som ho vybral z postieľky a vyšiel z izby.
No dobré ráno krasavec." povedal som a šiel do kuchyne. Dal som malého do vajíčka a položil na linku.
Spravíme maminke raňajky." povedal som. Vzal som potrebné suroviny na palacinky a začal ich pripravovať. Keď boli pripravené a namastené nuttelou tak som nakrájal banány na kolieska a čokoládou polial palacinky. Všetko som položil na stôl a spravil malému jesť a rozprávať sa s ním.
Z pohľadu Sam
Vstala som a posadila sa na posteli. Vstala som z postele a šla k postieľke, celkom som sa zľakla keď som tam Jaysona nevidela ale potom som si spomenula na Justina. Vošla som do kúpeľne a vyčistila si zuby. Vyšla som z kúpeľne a obliekla sa a vyšla som z izby a hneď mi do nosa udrela vôňa palaciniek. Šla som po schodoch a počula som hlasy z kuchyne. Stála som na rohu tak aby ma Justin nevidel a počúvala som ako sa Justin rozpráva Jaysonom.
Jay strašne si mi chýbal. Vieš keď si nebol pri mne aj s tvojou mamkou tak som bol smutný. Strašne ste mi chýbali ale hlavne ty. Vieš Jay spravil som chybu ktorej ty teraz ešte nerozumieš ale keď budeš starší tak sa jej vyhýbaj. Teraz sa ja budem modliť aby mi tvoja mamka odpustila a aby sme boli znovu rodina. Kúpil som nám dom v ktorom by sme boli šťastný. Tvoju mamku milujem z celého srdca, ona je to najlepšie čo ma v živote postretlo." Justin toto hovoril malému. Ja som stála za rohom a vyšli mi pár sĺz. Ja ho tiež milujem a rozhodla som sa že sa k nemu vrátim ale až za pár dní. Nechcem aby si myslel že keď prišiel ku mne tak som hneď podľahla hoci je to pravda. Vošla som do kuchyne a Justin hneď spozornel.
Dobré ráno." povedala som a pozrela sa na stôl na ktorom boli palacinky.
Dobré no hm spravil som raňajky dúfam že sa nehneváš." povedal ja som sa len usmiala
Nie nevadí a ďakujem." povedala som a sadla si za stôl. S Justinom sme zjedli raňajky a šli prezliecť malého a potom sme sa s ním hrali. Po asi dvoch hodinách Justin odišiel a ja som dala malého spať a pozerala som TV. Niekto zazvonil tak som šla otvoriť. Otvorila som dvere a v nich stál Paul.
Ahoj.“ Povedala som a pustila ho dnu
Ahoj.“ Povedal a objal ma
Počúvaj choď do obývačky ja idem spraviť kávu.“ Povedala som a Paul len prikývol. Vošla som do kuchyne a dala vodu do kanvice a do pohárov som dala kávu a čakal som kým zovrie voda. Nikdy by som nepovedala že ja budem zase s Paulom taká super kamarátka. Som strašne rada že sme si to vysvetlili a Paul sa totálne zmenil je dobrý a milý. Voda zovrela a ja som ju naliala do pohárov. Vzala som poháre a šla do obývačky a položila ich na stôl.
Prečo si včera neprišiel?“ opýtala som sa ho
Musel som niečo vybaviť takže nemal som čas a ty.“ Povedal
Noooo včera tu spal Justin asi pred dvoma hodinami odišiel.“ Povedala som. Paul bol celkom zarazený.
Aha takže už je to medzi vami v pohode?“ opýtal sa
No nie je to boh vie ako v pohode ale je to lepšie ako pred tým.“ Povedala som a vzali si kávu a začala ju piť.
Sam môžem ti povedať môj názor na to?“ opýtal sa
Jasné.“ Povedala som
Tak podľa mňa by si sa nemala k nemu vracať aspoň nie teraz podľa mňa spravíš veľkú chybu.“ Povedal.
No ja som mu už odpustila a najradšej by som hneď k nemu bežala ale máš pravda je na to čas musím si všetko premyslieť.“ Povedala som
Dobre spravíš ak nemu hneď nepobežíš vieš bude si myslieť že stačí keď k tebe príde na noc tak mu hneď odpustíš.“ Povedal ja som len prikývla. S Paulom sme sa rozprávali a potom sa hral s malým. Keď sa s ním dohral odišiel lebo sa niekde ponáhľal.
Z pohľadu Justina
Sedel som na gauči a pozeral TV keď niekto zazvonil tak som šiel otvorť. Otvoril som dvere a v nich stál Paul. Keď som ho videl myslel som že mu jednu prijebem.
Boha a ty tu čo robíš?“ opýtal som sa ho z nervami
Kľud Bieber len sa chcem sa len s tebou v krátkosti porozprávať.“ Povedal ja som ho pustil dnu ale len na chodbu.
Hovor.“ Povedal som
Tak Sam ti asi nehovorila ale sme znovu kamaráti a všetko sme si z minulosti vysvetlili. Justin nechcem vám ničiť vzťah a ani nič ja vám chcem len dobre a chcem vám pomôcť. A hovorím ti Bieber ak jej znovu ublížiš prisahám že ťa zabijem. Teraz idem ale ak sa dozviem že si jej ublížil tak nežiješ.“ Povedal a ja som do seba vstrebával všetky informácie. Paul otvoril dvere a odišiel. Ako že Paul je znovu so Sam? A ako že mu odpustila a mne nie?
Tak nová časť dúfam že sa bude páčiť. Vôbec neviem ako to bude ďalej opakovať nemám žiadne nápady. Tak sorry ak nebude napr. zajtra časť ak dnes ešte nedostanem nie aký nápad. Vote a Koment potešia.
Milujem vás <3