Vysvetlenie

142 7 6
                                    

Ráno z pohľadu Justina

Ráno som vstal a prehodil si nohy cez posteľ. Postavil som sa z postele a šiel do kúpeľne. Vošiel som do kúpeľne a podišiel k sprche a pustil vodu a vyzliekol sa a vošiel do sprchy. Stál som trochu pod prúdom vody a potom som vzal sprchový gél a umyl si celé telo potom som vzal šampón a aplikoval ho do vlasov. Potom som zmyl všetky mydliny. Stál som ešte pod prúdom vody a rozmýšľal ako to dnes dopadne. Odpusti mi Sam vôbec? Vráti sa ku mne? Budeme znovu šťastný? Tieto otázky mi behali po mysli. Vyšiel som zo sprchy a obmotal okolo pásu uterák a vyčistil si zuby. Vyšiel som z kúpeľne a vošiel do šatníka. Vzal som si modré rifle, biele tričko a k tomu biele supry. Všetko som dal na posteľ a vybral som si biele boxerky a obliekol sa. Keď som bol oblečený nagéloval som si vlasy a vyšiel z izby a šiel do kuchyne. Za stolom sedel Lil, Ryan a Jess.

Čaute.“ Povedal som

Čau.“ Povedali na raz. Vybral som si džús a nalial ho do pohára a pomaly ho pil.

Justin kedy ideš za Sam?“ opýtala sa Jess

Teraz.“ Povedal som

Fajn a Justin prosím nehovor jej že som ti to ja hovorila ona to zistí aj sama ako ju poznám.“ Povedala

Neboj.“ Povedal som a pohár položil do drezu. Vzal som si mobil kľúče od auta a šiel za Sam.

Z pohľadu Sam

Ráno som vstala a malý zase ešte spal tak som si šla vyčistiť zuby. Keď som mala zuby vyčistené tak som sa šla rýchlo obliecť. Obliekla som si čierne legíny, modro-biele tričko na ramienka a k tomu botasky. Prišla som k postieľke a malý sa vtedy zobudil tak som ho vzala na posteľ a obliekla. Vyšla som z izby a šla do kuchyne a malého položila do vajíčka a zatiaľ mu spravila jesť. Keď som dala malému jesť tak som ho dala odgrgnúť a potom som s ním šla do obývačky. Položila som ho na mäkkú podložku na zemi kde má aj hračky a sadla som si k nemu a hrala sa s ním. Potom som ho šla dať spať. Keď zaspal tak som šla navariť špagety. Vybrala som hrniec keď niekto zazvonil tak som šla otvoriť. Otvorila som dvere a v nich stál Justin.

T-Ty tu č-čo robíš?“ opýtala som sa koktavo. Bola som veľmi zaskočená čo tu robil a skade vie kde bývam.

Sam prosím kým mi zatvoríš dvere pred nosom vypočuj ma prosím.“ Povedal. Ja som nič nehovorila len som ho pustila dnu. Som zvedavá čo mi chce povedať. Ostali sme len na chodbe.

Počúvam máš 5 minút.“ Povedala som a skrížila si ruky na prsiach.

Ako prvé by som ti chcel vysvetliť čo sa stalo že som s ňou ležal v posteli. Vieš prišli sme domov s tej párty a Cassie šla so mnou do spálne a vieš mali sme v sebe to promile. Ja som si ľahol do postele a Cassie už šla preč odrazu bola pri mne a začala ma bozkávať a ja som začal spolupracovať hoci neviem prečo. Samantha ale ja prisahám keby som v sebe nemal to promile tak by som to nikdy nespravil nikdy.“ Povedal. Ja som nevedela čo mám na to povedať. Zhlboka som sa nadýchla a povedala som.

Justin a čo si teraz myslíš že sa ti hodím okolo krku, že ti všetko odpustím a hneď sa k tebe vrátim. Justin pre mňa je to veľmi ťažké. Keď som ťa videla, teba muža ktorého milujem v posteli s nie akou Cassie. A dokonca máme spolu syna?!“ povedala som a rozplakala sa. Justin prišiel ku mne a chcel ma objať ale ja som ho odstrčila.

Sam ja nechcem aby si sa mi hneď hodila okolo krku ale prosím odpusť mi. Ja chcem aby si sa ku mne vrátila a chcem aby sme boli zase rodina ako predtým.“ Povedal.

Ja neviem Justin čo mám robiť prosím musím si to rozmyslieť.“ Povedala som

Fajn.“ Povedal a šiel k dverám a otvoril ich.“Sam len mi prosím odpusť.“ Povedala a zabuchol dvere. Ja som začala plakať. Nemohla som plač vôbec zastaviť.

 Tak nová časť dúfam že sa bude páčiť. Myslíte že mu Sam odpustí alebo do toho zasiahne niekto kto Sam popletie hlavu? To všetko sa dozviete v ďalších častiach. Vote a Koment potešia 

Milujem vás <3 

Hate and LoveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora