Na druhý deň z pohľadu Sam
Mama vstávaj." zobudila som sa na krik malého. Otvorila som oči a malý skákal po posteli.
Veď už som hore.“ Povedala som a posadila sa na posteli.
Zlato kde je oco?“ opýtala som sa malého.
Robí raňajky a on ma poslala aby som ťa zobudil.“ Povedala a postavil sa predo mňa.
Aha. Zlatko choď za ním a povedz mu že už som hore a že hneď prídem dobre.“ Povedala som malému on len prikývol a vybehol z izby. Vstala som z postele a vošla do kúpeľne. Pustila som vodu a zatiaľ sa vyzliekla. Vošla som do sprchy a relaxovala som pod prúdom teplej vody. Vzala som do ruky sprchový gél a rozotrela si ho po celom tele. Potom som vzala šampón a aplikovala si ho do vlasov. Nechala som všetko chvíľu pôsobiť a potom som zmyla všetky mydliny. Chvíľu som ešte stála pod prúdom vody a potom som vodu vypla y vyšla zo sprchy. Zo skrinky som vzala uterák a obmotala si ho okolo tela. Zo skrinky som si vzala fén na vlasy a začala si sušiť vlasy. Keď som ich mala dostatočne suché vypla som fén a schovala ho do skrinky. Vyčistila si zuby. Vyšla som z izby a zo skrine si vybrala tepláky a tričko. Veci som hodila na posteľ a zo skrinky si vybrala spodné prádlo. Obliekla som sa a vyšla som z izby a šla do kuchyne kde za stolom už sedel Justin s malým.
Dobré ráno.“ Povedala som a dala pusu Justinovy.
Zlato doraz už je obed.“ Povedala som a pozrela na hodiny. Má pravdu. Mykla som plecom a sadla si za stôl a začala jesť.
Justin kedy ideme do mesta?“ opýtala som sa
Neviem.“ Odpovedal mi.
Môžeme ísť po raňajkách čo povieš.“ Povedala som
Môže byť.“ Povedal. Po raňajkách som šla prichystať malému veci čo si má obliecť. Položila som ich na posteľ.
Zlatko toto si obleč dobre.“ Povedala som a malý len prikývol. Vyšla som z jeho izby a vošla do našej. Justin sa obliekal. Prišla som k skrini a vybrala som si plavky a na to sieťkované šaty. Vošla som do kúpeľne a obliekla sa. Keď som bola oblečená tak som si ešte prečesala vlasy a trochu sa namaľovala. Vyšla som z kúpeľne a Justin bol otečený k oknu. Prišla som k nemu a ruky mu dala okolo jeho panvy.
Láska nad čím premýšľaš?“ opýtala som sa a Justin sa ku mne otočil.
Ako to vydržím celý rok bez vás.“ Povedal a pozrel do zeme. Vzala som mu bradu medzi prsty a zdvihla jeho hlavu na úroveň mojej.
Justin mi to zvládneme a kedykoľvek môžeme prísť za tebou.“ Povedala som a usmiala sa ne neho
Ja viem ale nebude to často a neviem čo budete robiť a nebudem pri malom a pre tebe.“ Povedal
Justin prestaň veď predsa budeš pri svojej druhej rodine budeš pri svojich fanynkách ktoré ťa milujú a Justin ty to vydržíš tak ako to vydržím aj ja a ako to vydrží aj Jay.“ Povedala som a Justin ma objal.
Milujem ťa.“ Povedal
Aj ja teba.“ Povedala som. Justin ma od seba odtiahol a prezrel si ma od hlavy až po päty.
Sam v tom nepôjdeš.“ Povedal a ja som prekrútila očami.
Môžeš mi prosím ťa povedať prečo?“ opýtala som sa ho a zdvihla som obočie dohora.
Proste v tomto nepôjdeš prosím choď sa prezliecť.“ Povedal.
Justin nie som tvoj majetok tak sa prosím do toho čo ja obliekam nestaraj.“ Povedala som a chcela som ísť preč z izby ale Justin ma potiahol naspäť k nemu.
Ale si moja žena a ja nedovolím aby si ťa obzeral nie aký iný.“ Povedal.
Justin dobre vieš že ja mám oči len pre teba a neprezlečiem sa.“ Povedala som a vyšla z izby. Chcela som ísť do izby malého ale počula som ako sa smeje z doly tak som šla tam. Jay bol v kuchyni s Kennym a Kristiánom a o niečom sa bavili. Keď som prišla tak stíchla.
O pár hodín z pohľadu Justina
V meste smekúpili strašne veľa vecí. Najhoršie na tom bolo že na Sam pozeral každý jeden chalan čo šiel okolo a Sam sa zo mnou chcela zahrať tak ako naschvál s nimi začala koketovať. Myslel som že každémiu jednému vytrhnem tie ich oči. Sam je teraz momentálne na terase a opaľuje sa. Ja s Jaysonom sme v obývačke a skladáme jeho autodráhu. Zrazu začala Sam kričať o pomoc. Rýchlo som vyšiel na terasu a videl som ako ju chce Kenny hodiť do mora.
Justin prosím povedz mu aby ma dal dole.“ Povedala Sam a začala kopať Kennyho nohami.
Nie zlato nepoviem mu to a schvaľujem mu aby ťa hodil do mora.“ Povedal som a k nám dobehol Jay ktorý sa smial ako pošahaný.
Ale Sam veď sa lepšie opáliš keď budeš mokrá.“ Povedal Kenny a hodil ju do mora. Sam sa vynorila a začala po nás kričať.
Vy nie ste normálny skoro som sa utopila.“ Povedala a mi sme sa z nej začali smiať. Sam sa k nám približovala a my sme začali behať do domu.
Ty Justin nebudeš mať sex dokonca života. Ty Jay nedostaneš nič sladké lebo si ma nezachránil a ty Kenny s tebou som skončila.“ Povedala Sam a vyšla do izby. Keď sme počuli že zatvorila dvere tak sme sa začali smiať ako blázni.
Toto sa ti podarilo.“ Povedal som a s Kennym som si ťapol.
Idem za ňou.“ Povedal som a vyšiel som po schodoch do izby. Zaklopal som keď sa nikto neozýval tak som vošiel do izby. Sam už bola prezlečená a bola otočená k oknu. Prišiel som k nej a objal ju.
Hneváš sa?“ zašepkal som jej do ucha a ona sa celá zachvela.
Ja sa nehnevám ja som len nasraná veď Justin skoro som sa utopila.“ Povedala a otočila sa ku mne.
No tak potom zbiješ Kennyho zato jasné?“ povedal som
Ale za to môžete aj vy pán Bieber.“ Povedala. Čo tým oslovením ako chce povedať dobre vie čo to oslovenie pán Bieber so mnou robí ešte keď to hovorí ona.
Či tým chcete povedať pani Bieber.“ Povedal som. Ona sa ku mne nahla a prešla mi jazykom po lícnej kosti. Celý som sa zachvel.
Chcem tým povedať.“ Povedala a hodila ma na posteľ.
Pani Bieber keď ma chcete pomilovať tak to vás sklamem dole je náš syn aj s ochrankou.“ Povedal som a Sam sa usmiala podišla k dverám a zamkla ich. Prišla ku mne a sadla si na mňa obkročmo.............
Nová časť. Dúfam že sa páčila. Neviem či dnes bude ešte jedna alebo dám až zajtra. A do utorka asi časť nebude lebo nebudem doma. Vote a Koment potešia.
Milujem vás <3