Ráno z pohľadu Sam
Ráno som vstala. Zazvonila som sestričke a ta mi priniesla raňajky a potom som dala jesť aj malému. Je veľmi zlatý a krásny. Má oči po Justinovy a krásne husté vlásky. Sestrička odišla a nechala mi tu malého. Niekto zaklopal na dvere.
Ďalej." povedala som otvorili sa dvere a v nich stál Justin so širokým úsmevom.
Dobré ránko lásky." povedal prišiel k postely dal pusu mne a aj malému.
Dobré ráno." povedala som
Ako si sa vyspala?" opýtal sa Justin a sadol si na stoličku
Dobre vidím že máš kruhy pod očami asi spal zle." povedala som
Noo vieš včera som bol trochu zapiť že mám syna." povedal ja som len zdvihla obočie a usmiala sa
Hneváš sa?" opýtal sa
Nie nehnevám." povedala som
Tak mi ho trochu daj." povedal. Ja som mu opatrne dala malého.
Bože ten je ťažký." povedal. Začal sa s ním prechádať po izbe keď zase niekto zaklopal.
Ďalej." povedala som a do izby vošiel lekár.
Dobre ráno mamička." povedal podišiel k postely a milo sa na mňa usmial
Dobré ráno." povedala som
A vytám vás pan Bieber." povedal lekár a podal si z Justinom ruku.
Tak ako sa máte?" opýtal sa ma
Veľmi dobre." povedala som
Tak to je fajn." povedal lekár
A kedy by som mohla už ísť domov?" opýtala som sa. Chcem ísť už konečne domov nesnážam nemocnice a chcem byť konečne s malým a s rodinou.
Zajtra na obed ake keby boli nieaké komplikácie s malým alebo s vami tak tu ostanete." povedal lekár chcela som niečo povedať ale vošoel mi do toho Justin.
Počkať, počkať to sa môže niečo ešte stať?" opýtal sa Justin. Jasné že začal hneď panikáriť.
Ale nebojte sa keby sa niečo aj stalo nebolo by to nič vážne." povedal lekár.
Aha tak do dúfam že sa nič nestane a už tanto chlapček bude doma." povedal Justin a sadol si na stoličku s Jaysonom.
Dobre tak ja vás nechám dovidenia ešte sa uvidíme." povedal lekár
Dovidenia." povedali sme s Justinom naraz a lekár opustil izbu.
Justin a ostatný dnes pridú?" opýtala som sa a Justin sa na mňa pozrel
Asi ano prečo?" povedal
Nič len tak som chcela vedieť." povedala som
Justin strašne ste zlatý." povedala som
Šak lebo sme chlapi a dokonca Bieberovci."povedal Justin ja som sa zasmiala.
Sam novanári a všetci už vedia že máme syna bolo to dnes ráno v správach." poovedl Justin
Ale nie." povedala som a odula spodnú peru
Ale ano nič sa neboj len možno budú chcieť vidieť malého a potom nám daju pokoj." povedal Justin a dal mi malého.
Tak to dúfam." povedala som. Malý začal plakať
Ale noták čččččččččččč nepláč." utešovala som ho ale on neprestával.