Ráno z pohľadu Justin
Vstal som na plač malého tak som vošiel do jeho izbýčky. Vošiel som di jeho izby a podišiel k postielke a vzal ho na ruky.
Ale mo ták neplč čččččč." utešoval som ho a prechádazl sa s ním v perinke. Potom som vyšiel z jeho izby a vošiel do našej spálne a sadol si na postel. Položil som Jaysona na postel a zobudil Sam.
Sam láska vstávaj." povedal som Sam pri uchu. Ona pomaly otvorila oči.
Dobre ráno čo si tak skoro hore?" opýtala sa ma
Dobre ráno no maly plakal tak som šiel pre neho." povedal som Sam sa posadila na postely a keď videla malého ako leží na postely tak sa usmiala a vzala si ho na ruky.
Sam idem sa osprchovať." povedal som jej a postavil som sa z postele a šiel do kúpeľne.
Dobre." povedala ja som sa zatvoril v kúpeľne a šiel sa osprchovať.
Z pohľadu Sam
Justin sa šiel osprchovať tak som vzala malého tak som mu šla zohriať mliečko. Vošla som do kuchyne a zohrala mu ho a dala mu najesť. Keď bol najedený tak som ho dala odrgudnúť a šla do obývačky kde som si sadla na gauč a jeho si položila na stehna. Prišl Justin a sadol si k nám.
Justin teraz sa idem ja osprchovať a keď budem tak to zakričím a prídeš s malým a ho oblečieme." povedala som a dala malého Justinovy a šla do našej izby. Vošla do kúpeľne a dala si rýchlu sprchu a umyla si zuby. Potom som sa obliekla a vyšla z izby ma chodbu.
Justin poď už." zakričala som a počula som ako ide po schodoch tak som vošla do izby a vybrala malému oblečenie zo skrinky. Justin vošiel do izby.
Polož ho na prebaľovací pult." povedala som a Justin poslúchol. Položil ho na pult ja som ho začala prebaľovať a keď bol prebalený tak som ho začala obliekať. Justinovy začal zvoniť telefón tak to šiel zdvihúť a vyšiel z izby. Ja som malému obliekla biele dupačky á k tomu malínké topánočky. Jayson je len 4 dni na svete a každý je z neho hotový. Je naozaj krásny. Vyšla som z izby a vošla do našej spálne a položila ho na posteľ a začala som sa s ním maznať a potom prišiel Justin a sadol si knám.
Kto to bol?" opýtala som sa
To bol Scooter mám prisť na acousticky konecrt." povedal
Aha a kedy." povedala som a pozrela na neho
Teraz." povedal ja som len zdvihla obočie
Aha." povedala som a pozrela na malého
Vadí?" opýtal sa
Nie nevadí kľudne choď." povedala som Justin sa postavil z postele a vošiel do šatníka. Potom vyšiel prišiel ku mne pobozkal ma na čela a aj malého.
A kedy prídeš?" opýtala som sa keď vyýchadzal z izby
Neviem asi neskoro lebo potom je ešte taká menšia párty." povedal
Dobre." povedala som a Justin vyšiel z izby a už som len počula ako zabuchli vchodové dvere.
Tak a sme sami." povedala som. Dnes sme doma úplne sami no ak nepočítam ochranku pred domom. Ležala som pri malom a spievala mu keď v tom mi zazvonil mobil, pozrela som sa kto mi volá a bola to Vanessa. Prešla som prstom po displeji čím som hovor prijala.
Ahoj Sam dúfam že ťa nevyrušujem?" opýtala sa Vanessa
Ahoj nie a čo potrebuješ?" opýtala som sa a pomaly som sa posadila na postely tak aby predomnou ležal Jay.