O 2 mesiace z pohľadu Sam
Už sú to dva mesiace čo sme prišli zo Seycheloch. Justin už je dva mesiace na turné. Stále si voláme ale najhoršie je na tom že som tehotná a on o tom nevie. Bála som sa mu to povedať. Bála som sa toho že Justin zruší turné len kvôli mne. Nemohla som dovoliť aby kvôli mne zlyhalo toľko snov. Pred mesiacom som bola v Chile za Justinom a chvála bohu nič nezistil. Mala som sto chutí mu to povedať ale môj strach je tento krát silnejší ako zdravý rozum. S Jess, Sárou a Jaysonom bývame tento rok u nás doma. O mojom tehotenstve vie Jess, Pattie. Pattie mi sľúbila že to ona Justinovy nepovie chce aby som mu to povedala ja.
Halo mama počúvaš ma?“ mával mi pred očami Jay.
Ano počúvam.“ Povedala som
Tak čo som hovoril?“ povedal. Vedela som že ma týmto dostane.
Neviem.“ Povedala som
Mama hovorili sme o ocovi. Kedy zavolá?“ opýtal sa
Neviem Jay kedy zavolá a kde je Sára a krstná?“ opýtala som sa
Sú v obývačke a telefonujú s ujom Ryanom.“ Povedal
A ocko pri ňom nebol?“ opýtala som sa
Nie.“ Povedal
Sam poď tu chce ťa vidieť Justin.“ Zakričala na mňa Jess. Jay sa hneď k ním rozutekal. Ja som prehrtla gunču slín a šla za nimi. Sadla som si na gauč.
Ahoj láska ako sa mi máte?“ opýtal sa Justin. Na obrazovke bol Justin s Ryanom.
Ahoj dobre sa máme len nám chýbate.“ Povedala som a chytila Jess za ruku. Strašne som sa bála že to Justin zistí.
Neboj sa Sam ani sa nenazdáš a sme pri vás.“ Povedal Ryan a ja som sa usmiala. Po hodine telefonovania s Justinom a Ryanom mi odľahlo. Raz sa tam aj objavila aj Pattie a naznačovala mi aby som to Justinovy povedala ale niečo mi hovorí aby som mlčala.
Sam ja ťa nechápem. Podľa mňa by si to mala Justinovy povedať. Vieš ako sa bude cítiť keď príde domov a to malé už bude na svete.“ Povedala Jess a sadla si na gauč lebo dala Jya-a a Sáru spať.
Jess vieš koľko krát som mala chuť mu to povedať ale ja proste nemôžem. Niečo mi hovorí že mám mlčať že to tak bude lepšie. A čo ak bude Justin šťastný veď to bude jeho dieťa.“ Povedala som
A čo ak sa na teba nahnevá? Čo ak sa s tebou rozvedie. Sam veď by som sa mu ani nečudovala veď si môže pomyslieť že si ho podviedla.“ Povedala Jess a ja som sklonila hlavu. Má Jess pravdu a Juston by si myslela že to dieťa nie je jeho a že som ho podviedla? Tieto myšlienky mi vírili hlavou.
Sam sprav ako chceš. Ja budem pri tebe vždy. A ja už nechce vidieť ako sa budete trápiť. Nechce už vidieť Justina opitého a nadrogovaného. Teba nechcem vidieť ako sa trápiš. Sam prosím povedz mu to. Povedz mu že si tehotná. Viem že by Justin hneď prišiel k tebe ale povieš mu že som tu ja a že nemusí báť len mu to prosím povedz.“ Sadla si ku mne Jess a hladkala ma po vrchu ruky.
Nie Jess ja nemôžem. Neviem prečo. Viem že to je hlúpe že mu to nechcem povedať, viem že je to nelogické prečo mu to povedať nechcem ale ja to proste nedokážem.“ Povedala som a rozplakal sa. Jess ma vzala do náručia.
Fajn Sam nepovedz mu to ale následky za to budeš niesť sama.“ Povedala.
O 8 mesiacov z pohľadu Justina
Už som osem mesiacov na turné. Chýba mi Sam aj Jay ale toto turné robím pre nich. Pár krát som mal čudný pocit že sa niečo deje. Pred týždňom som volal so Sam a zdala sa mi veľmi čudná. Bola veľmi zničená. A vyzerala ako keď porodila Jaysona. Ale Sam ma ubezpečovala že je všetko v poriadku. O mesiac sa vraciam naspäť domov. Jay bude mať štyri roky. Ani raz keď sme so Sam telefonovali tak ani jeden nezačal tému dieťa. Som rád že Sam pochopila že tento rok nie je ideálny na dieťa. Dnes mám koncert v Londýne. Pamätám si ako som tu požiadal Sam o ruku.