Maškarní ples

31 3 0
                                    

Sobota 4. října 19:45 večer

Uběhli již tři dny od vraždy místního středoškolského učitele a dva dny od prohlášení Marka Vrabce za nezvěstného. Policejní pátrání nijak zvlášť nepokročilo a jedou zadrženou osobou se v tomto období stal jeden bezdomovec, který byl před třemi hodinami propuštěn na svobodu.

Viktor, Emma, Matouš, Anita a Sebastian podezdřívali nezvěstného Marka z hrůzných vražd, ke kterým došlo v průběhu několika dní. Bohužel nemohli si sním promluvit a tak museli čekat. Alespoň, že dnes večer můžou zapomenout na všechnu tu hrůzu.

Všech pět dorazilo krátce před osmou hodinou v kostýmech Harlekýna, vlkodlaka, čerta, anděla a krásné upírky před luxusní hotel, kde se dnes konal maškarní ples.

"Co to máš na sobě?" zeptal se posměšně Matouš Viktora.

"To je kostým Harlekýna. Jsi asi pátý kdo se mě dneska ptá."

"Musíme zavolat do studií filmů pro dospělé ztratil se jim tam kostým. Vypadáš dobře Anito."

"Jsme s Matoušem duo. Já jsem Ďábel a on andílek co mi neuvěřitelně leze na nervy."

"Nedramatizuj to. Tobě to taky sluší Emmo. Škrabošky upíři sice obyčejně nenosí, ale teď tomu nasadila korunu."

"A co můj kostým?" zeptal se s kamenným výrazem v tváři Sebastian.

"Vlkodlaci nejsou originální. Ale máš bod za snahu," řekla Emma.

Kolem půl deváté už byl luxusní sál plný lidí. Hororový manijak by řekl, že je to ideální místo pro slasher. Místo plné lidí, kteří se vždy někam zatoulají samy a nikdo je už ten večer nebude hledat.

Emma většinu času seděla sama na židli a jedla pokrmy, které se neustále nosili sem a tam po sálu. Nakonec k ní přišel nějaký chlapec v masce vraha z filmu Vřískot a požádal ji o tanec. Zrovna hráli písničku Wildnest Dreams. 

"Kdo jsi?" zeptala se Emma neznámého, když dotančili.

"Tvůj starý známý Emmo." 

"Jak to myslíte?" zeptala se Emma,ale neznámý zmizel. Zrovna začala hrát píseň Red Right hand, která zazněla ve Vřískotu, což přišlo Emmě velice úsměvné.


Sobota 4.října 22:00 v noci

Roman Lukáš už nemohl vydržet rozruch a všechny ty zvuky, které se odehrávali uvnitř hotelu na maškarním plese. Vyšel ven a seběhl do parku , který patřil k hotelu s tím, že se trochu projde.

Park byl rozlehlý a tak Romana překvapilo, když došel k vysokému železnému plotu s ostrými hroty na vrchu. Usmál se té představě, kdyby někdo se nějakou náhodou nabodl na ten plot. Pomalu se otočil a řekl si, že se raději vrátí a uviděl uprostřed cesty osobu v kostýmu vraha z Vřískotu.

"Zahrajeme si hru?"

"Co? Kdo do hajzlu jsi?"

"Zahrajeme si hru," řekl a začal se pomalu přibližovat. Roman se vyděsil a začal utíkat, jenomže osoba v kápi předvídala jeho kroky, a tak ho rychle chytil a přimáčkl k plotu."

"Co chceš?"

"Zahrát si hru."

"Fajn. Jakou chceš hrát hru?"

"Teď ti položím otázku, a když správně odpovíš budeš žít."

"Pomoc!!!" začal křičet Roman, když mu došlo co má tenhle člověk v plánu.

"Nikdo tě neuslyší. Tak první otázka. Jaké bylo jméno vraha z "Noční můry v Elm street"?"

"Fredy Krueger. Můžu prosím jít?" do očí se mu začali vkrádat slzy.

"Ne. Teď pořádná otázka. Jméno vraha z "Pátku třináctého"?"

"Jason. Jason. Jason."

"To je špatně. Jason se objevil až v druhém díle. Původním vrahem byla jeho matka paní Voorhesová. Teď zemřeš, taková jsou pravidla."

"Ne! Ne! Ne! Pomoc!" křičel Roman do ticha parku.

"Spi sladce," a začal bodat.


Sobota 4.října 22:00 v noci

Anita byla za dvě hodiny co tu byla docela unavená. Omluvila se skupince přátel a odešla se ven do parku nadýchat trochu čerstvého vzduch.

Chvíli se procházela, když uslyšela křik. Chvíli vzdálenému zvuku nevěnovala pozornost, ale když se to opakovalo rozeběhla se za místem odkud to vycházelo. Doběhla až k vysokému železnému plotu, ale nic neviděla. Vzala mobil co měla v kapse, rozsvítila baterku a uviděla kaluž krve do které neustále přikapávala další krev. Pomalu zvedla hlavu a uviděla rozpárané tělo nabodnuté na hroty plotu. Okamžitě začala křičet.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 23, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

NěcoKde žijí příběhy. Začni objevovat