1

14.6K 431 22
                                    

Perspectief Ahlam:

Ik zit nu bij Frans. Ik hou van de Franse taal maar soms eh begint mijn docent over wat hij doet in de vakantie daar. Ik zweer je het is niet iets om naar te luisteren.

'Ahlam weet je misschien de antwoord van opdracht 13?' 'Nee sorry' 'Ga je maar melden'

' ik weet tog gewoon niet de antwoord' ' Maar dit is elke les ga je maar melden jou hoef ik niet in de les' 'Tazzzz'

Kijk dat is ook iets wat ik haat aan hem. Ik liep de lokaal uit en kwam Naoufal tegen.

Wollah hij eh zieke grappenmaker altijd.

'Heey kleintje moet jij niet naar je les toe?' 'Ben er uitgestuurd' 'Wat heb je nu weer gedaan' ' Wist de antwoord niet' 'Domme' 'Wie noem jij dom? Volgensmij ben jij degene die hier mavo doet' ' Maar ben wel ouder dan jou'.

Ff sirieus naufel is echt ouder dan mij. Hij is blijven zitten in groep 4 en in de 2e. Niet sirieus hij.

Mijn dag liep gewoon normaal zoals altijd. Ik liep naar huis totdat mijn moeder me belde.

'Benti kun je alsjeblieft naar de AH gaan om iets te kopen'

'Ja wat moet ik halen?' 'Ik stuur jou zometeen berichtje' 'Saffey beslama' 'Beslama'.

Me moeder stuurde me de boodschappenlijstje en ik haalde alles wat ze nodig had. Ik betaalde af en liep naar buiten.

Ik kwam Naufel weer tegen. En we begonnen wat te praten. Ik zei dat ik weer snel weg moest en hij vroeg nog of hij me kon brengen.

Hij bracht me en ik liep naar de voordeur. Naufel reed de straat uit en ik stopte me sleutels in de gat en maakte de deur open.

Ik gaf de boodschappen aan mij moeder en trok boven me pyjama aan. Ik keek nog met Adam een Cherinne een film totdat Adam weg ging.

Zeker na een van zijn vrienden. Na een tijdje viel ik in slaap.

Ik werd wakker gemaakt door me moeder. Ik was op de bank in slaap gevallen. "Kom ga boven slapen".

Ik stond op en liep naar boven en viel weer in slaap.

....

Uitgehuwelijkt! (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu