Perspectief Cherinne:
Ik heb een paar weken geleden de grootste fout in mijn leven gemaakt.
Het doen met een jongen die tog nooit bij me blijft.
Ik ben nu al 4 weken zwanger van die klootzak Youssef. Weetje wat laten we maar terug gaan naar de flashback
Flashback
"Heey schat je wou me spreken"
"Ja, uhhmm..." voor ik het wist namen mijn tranen hun weg al.Youssef nam me in zijn arme en wreef over mijn rug.
"Cherinne probeer het te vertellen" "Ik ... Ik ben zwanger" Hij liet me los en keek me verbaast aan.
"Van mij?". Ik knikte en keek hem huilend aan.
"Je gaat het weghalen tog?" "Ik weet het niet"."Luister weet je zeker dat het door mij komt" "ja, jij bent de enige met wie ik het heb gedaan"
"Je gaat het weghalen" "nee dat mag niet" "o nu volg je wel de regels".
"Flikker maar op zoek maar iemand anders ik zorg niet voor dat kind!!!"
"Het is tog ook jou kind. Wat moet ik doen dan zeggen dat jij hem of haar in de steek hebt gelaten"
"Jou eigen kkr schuld had je maar de pil in moeten slikken"
"Jou eigen kkr schuld ook had je maar de condoom moeten gebruiken"
Voor ik het wist kreeg ik een platte Hand van degene die ik mijn eer heb laten afnemen.
Met mijn hand wreef ik over mijn wang waar hij zonet op heeft geslagen.
"Hoer!"
"Slet!"
"Alleen je benen opensprijden kan je!!"
Dit is het ergste wat een jongen tegen mij heeft gezegt.
Hij spuugde nog op me en liep vervolgens weg.
Ik liet mezelf op de grond vallen en huilde het uit.
Waarom deed ik het?
Waarom stopte ik het niet?
Wat zullen mensen van me nu denken?
Een 15 jarige meisje is zwanger.
Einde flasback
Ik weet niet meer wat ik moet doen. Mijn broer die me vanmorgen heeft geslagen.
Ik huilde opnieuw en dacht aan vroeger.
Vroeger toen alles nog mooi was.
Vroeger toen het niks uit maakte wat voor foutje je had gemaakt.
Vroeger toen je nog geen problemen had.
JE LEEST
Uitgehuwelijkt! (VOLTOOID)
Roman d'amour❌NIKS MAG GEKOPIEERD WORDEN ZONDER MIJN TOESTEMMING ANDERS MELD IK HET BIJ WATTPAD❌ Dit boek gaat over een meisje genaamd Ahlam Haar leven was gewoon doodnormaal totdat ze werd uitgehuwelijkt. Ze maakt van alles mee en hoopt dat het goed komt. Ze h...