Kijk is hoe lief ik ben. Ik had gezegt bij 50 stemmen dan zet ik dit deeltje erop maar ik kon niet wachten hahahah.
Xx
Perspectief Ahlam:
Ik werd wakker door de zon die langs het gordijn naar binnen scheen.
Ik denk dat ik gewoon weer normaal doe tegen Reda en me niks ga aantrekken van dat onbekende nummer.
"Goedemorgen schat" zei Reda met een ochtendstem. 'Goedemorgen' en gaf hem een kus.
'Ik wil vandaag naar me moeder gaan kom je mee' 'ik zou wel willen maar moet nog werken'.
'Maak niet uit dan ga ik alleen'. Hij knikte en gaapte.
Ik stond op en maakte onbijt voor ons twee. Eigenlijk zou ik wel nu een kindje willen hebben. Dat lijkt me echt leuk.
Een kind die dan rond kruipt door het huis. Hahahahaha.
Perspectief:
Ahlam liep naar beneden en ik lag nog in bed met mijn gedachtes in de toekomst.
Ik werd uit mijn gedachtes gehaald door mijn telefoon die afging.
Het was mijn goeie vriend Hakim. Eigenlijk zie ik hem als een broer.
'Hey broer'' 'ewa' 'Het plan kan uitgewerkt worden' ' is goed ik ga er dan vandaag mee aan de slag.'
'Hahahah doe je best broer' 'zeker doei'
En ik hing op. Ik trok een gemene grijns op me gezicht maar zette die er snel eraf als ik Ahlam mij naam hoor roepen.
'Redaaaaa kom etenn'
Ik waste me gezicht en liep naar beneden om te ontbijten.
Perspectief Cherinne:
Ik ben nu ongeveer 7 maanden zwanger. Ik heb therapie gekregen om hoe ik school ga doen enzo.
Van youssef heb ik helemaal niks gehoord. Ergens is het ook mijn schuld. Hoe dom ben ik geweest om mijn eer te geven aan hem.
En het zoiezo zonder veiligheid te doen. Tranen liepen over mijn wangen.
Er is niemand hier die ik kan vertrouwen. Alleen onz heer.
Ik bid elke dag 5 x per dag en vraag of vergevenis. Ik voel me echt een schande voor heel mijn familie.
Ik werd uit mijn gedachtes gehaald door Ahlam die mij belde.
A' Ahlam
C' CherinneA' Heey schat
C' Heey
A' kom je vanavond bij ons eten?
C' Isgoed
A' Oke tot straks
C' Doeii tot straks.
Perspectief Adam:
Ik was onderweg naar me werk totdat ik gebeld was. Ik parkeerde in een straat en nam op.
'Hallo met wie spreek ik'
'Heey broederr'
'Hewa Hakim'
'Broer heb je lang niet gezien'
'Ja man heb het druk met werk enzo'
'Aii, kom vanavond lounge. Effe alles los laten '
'Ik weet niet man'
'Jawel jawel kom'
'Saff ik haal je op om 9 uur'
'Usgoed thalla'
'Challaz'
Ik hangde op en reed weer verder naar mijn werk.
Bij mijn werk aangekomen werd ik meteen aangevalt door mijn collega's.
Ik liep verder naar mijn kantoor en maakte alles wat mijn collega's me net hebben gegeven.
Dit gaat een lange dag worden.
Perspectief Reda:
Ik werd gebeld door een goeie vriend dan me Hakim
'Heey broeder'
'Ewa'
'Kom je vanavond lounge nigh?'
'Nee man, heb vrouwtje en moet nog wat ander doen'
'Saff hou je taai'
'Thalla'
'Beslama'
Ik ga niet meer aan die shit doen. Het is helemaal afgelopen met dat.
JE LEEST
Uitgehuwelijkt! (VOLTOOID)
Romance❌NIKS MAG GEKOPIEERD WORDEN ZONDER MIJN TOESTEMMING ANDERS MELD IK HET BIJ WATTPAD❌ Dit boek gaat over een meisje genaamd Ahlam Haar leven was gewoon doodnormaal totdat ze werd uitgehuwelijkt. Ze maakt van alles mee en hoopt dat het goed komt. Ze h...