Deel 13

8.5K 398 66
                                    

Perspectief Salma (Nichtje van Reda):

Ik hoorde dat die 2 op vakantie zijn. Tfoe die Ahlam is pas een hoer. Ik zal haar leven helemaal kapot maken. Denkt ze dat ze alles is? Ze is poep ja.

"Salma er is iemand voor je" "ik kom zo". Ik heb een eigen lounge. Ja apart he voor een dame zoals mij. Ik had geld nodig en met Basis heb ik niks aan.

Ik liep mijn kantoor uit naar de wachtruimte waar ik een jongeman zag van rond de 24.

Hij stond op en gaf me een hand. We liepen naar mijn kantoor en ik ging tegenover hem zitten.

"Stel je eens voor" "Ik ben Hakim ik ben 22 jaar en woon alleen" "Ik heb een opdracht voor je als je die goed doet krijg je betaalt" Hij knikte en ik legde zijn opdracht uit.

Perspectief Cherinne:

Ik zit in de les en ben alleen wat naar buiten aan het staren. Eigenlijk wil ik nu ook gewoon aan het strand liggen net mijn man.

Jammer dat ik nog niet 20 ben dan was ik getrouwd. "Cherinne Let je even op". Ik zuchte en pakte me boek weer erbij.

Na een uur hele tijd poep hebben gehoord ging de bel. Ik pakte me tas weer in en liep de klas uit.

Ik ging nog langs mijn kluisje en liep vervolgens de schoolplein af.

"Cherinne! Cherinne!" Ik draaide me om en zag Youssef mijn kant op lopen.

Wejoow wejooww wat wil hij. Ik was kapot bang hij hoort bij dat 'populaire groepje'.

"Ga je naar huis?" "Ja" "Mag ik met je mee lopen" "Als je wilt" . Hij glimlachte en we liepen door.

"Hoe oud ben je?" "15 jij?" "17".

Tjuus oha wat zoekt hij bij mij. "Wanneer word je 16?" "29 juli" "Oo". Na een stille minuut begon hij weer met praten.

"Heb je een vriend?" "Nee ik doe niet echt aan relaties" "Wees maar niet bang bij mij zal je gelukkig zijn" ik glimlachte koetjes en keek naar voren.

Ik bloos kapot erg. Wejoow deze jongen laat mijn hart kloppen.

"Je bent schattig als je bloost". We praatte nog wat bij en ik nam afscheid van hem. Ik liep het huis binnen en zag Adam daar staan met een boze blik.

"Wat, waarom kijk je zo?" "Met wie was je net" "Gewoon" "Wie was die jongen" zei Adam en ondertussen nam hij stappen naar voren.

"Een klasgenoot" "Al heb jij iets met hem dan ga je klappen voelen" Hij liep weg en ik liep snel naar boven.

Tazz hoe weet hij dat. Hij zat thuis.

Heey
Zijn jullie benieuwd wat Salma van plan is? Bij 15 stemmen ga ik verder
Nog steeds love naar _amazigh_ en Tweemans_

Uitgehuwelijkt! (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu