Perspectief Reda:
Ik ben eindelijk vrij. Adam bracht me naar huis en ik ging gelijk douchen. Ik maakte me kast open en zag nog mijn kleren.
Ik maakte de kast open van Ahlam en zag dat die leeg is. Dit had ik al zien aankomen.
Ik heb geen eens de tijd gehad om haar alles uit te leggen. Ik had het zo druk om haar te beschermen.
En uiteindelijk heeft ze mij verlaten. Ik ging zitten op het bed en dacht na. Zonder het door te hebben gleden tranen naar beneden.
Die leuke tijden die ik had met haar. En alles heb ik verpest. Als ik gewoon zelf in actie was gekomen dan was dit niet gebeurd.
Flashback:
'Redaaaaa!!! S-stopppp AHAHAH' 'Zeg sorry dan' " Nee HAHAHA"
Ik kietelde haar weer verder en na een tijdje stopte ik.
'Ga je nu sorry zeggen of moet ik doorgaan?' Zei ik met onze gezichten 1 cm van elkaar.
'Oke, sorry' zei ze met haar mooie stem.
'Beter'
Ik kuste haar volop en het werd steeds ruwer. Derest weten jullie wel wat er gaat gebeuren.
Einde flashback
Ik mis haar. Allemaal Salma haar schuld. Zij was degene die Ahlam dood wou.
Ze heeft nu 10 jaar gekregen van rechter. Dus ze heeft geluk. Anders had ik dr allang gewurgd.
Na een tijdje stond ik op en pakte ik een handdoek en ging ik douchen. Ik heb echt rust nodig.
Ik de douchen kwamen allemaal flashbacks van mij en Ahlam naar boven.
Flashback:
'Ahlaaaammm' 'Reda je lijkt net een kind van 4' 'ik wou zeggen dat elk man om zo'n vrouw als jij droomt maar oke'
Ze draaide om en keek me met een flimlach aan. Haar lach maakt me dag compleet.
'Ik wil ook iets zeggen' zei ze. 'Zeg maar Houbi' zei ik en ik liep naar d toe en nam haar gezicht in mijn handen.
'Jij bent de ideale man voor een vrouwtjesaap'
Ze trok me handen weg en rende naar de badkamer en deed die op slot.
Ik lachtte en liep naar de deur. 'Wacht maar als je eruit komt' zei ik lachend.
Ze maakte de deur open en keek me aan. 'Grapje, ik hou van je' 'ik ook van jou'.
Einde flashback
Waarom zit het leven zo in elkaar?
Krijg ik nooit geluk?
I
JE LEEST
Uitgehuwelijkt! (VOLTOOID)
Romance❌NIKS MAG GEKOPIEERD WORDEN ZONDER MIJN TOESTEMMING ANDERS MELD IK HET BIJ WATTPAD❌ Dit boek gaat over een meisje genaamd Ahlam Haar leven was gewoon doodnormaal totdat ze werd uitgehuwelijkt. Ze maakt van alles mee en hoopt dat het goed komt. Ze h...