Perspectief Reda:
Het is al een tijdje klaar tussen mij en Salma. Ze ging die ene dag dat ze Ahlam zag helemaal uitflippen op mij. Tazzz zij was tog hoertje aan haar heb ik niks. Vandaag had mijn moeder ons uitgenodigd om langs te komen. Ik wilde eerst niet gaan omdat ik dan met Ahlam in een auto moest zitten maar ewajah dat moet ook weer gebeuren.
Bij mijn moeder aangekomen was ze weer heel blij om ons ze zien."Kom binnen kom binnen' Ahlam groette mijn moeder en daarna gaf ik mijn moeder een kus op haar hoofd. "Reda ik wil je zometeen spreken' fluisterde mijn moeder. Ik knikte maar wat en liep achter Ahlam aan naar de woonkamer. Ik zag mijn vader op de bank zitten en zag dat het niet goed ging met hem. "Beba alles goed?" "Ja mijn zoon alleen wat hoofdpijn". Geloof mij dat zag er niet uit als alleen hofdpijn.
Na wat gepraat te hebben begon mijn moeder opeens over wat anders "En ben je zwanger Ahlam" "Nee sorry". Ik zag dat Ahlam wat bloosde. Is tog norma als je moeder dat vraagt aan je "vrouw". "Reda ik wou at foto's laten zien kom effe mee". Me moeder keek me aan van Nu meekomen of je bent eraan.
Ik liep met me moeder mee naar boven en liep mij oude kamer binnen. Ze deed de deur dicht en gaf me gelijk een klap op me achterhoofd. "Eh amshoum wat was dat met Salma?!" "Salma? wat moet er zijn???" "Kijk deze foto eh eghjoer" Me moeder keek me hayeck boos aan. ze liet me een foto zien dat ik en Salma aan het doen waren. Die hoer had fotos gemaakt toen we aan het doen waren.
Ik keek langzaam weer weg en voelde me schuldig. "Je bent getrouwd en gaat iemand anders doen" " Dat was niet eens tijdens het huwelijk van mij en Ahlam" "Nog steeds dat was de dag toen je Ahlam haar hand zou vragen, Hoe zou je je voelen als je vader dat deed bij mij?".
Mijn moeder heeft gelijk, ik keek langzaam naar benden. Ik voel me schuldig dat ik het heb gedaan met die hoer terwijl he de dag was dat ik een nieuwe stap zou maken me Ahlam.
Tfoe mannn ik heb alles helemaal verneukt. Ik zag dat mijn moeder wegliep naar beneden. Ik ging zitten op me bed met mijn ellebogen op me knieen en me handen in me gezicht. Tazz wat voor echtgenoot ben ik?. Ik voel me schuldig tegenover Ahlam. Zij verdient een betere man.
Na 10 minuten lang nagedacht te hebben liep ik weer naar beneden waar mijn moeder met Ahlam zat te praten. Ik zag dat ze het gezellig hebben met elkaar. Echt moeder en schoondochter. Na 2 uur lang bij me ouders zijn gebleven vonden we dat het tijd was om weer te gaan. " Doei, kom morgen weer" "Inchallah ik zal kijken doeii" Ik stapte mijn auto en in en Ahlam zat naast me. Ik zag dat ze naar buiten aan het staren was.
Thuis aangekomen liep ik gelijk naar boven. Ik trok me kleding uit behalve mijn boxer en dook in bed.
Perspectief Ahlam:
Ik zag dat Reda snel naar boven liep. Wauuw wat een haast. Ik bleef nog 30 minuten met me moeder aan de telefoon en besloot ook maar naar boven te gaan. Boven trof ik Reda in mijn bed slapen. Ja mijn bed, Reda sliep altijd in de logeerkamer. Ik stapte de douche in en na een heerlijke lange douche stapte ik er weer uit.
Ik trok me badjas aan en had weer geen zin om om te kleden. Ik dook maar in bed. Ik voelde opeens een kus op me hoofd en 2sterke armen om me heen. Agh ik kijk morgen wel wie dat was. Na een tijdje viel ik in slaap.
Volgende Ochtend
Perspectief Reda:
Ik werd wakker door de zon die een klein beetje onder de rolluik scheen. Ik keek naast me en zag Ahlam diep in slaap. Als ik naar dr kijk voel ik me schuldig. Ik zag dat ze haar ogen opende. Ze keek me aan en zag dat ze wat dicht bij me sliep. Ze bloosde en ging opstaan. Ze liep de kamer uit en ik had zicht op haar ass.
Ik stond op ook en ging me gezicht wassen en daarna liep ik naar beneden. Ik zag dat ze bezig was met het onbijt. "Sbar el gher'. Ze keek op en knikte maar. Oeff dit gaat moeilijk worden om haar te laten zien dat ik om dr geef.
Ja mensen ik begin om dr te geven. Na ontbeten te hebben, keek ik voor een vakantie voor mij en Ahlam. "Ahlam" "hmm" "Kom eens."
JE LEEST
Uitgehuwelijkt! (VOLTOOID)
Romance❌NIKS MAG GEKOPIEERD WORDEN ZONDER MIJN TOESTEMMING ANDERS MELD IK HET BIJ WATTPAD❌ Dit boek gaat over een meisje genaamd Ahlam Haar leven was gewoon doodnormaal totdat ze werd uitgehuwelijkt. Ze maakt van alles mee en hoopt dat het goed komt. Ze h...