Perspectief Reda:
Ik zat op de bank wat op mijn telefoon totdat er aangebeld werd. Ik stond op en maakte de deur open.
Ik zag Adam voor me. ' Ik wil met je praten' en hij liep langs me naar binnen.
Zomaar mijn huis binnen. Ik sloot de deur en ging naar de woonkamer waar Adam zat te wachten.
'Vertel mij hoe Ahlam zich gedroeg, of wat jij hebt gedaan bij dr. Want ze pleegt niet zomaar zelfmoord' zei Adam boos.
'Broer ik heb niks gedaan ze deed ookal raar tegen me'
Hij keek me onderzoekend aan en keek weer naar de grond.
'Waar is haar telefoon' 'weetniet'. 'Waar is die telefoon' zei Adam wat bozer.
Ik stond op en ging die zoeken. Ik vond dr telefoon en liep terug naar Adam en gooide die telefoon naar hem.
Hij controleerde die telefoon en ik zag dat hij elk moment kon uitbarsten. Hij stond op en liep de deur uit.
Wat heeft hij nou? Iniedergeval Salma komt zometeen. Ik heb haar gemist. Ik heb het lang moeten volhouden zonder haar.
Perspectief Adam:
Ik liep boos het huis van Reda uit. Ik stapte me auto in en reed naar een lounge van een goeie vriend van me.
Daar aangekomen liep ik naar binnen en liep ik gelijk verder naar zijn kantoor.
Die geur hier maakt me misselijk. En dan heb ik het over die 3 kilo parfum van die meisjes.
Ik klopte aan en hoorde 'binnen'. Ik liep naar binnen en groette Jarinjo. Hij is een antiliaan en geloof me, als je aan zijn broeders komt dan kun je alvast afscheid nemen van je familie.
Deze man pakt het hard aan. 'Hey broerder lang niet gezien' 'Ja man' antwoord ik terug.
'Ga zitten'. Ik nam plaats tegenover hem en hij zat ondertussen zakjes die op zijn tafel lagen, in zijn la te zetten.
'Vertel, er is iets met je' 'Broer, je moet me helpen' en ik ging door me haren. Ik legde alles uit wat ik zag op Ahlam haar telefoon en om de dood van Ahlam.
'Ik ga je helpen, kom morgen terug en dan informeer ik mijn mannen al' 'dankjewel broer' Ik ga hem een mannelijke omhelsing en ging er van door.
Ik liep zijn kantoor uit en daar zag ok een hoertje mijn kant oplopen. Ik gaf dr geen aandacht en liep de lounge uit. Ik hoorde haar nog iets moppelen maar dat boeit me niks.
Het enige wat mij boeit is waarom Ahlam ons verlaten heeft.
Perspectief Onbekend:
'Meneer wat gaan we doen met dr?' 'Dat zorg ik wel, zorgen jullie voor die andere meiden en dan komt alles Voormekaar.'
'Waar moet ik ze naar toe brengen' 'Het huis dat in Frankrijk staat, binnenkort kom ik ook die kant op' 'is goed'.
Hij liep weg en gelijk werd ik gebelt. 'Hallo' 'Hallo, ik heb een aanbod voor een paar hoertje van jou' 'Hahah vertel vriend'.
Ik nam plaats op een stoel en luisterde aandachtig met wat hij te zeggen heeft.
Hmm, benieuwd wie 'Onbekend' is? Ik heb al de volgende deelklaar liggen. Bij 40 stemmen zet ik die erop. I niet moeilijk tog?
Trouwens, toen ik aan jullie had gevraagd of ik verder met dit boek moet of dit boek afsluiten en het nieuwe boek erop zetten.
De meeste zeiden dat ik verder met dit boek moet gaan. Ik ga dus ook verder met dit boek. Het andere boek is trouwens uit een perspectief van een jongen.
Iniedergeval bij 40 stenen zet ik het andere boek erop.
Ciaoooo!
JE LEEST
Uitgehuwelijkt! (VOLTOOID)
Romance❌NIKS MAG GEKOPIEERD WORDEN ZONDER MIJN TOESTEMMING ANDERS MELD IK HET BIJ WATTPAD❌ Dit boek gaat over een meisje genaamd Ahlam Haar leven was gewoon doodnormaal totdat ze werd uitgehuwelijkt. Ze maakt van alles mee en hoopt dat het goed komt. Ze h...