1 jaar later
Perspectief Ahlam:
Tussen mij en Reda gaat het nu helemaal goed. Ik ben een maand geleden bevallen van een kind genaam Damin.
Hij is nu 1 maand oud en het gaat helemaal goed met hem. Hij lijkt erg op Reda. Maar ik denk dat zijn innerlijk op mijn innerlijk lijkt.
'Ahlam hij heeft gepoept, kun je verschonen' ik lachde en liep naar onze slaapkamer waar Reda met een poepende baby was.
Reda houd niet babypoep hij gaat dan atijd kokhalsen. 'Snel snel straks poept hij op mij'
'Wejoow eh kleuter is maar poep' 'ja nu doe je nog stoer wacht maar als hij op je gaat poepen'
'En dan is gewoon parfum zijn poep dus wat wil je nu'
Hij keek me raar aan en liep de slaapkamer uit. Ik verschoonde Damin en liep met hem naar benedem en legde hem in zijn wiegje.
Hij is nu nog schattig maar zodra hij kan praten en lopen dan klaar. Gelijk zelfmoord pleeg ik.
'Heb je hem verschoont?!!' 'Ja' riep ik terug. 'Heey mannetje van me, niet meer poepen bij papa zijn bijzijn. Hshoema!'
Ik gaf mezelf een facepalm en liep naar de keuken waar ik avondeten ging maken.
Ondertussen zette ik muziek op en ging ik koken en losgaan.(Schrijfster: was dat voor zin wollah )
Gegeten gehebben liep ik naar de badkamer en zag ik dat ik ongesteld was. Tfoeeee. Ik pakte mijn maandverband en ging weer uit de badkamer.
Reda met Damin in zijn handen kwam de slaapkamer binnenlopen.
'Daar is je dikke mama, zeg hallo dikke mama' 'Opgedonderd uit mijn kamer allebij'
'Wejow 'opgedonderd'?'. 'Ja' 'wij blijven lekker hier'
Die menstruatie pakt mij wollah. 'Reda geef me kont is massage' 'isgoed wacht.'
Hij weet nog niet dat ik ongesteld ben. Hij zat dus mijn kont massage te geven totdat hij maandverband voelden.
'Ben je ongesteld?!' 'Ja' 'Tfoeeeeeeeee was dit, vieze vuurpijl. Tfoeee waar is je handcreme.'
Ik lachtte het uit en hij liep de badkamer in.
Wisten jullie nog.
Flasback:
En ik heet geen Ahlam als ik geen foto's maak.
Na een tijdje stopte ik met fotos maken. Ik kroop lekker tegen hem aan en genoot van zijn gespierde armen. Hij sloeg op me bil en ik kreunde van de pijn.
"Ik ben ongesteld mongool" "Tffffffooooooeeee ik heb je kont aangeraakt" "niet overdrijven daar zit nog een maandverband en een hele badjas"
Hij lachtte en kroop weer tegen me aan. Niet veel later viel ik in slaap met me gedachtes bij mij en Reda over 10 jaar met kinderen inshallah.
Einde Flasback
I'm back!
Ik zal deze week veel voor jullie schrijven. Het einde is bijna inzicht want aan een verhaal komt ook een einde.
JE LEEST
Uitgehuwelijkt! (VOLTOOID)
Romance❌NIKS MAG GEKOPIEERD WORDEN ZONDER MIJN TOESTEMMING ANDERS MELD IK HET BIJ WATTPAD❌ Dit boek gaat over een meisje genaamd Ahlam Haar leven was gewoon doodnormaal totdat ze werd uitgehuwelijkt. Ze maakt van alles mee en hoopt dat het goed komt. Ze h...