Perspectief Youssef:
Ik stapte de lounge in en liep verder naar Patron.
Hij zag me en kwam mijn richting op. 'Dat meisje mag je meenemen, achter staat er een auto en daarin ga je richting Frankrijk. Raak haar niet kwijt'
Ik knikte en liep met dat meisje de auto in. Ze stapte van achter in en ik van voor.
Mijn koffer had een hoer al in die auto gedaan. Ik reed weg richting frankrijk.
'W-wat ga je doen met me...?'. Ik keek dr via de spiegel aan met een blik dat ze beter stil moet zijn.
Ik ben natuurlijk niet dom. Ik weet 100% zeker dat ze een microfoon in de auto hebben geplaatst en een gps.
Zodat ze kunnen horen wat we zeggen en zien waar we zijn. Ik heb in Frankrijk een ander auto staan en daarmee ga ik vluchten met haar.
Ik laat deze auto dan daar zitten zodat ze denken dat we daar zijn in het huis.
perspectief Cherinne:
Ik probeerde youssef al een aantal keer te bellen maar kreeg de voicemail.
Er zal tog niks gebeurt zijn. Misschien is zijn telefoon leeg. Iniedergeval ik pakte het gebedskleedje en ging bidden.
Sinds ik zwanger ben, ben ik weer begonnen met bidden. Ik verwaarloosde mezelf door niet te bidden.
Klaar met bidden ging Ik naar beneden ik voelde wat steken, toen ik naar beneden ging, in me buik.
Maar dat is altijd. Ik moet ook niet zo veel doen want dat is slecht voor de baby.
Beneden aangekomen trof ik mijn broer op de bank op zijn telefoon.
Ik ging naast hem zitten en keek mee met wat hij op zijn telefoon deed. Het voelt eigenlijk echt raar om met een buik waar een baby in zit, naast me broer te zitten.
Ik schaam me er wel voor. Ik keek naar me buik en stond op. Want dit is gewoon hshoema. Ik ben een schande voor de familie.
'Je hoeft je nergens voor te schamen Cherinne' ik keek hem aan en gaf hem een glimlach en liep naar de keuken.
Nog steeds schaam ik me het is tog je broer. Ik pakte wat te eten en liep naar boven waar ik alles opat.
Perspectief Adam:
Jarinjo belde me vanmorgen op en zei dat het plan niet door gaat. Diegene die haar dreigde was daar weg gegaan.
En hoe hij dat weet? Hij heeft daar een undercover die zehma meedoet met hun.
Maar hij moest weg van de patron en wist niet waar die gene die dreigde is gebleven.
Dus die plan kon niet door gaan. Hij is bezig met een ander plan maar daarvoor moeten we geduld hebben.
We moeten eerst informatie krijgen van waar hij is anders kunnen we niet verder.
Perspectief Youssef:
We zijn in Frankrijk aangekomen en ik pakte dat meisje mee naar binnen. Ik sloot de deur en ze keek me bang aan.
'Laat me gaan alsjeblieft ' smeekte ze huilend. Ik schudde me hoofd en liep langs haar heen naar de woonkamer.
Na alles een beetje gezien te hebben liep ik met dat meisje naar de keuken.
'Vertel, wat is er met je gebeurt' vroeg ik terwijl ik een slok nam van mijn RedBull.
'I-ik had een ongeluk gehad en ben daarna wakker geworden in dat kamertje'
'Ongeluk? ' 'Nee eigenlijk niet ik wou zelfmoord plegen maar het I niet gebeurt'
Ik keek dr lang aan en vroeg uiteindelijk 'Ben je de zus van Cherinne?'
Ze knikte en vroeg 'Hoe weet je dat' 'Ik heb haar zwanger gemaakt. Je hebt me tog vaker gezien? '
'Sorry maar ben me geheugen kwijt, enige wat ik weet is dat ik een zusje heb die Cherinne heet en een Broer Adam'
'Ikk zal je hieruit krijgen beloofd' fluisterde ik.
Ze knikte en liep naar boven. Ik zal dalijk vragen om haar naam.
Ik pakte me telefoon en zette die aan. Ik zag 13 gemiste oproepen van Cherinne, 28 app berichtjes van Cherinne.
Ik belde dr op en na 2 x overgaan nam ze die op.
'Youssef!?' 'Ja' 'Ik belde je kapot vaak waarom nam je niet op' 'Binnenkort kan ik het je vertellen nu nog niet'
Ik hoorde haat zuchtte aan de andere kant. 'Kom je wel bij me bevalling' 'Ja, tuurlijk' 'Oke mooizo' 'Ik mis je'
'Ik mis je ook' hoorde ik haar mooie stem. 'Maar ik moet ophangen het gebed is zometeen'
'Isgoed alvast slaaplekker schatje' 'jij ook'. Ze hangde op en ik sloot me telefoon.
Weten jullie wie 'dat meisje' is?
Chiaoo
JE LEEST
Uitgehuwelijkt! (VOLTOOID)
Romance❌NIKS MAG GEKOPIEERD WORDEN ZONDER MIJN TOESTEMMING ANDERS MELD IK HET BIJ WATTPAD❌ Dit boek gaat over een meisje genaamd Ahlam Haar leven was gewoon doodnormaal totdat ze werd uitgehuwelijkt. Ze maakt van alles mee en hoopt dat het goed komt. Ze h...