Perspectief Ahlam:
We zijn nu een half jaar verder. In die half jaar is er niet echt veel gebeurd. Oké eigenlijk wel.
Ik kreeg een paar maanden geleden dreig berichten binnen. Ik moest ergens naar toe komen maar ben niet gegaan.
Met Cherinne maak ik me nogal wat zorgen. Ze is nu 6 maanden zwanger. Ze is 3 maanden geleden 16 geworden.
Nog steeds is dat jong. Mijn ouders waren eerat woedend. Ze wouden haar niet meer in huis hebben.
Ze verbleef toen ook een tijdje bij mij. Maar later kregen me ouders spijt dat ze zo tekeer zijn gegaan tegen haar.
Nu woont ze weer bij mijn ouders.
"Schat ik ga werken ik kom rond 6 uur thuis" "isgoed doe voorzichtig".
Hij gaf me nog een kus op me hoofd en liep de deur uit. Ik zelf werk niet omdat Reda vind dat het niet hoeft.
Tazz vrouwen werken en ik moet hier luieren. Ik pakte de laptop erbij en zocht naar werk.
Ik heb advocaat gestudeerd en ik wil wel iets doen in mijn leven.
Het is 18:23 en Reda is er nog steeds niet. Ik heb hem al een aantal keer gebeld maar hij neemt niet op.
'Wacht maar als hij thuis komt' fluisterde ik. 1 uur later hij is nog steeds niet thuis.
Ik heb hem al 20 keer gebeld maar hij neemt niet op.
Weetje wat fuck hem. Dat is de laatste tijd altijd. Dan moet ik weer wachten op hem.
Ik trok me schoenen en jas aan en besloot naar zijn werk te gaan.
Ik stapte me auto in en reed naar zijn werk. Ik werd gebeld maar ik keek niet op.
Ik stopte want de stoplicht zat op rood. De stoplicht gaf groen aan en ik reed door.
Ik zag dat een auto op mijn rijbaan zaten mijn kant op reed. Hu dat mag tog niet.
Ik wou aan de kan gaan maar voor dat ik het wist botste ik tegen zijn auto aan.
Mijn hoofd doet zeer en ik voelde me hartslag sneller gaan. Ik sprak de Sahada uit en blies de laatste adem.
Hey sorry voor het wachten. Ik zal vandaag proberen verder te schrijven.
X
JE LEEST
Uitgehuwelijkt! (VOLTOOID)
Romance❌NIKS MAG GEKOPIEERD WORDEN ZONDER MIJN TOESTEMMING ANDERS MELD IK HET BIJ WATTPAD❌ Dit boek gaat over een meisje genaamd Ahlam Haar leven was gewoon doodnormaal totdat ze werd uitgehuwelijkt. Ze maakt van alles mee en hoopt dat het goed komt. Ze h...