40

6.6K 291 36
                                    

Perspectief Ahlam;

Als ik zo terug kijk naar wat er de afgelopen jaren is gebeurt, ben ik nu best gelukkig.

Ik heb een man en een kind en er zullen er meer volgen.

Mijn man die van me houd en me kind die me altij wakker maakt door te huilen.

Tussen de familie en mij gaat eht ook goed. Alles gaat goed. Wat ik heb meeegemaakt is meer dan genoeg. Maar alleen maar posetieve dingen willen meemaken. Zoals weer een kind krijgen.

Ik ben helemaal blij met me gezin later inshallah nog 3 kinderen.






10 jaar later:

'Daminnnnn wat is dit voor rapport!?' Schreeuwt reda.

'Sorry papa, was perongeluk' 'volgende keer ga je betere rapport krijgen ja?' 'Ja mama'.

Damin liep naar de achtertuin en ging opd e tranpoline. 'Laat hem we praten later er wel over' 'kijk die 5 voor begrijpenlezen' 'ewa dat komt ervan als we berbers met hem hebben gepraat toen die klein was. Nu praat hij ook zo terug dus ja'

'Deze kind zullen we anders aanpakken en de rest van de kinderen gaan we ook anders verder opgroeien' zei hij terwijl hii over me buik streelde.

Nasser!? Inaya!.' 'Ja mama' 'kom jullie moeten slapen morgen school'

'Yesss' en daar renden die twee naar boven.

De afhelopen 10 jaar is er veel gebeurt. Ik en reda hebben samen 3 kinderen en de 4e is opkomst. We hebben damin van 9 jaar, inaya en Nasser van 4 jaar. Hun zijn tweeling, nasser is dan de oudste van hun twee.

Cherinne is getrouwd met youssef 7 jaar geleden en heeft nu 2 kinderen.

Adam is ookal getrouwd al 8 jaar. Hij is getrouwd met een dame genaamd Sarah. Hun hebben 3 kinderen en de 4e is ook bij hun opkomst.

En verder zijn mijn ouders goed  gezond.

Dit is het einde van het verhaal. Ik zal geen book maken over het vervolg maar dan van damin. Want damin is in real life 10 en als ik ga schrijven wat hij meemaakt is het letterlijk poep.

Vanavond of morgen zal ik een boek publiceren genaamd 'The Story Of Yassine'.

En ik wil jullie allemaa bedanken voor het stemmen op dit boek. Love naar jullie


Chiaooo tot vanavond of morgennn

Uitgehuwelijkt! (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu