3

10.8K 378 174
                                    

Perspectief Reda:

Gister kreeg ik te horen van me vader dat ik moest trouwen met een meisje genaamd Ahlam. Tfoe ik wil juist met mijn nicht Salma trouwen. Ik weet raar met je nicht trouwen maar ze is gewoon perfect.

Ik denk dat ze ook wat voor mij voelt. Ze doet zo klef de laatste tijd en noemt me schatje of lekkerding. Ik wou dr hand vragen maar die ene Ahlam moest ik vragen.

Net op het moment dat ik wou gaan douchen belde Salma mij.
'R=Reda S=Salma

S: Goedemorgen schat.
R:Goedemorgen dikbil.
S:Wat doe je.
R: Wou net gaan douchen.
S: O sorry ga maar douche aap.
R: Kom je mee douchen.
S: Kom me dan halen.
R: Ugh te moe ik ga snel douchen bel je zometeen oke .
S: Isgoed schatje kom je me dan ophalen?
R: isgoed hoelaat.
S: 12 uur ben alleen thuis.
R:Saff beslama.
S: Doei schat

En ze hing op. Ik nam een snelle douche van 10 minuten en kleedde me snel om in een trainingspak.

"Yemma ik ga even naar een vriend" "oké maar om 2 uur thuis zijn". Ik gaf haar nog een kus op dr hoofd en ging het huis uit.

Aangekomen bij Salma belde ik aan. Ze maakte de deur open met alleen haar badjas aan. Ik kuste haar en liep naar binnen en deed me schoenen uit. Ze kwam naast me op de bank zitten en knuffelde mij.
'Wollah Reda ik heb je gemist' 'Ik jou ook lieverd'.

Ze begon me te zoenen en ik zoende haar terug. Na een tijdje trok ze zich terug. Ze ging van me schoot af en pakte me hand en we liepen samen naar boven.

We kwamen aan in haar kamer en ze deed de deur opslot en deed me vest uit en mijn T-shirt. Ik zat nu alleen nog in mijn trainingsbroek.

Ze kwam zitten op me schoot en kusde me ruw. Ik maakte het knoopje van haar badjas los en trok de badjas uit. Ze lag nu helemaal naakt.

Wollah deze wijf kan het hayeck goed. Na een tijdje ging ze liggen en ik ging in haar.

Ze kreunde zowat heel Afrika erbij. Ik ging wat harder in dr en voelde haar nagels in mijn rug.

Na een een lange 30 minuten ons ding hebben gedaan besloot ik om te vertrekken.

Thuis aangekomen zei me moeder dat ik me moest omkleden want we zouden over een half uur vertrekken. Ik nam weer een snelle douche van 10 minuten en kleed me om in een blauwe spijkerbroek en een witte bloes.

In de straat aangekomen parkeerde ik de auto.

We belde aan en Ahlam deed de deur open. Ik groette haar gewoon met een hoi en een hand. Ik liep naar binnen en groette derest

Uitgehuwelijkt! (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu