Perspectief Cherinne :
Vandaag heb ik afgesproken met Youssef. Ik liep naar onze afgesproken plek en wachtte tot hij kwam.
Ik zag hem op zijn vespa en spring achterop.
"Youssef waar gaan we heen" "Naar mijn huis" ja zijn huis. Hij was 1 week geleden 18 geworden en hij kreeg het oude appartement van zijn broer.
Aangekomen bij zijn huis liepen we naar binnen.
We zaten wat te praten totdat het stil was. Ik keek hem aan en hij mij. Ik ging met mijn hoofd wat dichterbij en kustte hem.
De kus werd ruwer en ruwer. Hij tilde me op en gooide me op zijn bed. Hij trok zijn short uit en ik de mijne.
We trokken elkaars kleren uit en hij kwam op me liggen.
Ik voelde hoe hij zinn geslachtsdeel in me stopte. En we bedreven de liefde.
Na 1 uur besloot ik om naar huis te gaan want het was al best laat voor me.
Hij bracht me naar huis en ik liep naar binnen. En daar zag ik een boze vader en moeder.
"Waar was jij dat jij zo laat thuis komt?" "Bij Oumaima" oumaïma is een vriendin. "Naar boven!! Wat is er met jou de laatste tijd".
Ik liep nel naar boven deed me kamer deur dicht. Ik trok me pyjama aan en ging in me bed liggen.
Ik keek nog of ik wat berichtjes had en zag dat er tussen een zat die me opviel
Youssef❤
Y= Goedennacht prinsesje, mogen de engelen over je waken inchallah❤
Ik reageerde terug en legde me telefoon weer weg en viel in slaap met Youssef in me gedachten.
Volgende dag
Perspectief Ahlam:
2 weken verder
We zijn ondertussen al thuis in Nl. We hadden het leuk op vakantie. Jammer dat we niet langer konden blijven.
"Ahlam ik ga werken" "Hoelaat kom je thuis?" "6 uur" "isgoed". Hij gaf me nog een kus op me hoofd en liep de deur uit.
Ik werk zelf niet en ga ook niet meer naar school. Reda zegt dat ie zelf een goed lopende bedrijf heeft en dat ik niet hoef te werken.
Ik poetsen het huis en kleed me aan en reed richting me moeder. Ik belde aan en me moeder deed de deur open.
"Salam Bentiii" "salam mama" "Kom binnen kom binnen". Ik liep naar binnen en deed me schoenen uit en liep de woonkamer in.
Ik zag Cherinne druk bezig op haar telefoon. Ze keek op en knikte naar me. Oké raar haar spreek ik straks dus.
"Cherinne waar is Adam?". Ze haalde haar schouder op en ging weer verder met dr telefoon.
"Wat ben je aan het doen?" "Gaat je niks aan" en ze liep naar boven.
Ik hoorde de deur open en dicht gaan. Ik zag Adam de woonkamer binnenlopen.
"Heey zusjee" "heey". Ik stond op en gaf hem een knuffel.
"Alles goed? " "ja met jou" "goed goed" we liepen naar de bank en gingen zitten.
"Waar is Cherinne?" "Ja die liep naar boven ze was druk bezig met haar telefoon" "een vriend van me zag haar laatst lopen met een jongen"
Hmmm een jongen dus. "O". "Ik ga haar meer in de gaten houden". "Laat haar man, laat haar haar tienerleven leven"
"zodat ze verkracht word?!" "Oh neeeeejj dan zou ze het tog zeggen"
Hij knikte en mijn moeder stuurde hem naar de AH om iets te halen.
Ik liep naar boven en klopte op Cherinne haar deur ik hoorde "wat" "Mag ik binnen komen" "ja".
Ik maakte de deur open en liep naar binnen en deed de deur dicht. Ik ging op haar bureaustoel zitten en keek haar aan.
"Met wie app je" "Dat gaat je niks aan" "jawel ik ben je zus" "Als je me zus was dan had je me vaker bezocht" "ik was op vakantie"
"Heb je gebeld? Nee!" "Ik was tog aan het genieten van mijn vakantie" "o dus je zegt dat ik vervelend ben" "Dat zeg ik niet"
"Wat kom je eigenlijk doen?" "Ik wil weten waarom jij zo doet de laatste tijd"
"Gaat dat jou wat aan?" "Geef antwoord!" "Een vriendin" "geef je telefoon hier" "nee is mijn telefoon" "geef je telefoon hier!!"
"Nee!! ". Ik pakte haar telefoon ruw uit haar hand en las een bericht met hem en een jongen.
"GEEF TTERUGGG" "nee ik geef hem terug als je stil bent". Ze pakte haar telefoon uit me hand en duuwden me haar kamer uit.
Wat heeft deze.
JE LEEST
Uitgehuwelijkt! (VOLTOOID)
Romance❌NIKS MAG GEKOPIEERD WORDEN ZONDER MIJN TOESTEMMING ANDERS MELD IK HET BIJ WATTPAD❌ Dit boek gaat over een meisje genaamd Ahlam Haar leven was gewoon doodnormaal totdat ze werd uitgehuwelijkt. Ze maakt van alles mee en hoopt dat het goed komt. Ze h...