21

7.9K 389 39
                                    

3 maanden later

Perspectief Reda:

Ahlam is al ontwaakt uit dr coma. Het gaat nu goed met dr maar kan beter. Ze is de laatste tijd wat verdrietig en reageert ook kortaf op mij.

'Ahlam, ik heb beneden ontbijt voor je gemaakt ik ga nu naar me werk'
Ze knikte zonder op te kijken van dr telefoon.

Ik uitte een diepe zucht en ging de deur uit. Meestal geeft ze me een kus en knuffelt ze me nog. Maar sinds vorige week doet ze raar tegen me.

Hoe dan ook. Ik was onderweg naar me werk. Ik had nog veel te doen aangezien ik er 2 maanden niet was vanwege Ahlam.

Maar dat maakt niks uit. Alles voor Ahlam.

Perspectief Ahlam:

Nu vragen jullie je zeker af waarom ik zo doe tegen Reda. Nou kijk. Vorige week kreeg ik een berichtje van een onbekend nummer.

Er stond in;

0627.....: Ik zou maar beter van Reda scheiden want hij is geen goeie man voor je.

Ik vond het raar en stuurde een
berichtje terug. En kreeg er ook een terug.

Ik: Uhhm mag ik vragen wie je bent.

0627.....: dat zie je later wel maar het enige wat ik nu kan zeggen is dat je beter snel weg kunt gaan bij Reda.

Ik kreeg toen ook een foto gestuurd. Daar zag ik Reda in een lounge met 2 meiden op zijn schoot.

De datum zat er ook bij dus dat betekend dat toen ik ondertussen in coma lag dat Reda gewoon aan het genieten was met meiden op zijn schoot.

Ik heb niks tegen hem gezegt omdat ik hem de kans geef om het zelf te zeggen.

Altijd moet ik overal achter komen. Mijn vriendinnen van vroeger waren ook schinheilig tegen me.

Ik wou ook zelfmoord plegen maar toen bedacht ik me ineens dat ik mijn familie pijn ga doen.

Volgende dag:

Reda heeft op de bank geslapen. Gister toen hij thuis kwam rook hij nar alcohol.

Ik vroeg de hele tijd waarom hij dat dronk maar hij gaf nutteloze antwoorden.

Vast door het dronken.

Ik liep naar de badkamer en waste me gezicht en deed de woedoe. Ik bidden nog wat ik in moest halen.

Ik liep naar beneden en maakte onbijt voor mij en Reda.

Zelf weet ik niet of hij er van geniet terwijl ik ziek ben. Het lijkt dat hij geen fuck geeft om mij.

Ughhh ik maak me hoofd moe als ik aan hem denk.

Hij mag het lekker gaan uitzoeken. Ik denk dat ik vandaag met hem ga praten over die foto van de lounge.

Ik heb trouwens geen berichtje meer gekregen van dat onbekende nummer.

Eigenlijk ben ik best wel benieuwd wie het is. Ik zette alles op tafel en maakte Reda wakker.

'Opstaan we gaan eten'. 'Ja.....still.. k kom zo....' zei hij slaperig.

Ik zuchte en begon gewoon aan het ontbijt. Ik ag via me ooghoeken dat Reda opstond en naar boven liep.

Na 2 minuten liep hij naar beneden en begon ook te onbijten.

'Ahlam' ik negeerde het. 'Ahlam ' 'je ziet tog dat ik niet reageer wat ga je dan nog verder?' 'Ik wil het hebben over gisteren'.

'Oja helemaal vergeten' 'ik was dronken' ' Nee echt waar..oh dat wist ik niet' zei ik sarcastisch.

Uitgehuwelijkt! (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu