Ik sta op het vliegveld voor de douane. Ik heb dus besloten om in een ander land te wonen.
Ik had natuurlijk mijn andere 4 koffers al naar Spanje gestuurd anders stond ik hier met 4 koffers.
Mijn ouders en vrienden heb ik niks laten weten. Het enige wat ik heb achtergelaten is een brief waar in staat dat ik rust nodig heb.
Dit is ook niet goed van me om zo afscheid van ze te nemen maar na alles wat ik heb meegemaakt toen ik vast werd gehouden en wat ze met me hebben gedaan is dit tog weer het beste.
2.30 uur later:
Ik stapte de vliegtuig uit en voelde gelijk die warme golf en de wind in mijn gezicht.
Dit is lekker. Ik chekte me uit en wachtte op me taxi. Ik heb hier een appartement gekocht waar ik tot nu toe 1 jaar in mag wonen.
Ik wou het niet kopen omdat ik later weer terug naar Nederland ga en ik daar gewoon ga wonen.
Ik stapte de taxi in en de taxi reed naar mijn appartement. Daar aangekomen stapte ik af en keek ik rond.
De drukte dat hier bevond en de zee dat niet zover van me vandaan is.
Ik ga hier echt genieten!
Ik liep mijn appartement in en bewonderde alles. Eindelijk rust.
De volgende ochtend:
Ik werd wakker en ging recht zitten ik keek voor me en zag de mensen op straat lopen en sommige zwemmen.
Wat een uitzicht. Ik zou willen dat ik vanaf mijn geboorte zo wakker werd. In stond op en ging ondertussen mijn gezicht wassen.
Ik liep terug naar mijn bed en pakte de telefoon van dit appartement. Eigenlijk is dit een gebouw waar vele appartementen in zitten.
Hier hebben ze een roomservice. Dus eigenlijk een soort hotel. Ik belde de roomservice en vroeg om ontbijt.
Ik Voel Me nu echt een princes. Na ontbeten en gdoucht te hebben, trok ik mijn kleren aan en liep ik het appartement uit.
Nu moet ik werk zoeken. Want wil wel gewoon kleding kopen of buiten eten dat soort dingen.
Ik liep een winkel in en pakte paar folders. Ik nam ze door en 1 trok mijn aandacht.
Het is een Nederlandse bedrijf dat werkt in feesten organiseren.
Daar heb ik zin in. Ik zocht de straat op en zag dat het hier dicht bij is.
Na 10 minuten geloopt te hebben kwam ik aan. Ik liep naar binnen en het zag er heel chique uit.
Ik liep naar de balie en zag daar een jonge blonde vrouw van rond de 21.
'Uh hallo " "o hoi waarmee kan ik u helpem' "Ik zou graag hier willen soliciteren"
Ze keek me vies aan maar ging weer verder.
"Oke is zal even de baas roepen". Ze stond op en liep weg. Even later kwam ze ter met niemand achter dr aan.
"Hij komt zo ga maar daar zitten" ik ging zitten op een stoel en wachtte.
Ik werd getikt via achter en ik keek achterom. Ik zag een gespierde man staan van rond de 24 en zijn baardje was onfleek en zijn blauwe kijker doorboorde de mijne.
Ejow. Wat een lekkerding. Hij stak zijn hand op en ik s ch udde zijn hand. "Mounir" "Ahlam" "volgt u mij maar"
Ik liep hem achterna en we kwamen uit op een kantoor. Hij nam plaat op zijn stoel en ik tegenover hem.
"Ik heb begrepen dat je wilt soliciteren" "Uhh ja" "Fijn, had net iemand nodig".
Hij tikte wat in op zijn computer en keek me weer aan. "Ik ga een paar vragen stellen voor je aanmelding"
Ik knikte en hij pakte een blaadje. "Ben je getrouwd?" Wejoow gelijk die vraag.
'Nee' I had voor dat ik weg zou gaan een scheidingscontract geregeld en we zijn nu dus gescheiden.
'Geen vriend of verloofde' 'nee' 'woon je hier in Spanje' 'Ja sinds gister' 'oke' .
'Nou hierbij ben je aangenomen. Hier heb je je tijden hoelaat je moet beginnen. Ik heb nu een vergadering, meld je morgen maar bij de receptie en dan geef ik je morgen een rondleiding."
Ik knikte en stond op en schudde zijn hand. Eyow zijn handspier. Ik liep zijn kantoor uit en daarna zijn gebouw.
Volgende ochtend:
Ik werd wakker en volgde mijn rotine gewoon. Om 10:00 moest ik me meldde bij de receptie.
Heb er zin in. Eigenlijk omdat ik hem ga zien maar ook gewoon omdat ik een leuke baan heb.
Ik liep naar het gebouw en meldde me bij de receptie. Ik wachtte totdat ik Mounir mijn richting op zag lopen.
Ik stond op en wachtte tot hij bij mij stond.
"Netjes op tijd, kom dan laat ik je het gebouw zien"
Op het einde kwamen we aan op het dak.
"Hier houden collega's soms ook pauzes, of genieten ze gwoon van het uitzicht."
Ik knikte maar wat. "Dan ga ik je nu jou kantoor laten zien, die word wel verbouwt en daar kun je over een paar maanden in gaan. Maar voor nu werk je bij mij op kantoor. Dan kun je ook net mij mee als we moeten organiseren."
Ik knikte en volgde hem. Hij liep zijn kantoor in en ik volgde hem verder.
"Hier is je bureau je mag morgen beginnen' "oke isgoed " "Dan zie ik je morgen"
Ik zei nog gedag en liep het gebouw uit. Morgen begin ik dus echt. Met Mounir werken is het leukst van mijn werk.
Perspectief Adam:
We zitten hier allemaal in de woonkamer. Ahlam is weg. Ze is weg van ons en gaat in een ander land verder leven.
Mijn ouders zijn van slag. Dit had ik niet verwacht van Ahlam. Zou dit gemoeten hebben van iemand ofzo?
Nee dan had ze geen brief achtergelaten. Of tog niet?
Ik snap niet waarom ze weg wil. Ik weet wat ze haar hebben aangedaan toen ze haar vast hielden.
Dat wens ik geen enkele vrouw toe.
Iniedergeval naast dat Ahlam weg is heb ik een meisje ontmoet genaamd Inaya.
Ze is beeldschoon, ze draagt hoofddoek en is goed gepraktiseerd. Ze bid elke dag en gaat elke vrijdag naar de moskee.
Zo'n vrouw wil ik en heb ik nu ook gevonden. Ik heb dr vader al gebelt en zaterdag (over 2 dagen) ga ik dr hand vragen.
Ze weet natuurlijk niks maar dat komt ze zaterdag wel te zien.
Cherinne is nog steeds hoogzwanger. Ik helo haar wel met lopen enzo of als ze iets nodig heeft.
Tussen youssef en Cherinne gaat het ook goed. Ze zijn nu meer naar elkaar gegroeid en ik zie duidelijk dat ze van elkaar houden.
Cherinne gaat na de bevalling bij Youssef wonen. Hij heeft een eigen huis dus waarom ook niet.
Ze hebben al een naam maar dat willen ze nog geheim houden.
Ik ben blij dat Cherinne weer de oude is maar dan wel met een dikke buik.
Dat Ahlam weg is gegaan snap ik niet. Neem op ze minst sirieus afscheid.
JE LEEST
Uitgehuwelijkt! (VOLTOOID)
Romance❌NIKS MAG GEKOPIEERD WORDEN ZONDER MIJN TOESTEMMING ANDERS MELD IK HET BIJ WATTPAD❌ Dit boek gaat over een meisje genaamd Ahlam Haar leven was gewoon doodnormaal totdat ze werd uitgehuwelijkt. Ze maakt van alles mee en hoopt dat het goed komt. Ze h...