Ne asezam la masa, ma uit la ea si era foarte nelinistita.
-Katherine, sa intamplat ceva?
-Nu ... * raspunse nehotarata dupa ceva timp.
-Ok .... si ... ce ai, mai facut?
-Nimic.
-Apropo, iti sta bine rochia.
-Multumesc.
Dupa o tacere de lunga durata spune:
-Putem pleca?
-Um .. ok.
Achit nota de plata si ne indreptam catre iesire. Vazand ca este total tacuta si nu stiam de ce, o intreb.
-Bine, ce sa intamplat? Te simti bine?
-Da, sunt bine.
-Ba nu. De cand ai vorbit la telefon te porti ciudat, esti mai mereu retrasa,tacuta si ...
Ofteaza adanc
-Sunt bine, doar ca ... * zise din nou cu o ezitare în voce.
-Doar ca ce,Katherine? * O intreb calm.
-Fratele tau ma sunase atunci cand m-am dus la baie.
-Si .... de ce erai asa absenta si tacuta?
-Nu eram. Numai ca am zis sa nu mai aduc vorba de el.
-Ok. Dar în afara de asta, pana sa te sune Damon, erai retrasa fata de obicei. De ce?
Din Perspectiva lui Katherine:
Perfect, si ce o sa acum ce-i zic? Doar nu-i zic ca incerc sa il evit din cauza ca o sa incep sa simt ceva pentru el, dar mai mult ca sigur nu se va intampla asta pentru ca e imposibil sa imi placa de el, mai ales cand am atat de multe responsabilitati . Nu am timp pentru a-mi sta gandul la barbati acum.
-N-aveam nimic.
Se uita la mina parca asteptand sa ii altceva zic, asa ca adaug uitandu-ma cu greu în ochii lui si nu stiu de ce: Serios.
-Ok, daca spui tu.
-Da ... ne vedem maine la serviciu, nu?
-Da.
-Auzi * zic aproape urcata in masina.
El se intoarce cu ochi mari lansadu-se la iveala ridurile de expresie de pe fruntea sa.
-Ai vorbit cu Rebeca?
-Nu, plecase deja. Dar voi vorbi cu ea maine la prima ora.
-Ok.
-Noapte Buna * zambeste.
Ii spun si eu noapte buna apoi ne urcam fiecare în masinile noastre si plecam.
Afara incepu sa ninga cu fulgi mari, cerul era asa de frumos si rozaliu. Ajung în fata hotelului, ma dau jos din masina si urc în apartament. Intru in casa si o vad pe Tess sta pe canapea uitandu-se la televizor.
-Am ajuns.
Cum auzise, se intoarse brusc si veni intr-o viteza spre mine.
-Si ... cum a fost?
-Um .. Bine.
-Cum adica Bine? V-ati sarutat??
-Nu! Sigur ca nu. God!
-Atunci?
-Vino la mina in camera.
Am urcat sus, m-am schimbat în pijamale apoi ne-am asezat in pat sa-i povestesc ce sa intamplat.
YOU ARE READING
The Doctor (in curs de editare-nu poate fi citita)
RomanceKatherine White de 22 de ani da la faculatea de medicina ca sa devina un doctor de succes. Acolo il intalneste pe renumitul doctor Ryan Black,cel care o va invata secretele medicinii. Sper sa va placa. Astept pareri despre cum vi se pare descrierea...