Capitolul 14 - Too much snow

2.5K 80 9
                                    

Eram la o distanta atat de mica unul fata de altul,asa de mica incat nu stiu de ce,dar credeam ca ma inrosisem. Adica,ne uitam unul la altul,pana cand el incepus sa se apropie incet si cand am vazut ca nu se mai opreste,am stat nemiscata apoi a auzit un "nu"in mintea mea,"el e barbat rau,iar tu nu vrei unul,tu vrei un barbat loial,sincer,iubitor si bun care sa nu se culce cu sotiile fratilor lui adica nu un Damon. Schitez un zambet de "niciodata nu te-ai apropiat sa ma saruti" si imi mut privirea inapoi la rana.

-Gata*zic uitandu-ma la el.

-Multumesc Katherine*afisa un zambet usor.

Nu stiu de ce,dar nu mi-am putut muta privirea din ochii lui si iar am inceput sa ne uitam unul la altul. Dar de data asta el nu a mai incercat sa ma sarute,doar se uita intens iar zambetul afisat mai devreme disparea incet,incet pana cand devenii serios.

-Cred ca spaghetele sunt gata*ma ridic de pe canapea si ma indrept catre bucatarie. 

Pun doua farfurii pe masa urmate de bolul cu spaghete.

-Pofta buna*spun zambind usor.

-Multumesc la fel.

Termin de mancat apoi ma duc pana la baie,cand ma intorc il aud pe Damon vorbind la telefon.

-Sunt la cineva acum,nu cred ca pot ajunge la timp. Ok,la revedere.

Pasesc inainte si il intreb:

-E totul in regula? Daca vrei sa pleci...este ok,inteleg.

-Nu,e in regula.

-Ok.

Dupa ce termina si el de mancat strang masa si mergem in living,acolo ne asezam pe canapea.

-Deci...maine vorbesti cu Ryan?

-Da,daca ti-am spus ca o sa vorbesc cu el,o sa vorbesc cu el.

-Ok. Nici nu sti cat de mult apreciez ce faci pentru mine*zambi,uitandu-se adanc in ochii mei.

-Pentru nimic.

La cateva minute,Tess intra in apartament mai precis in living unde stateam cu Damon.

-Ou ! Buna seara*zise ea uimita pasind usor spre noi.

-Buna seara*raspunse Damon.

-O doamne. Dumneavoastra sunteti designer-ul acela international,Damon.....

-Black*rade scurt.

-Corect...Apropo,iti iubesc creatiile,sunt absolut geniale!

-Multumesc frumos.

Se facu o tacere inedita. 

-O sa plec,s-a facut tarziu si....*se opri.

-Oh,ok*ma ridic sa-l conduc pana la lift.

-Iesim maine seara undeva,sa-mi spui daca ai rezolvat ceva cu Ryan?

-Da,ok. Dar de data asta TE ROG,numai veni sa ma iei de la serviciu*zic accentuand cuvintele"te rog".

-Bine*rase scurt.

Ramase cateva secunde uitandu-se la mine zambind apoi continua: "Noapte buna"

-Noapte buna !

Liftul ajunse la etaj,se urca in el si cobori.

Dupa ce pleca,ma intorc inapoi in living.

-What the fuck?! Tu umblii numai cu bunaciuni si cu vedete,ha?!

-Nu. Este fratele lui Ryan.

-Pe bune?!

-Da ! Si m-a rugat sa vorbesc cu el sa-i mai dea o sansa sa poata sa-i explice ce s-a intamplat.

The Doctor (in curs de editare-nu poate fi citita)Where stories live. Discover now