Si prostia veni a doua oara,cand eram la cativa milimetri lumina reveni. Fara sa vreau si fara sa-mi dau seama,m-am retras uitandu-ma in jur. De fapt,uitandu-ne amandoi in jur.
Rasuflu usurata si zic:
-Ce bine.
-Da..
Ne revenim amandoi si ne continuam drumul catre dormitor. Ryan deschise usa camerei din lemn masina de un maro inchis si cu un gemulet in mijloc si zaresc o camera foarte mare, cu un pat imens,niste dulapuri la fel de mari. Usile dulapurilor erau albe si negre si fiecare usa avea oglinda. Ferestrele erau si ele imense ceea ce facea camera sa para mare si luminoasa.
-Ce frumoasa poate fi camera asta.
-Ma bucur ca iti place. Aici este camera mea*arata spre camera de langa. Daca ai nevoie de ceva...intri*zambi apoi iesi din camera.
Dupa ce pleca imi pun geanta pe pat,ma dezbrac si intru in baie sa-mi fac dus.
Din perspectiva lui Ryan:
Ma duc la mine in camera,deschid sifonierul si iau un tricou lung de-al meu si ma duc la Katherine in camera sa i-l dau.
Usa era deschisa,intru si vad usa de la baie intre-deschisa. Dupa cateva secunde o vad pe Katherine dezbracata cu spatele prin deschizatura aia,lunandu-si prosopul pe ea,apoi uscandu-si si parul.
Eram asezat pe pat si ma uitam cum isi stergea parul cu prosopul. M-am uitat pentru cateva secunde catre fereastra,iar fix atunci in momentul ala de neatentie,iesi din baie,inca cu prosopul pe ea si cu parul inca ud,lasat liber sa cada pe spate.Din perspectiva lui Katherine:
Ies linistita din baie si aproape ca am tipat cand l-am vazut pe Ryan stand pe pat uitandu-se la mine.
-Scuze ! N-am vrut sa te sperii. Ti-am adus un tricou,sa dormi cu el,altceva n-am gasit.
-Multumesc.
Ryan se ridica de pe pat,imi arunca un zambet usor si iesi pe usa.
Dimineata ma intrezesc,ma imbrac,ma spal apoi merg in living sa-i zic ca am plecat. Ajung in living,acolo il vad pe Ryan gata imbracat de serviciu,in niste blugi albastrii inchis cu un tricou alb si peste purta un sacou negru,pe care-l tinea deschis. Statea la masa cu doua cani de cafea,iar el statea picior peste picior citind o revista.
La auzul zgomotului facut de tocuri,Ryan isi ridica capul din revista cu ochii mari.-Ou,buna dimineata*zambi el.
-Buna dimineata.
-Am facut cafeaua.
-Multumesc*spun asezandu-ma langa el la masa,lunad o gura de cafea.
-Si cum ai dormit aseara?*lua si el o gura din cana cu cafea.
-Bine.
-Ma bucur,se pare ca n-a fost asa de rau sa dormi la mine cum au zis tu.
-N-am spus asta.
-Ai crezut ca te musc.
-Ba nu*rad.
-Glumesc*rade si el.
Dupa ce terminam cafeaua,Ryan isi incheie nasturele de la sacou apoi ies pe usa acompaniata de el,cu un mers elegant pana la masina lui. Imi deschise usa ca un adevarat gentleman si-mi face semn discret sa iau un loc pe scaunul pasagerului,iar eu ii arunc un zambet usor, in semn de multumesc. Dupa ce inchise usa,a ocolit grabit masina prin fata si s-a asezat pe locul soferului,porni masina si plecam.
Drumul spre serviciu a fost destul de linistit,eu ca sa sparg tacerea am dat drumul la radio,dar Ryan il oprise.
YOU ARE READING
The Doctor (in curs de editare-nu poate fi citita)
RomanceKatherine White de 22 de ani da la faculatea de medicina ca sa devina un doctor de succes. Acolo il intalneste pe renumitul doctor Ryan Black,cel care o va invata secretele medicinii. Sper sa va placa. Astept pareri despre cum vi se pare descrierea...