-Noapte buna.*zambi cu dantura sa perfecta.
Ma dau jos din masina si intru in hotel.
********************************************
-Amanda! Zi-mi tot! Ce s-a intamplat ?
-Nimic...am vorbit.
-Ce ati vorbit ? Spune!
Am stat de vorba pana tarziu apoi ne-am culcat. Dimineata la prima ora il scot pe Thor afara,cand ma intorc imi fac un dus si cobor sa mananc.
-E,mergem azi la cumparaturi?
-Da. Cand?
-Pe la 3 ca acum ma duc la firma,da?
-Ok.
**************************************
Pe la 2 incep sa ma imbrac. Imi iau niste blugi skinny,un hanorac gri,niste tenesi de la All Star,ma machiez,imi ondulez parul si o sun pe Tess.
-Sunt gata,unde ne intalnim?
-Vino sa ma iei.
-Ok,iti dau beep cand sunt in fata firmei.
Ies din hotel,ma urc in masina si plec. La scurt timp ajung in fata firmei,unde Tess deja coborase.
****************************************************************************************************
Parchez masina si intram in mall. Luam toate magazinele la rand,Tess ca de obicei ia din fiecare cate ceva. Eu in schimb mi-a luat decat pereche de pantofi cu toc,un tricou gri cu Micky Mouse,un pulover alb,o bratara din aur si un lantic cu un pandantiv superb. Tess si-a mai luat niste pantaloni de ski,ne-am urcat in masina si am plecat.
***************
~Dupa 2 saptamani~
Duminica seara a venit Ryan din nou sa il vada pe Thor. Sincer barbatul asta e incredibil de bun,nu ma refer doar la fizic,zic asa in general. Se poarta asa frumos si e asa calm si relaxat,nu mai am cuvinte. Din ce cauza s-o fi despartit de nevasta-sa? Cu siguranta nu a fost el de vina ca e prea bun.
Imi fac un dus,ma imbrac,ma machiez si cobor.
-Neata raza de soare. Azi il vei vedea din nou pe doctor Sexy,nu te bucuri?
-Buna dimineata*imi dau ochii peste cap. Eu plec.
-Nu mananci?
-Mananc la serviciu sunt deja in intarziere. Bye.
Chem liftul,ies din hotel,urc in masina si plec.
****************************
Ajung in parcare,ma dau jos iar imediat ce m-am dat jos parcheaza langa mine Range Rover-ul lui.... Ryan !
-Buna , Amanda.*zice inchizand usa de la masina.
-Buna ziua.
-Bine ai venit inapoi*zambeste usor.
-Multumesc*zambesc si eu.
Intram in spital,ma duc sa ma schimb in vestiar apoi urc cu liftul la etajul 6,in cabinetul sau. Eram in lift asteptam ca usile sa se inchida cand cineva striga :
-Tine usa , te rog !
Asa si fac. Intra un barbat saten,misterios,cu ochii caprui si putina barba din aceea de o zi.
-Multumesc.
-Cu placere.
-La ce etaj?
-La 6,dumneavoastra?
-Tot acolo.
Cand ajungem la etajul 6 se produse o zdrancinatura puternica la lift. Usile nu se mai deschideau si totul era clar....
Buna tuturor ! Ma scuzati ca am intarziat cu next-ul dar am fost mai mereu plecata,veneam tarziu acasa si ma culcam. Si ma scuzati inca o data ca e asa scurt capitolul asta dar atat am avut in minte. Next-ul il pun cand fac 2,000 cititori,si cateva voturi si comm-uri. Va pup !
YOU ARE READING
The Doctor (in curs de editare-nu poate fi citita)
RomanceKatherine White de 22 de ani da la faculatea de medicina ca sa devina un doctor de succes. Acolo il intalneste pe renumitul doctor Ryan Black,cel care o va invata secretele medicinii. Sper sa va placa. Astept pareri despre cum vi se pare descrierea...