Capitolul 18 - Who is?

1.9K 71 9
                                    

O vad pe Rebeca stand pe scaunul din fata biroului lui. Ea bineinteles ca era imbracata cat mai decoltat posibil si avea o fusta care ii acoperea nici jumatate de fund,ma rog,ce poti sa-i ceri Rebecai. Partea cea mai amuzanta e ca Ryan,in ciuda faptului ca Rebeca era imbracata provocator,ca una care tocmai a iesit dintr-un bordel,daca o vedeau barbatii sigur sareau instantaneu pe ea,ei bine,Ryan nu era asa,se uita decat in ochii ei,se pare ca nu-l atrage cu nimic,ceea ce e bine  de stiut,nu e afemeiat ca altii.

-Scuza-ma,dar nu am stiut ca mai esti cu cineva,altfel intrebam pana sa vin daca pot sa intru ...

-E in regula,noi tocmai ne-am terminat conversatia.

Rebeca se intoarse spre mine,ma intreba de parca ar fi biroul ei sau ceva de genul asta:

-Tu ce cauti aici?

-Am venit pentru recuperare*raspund sec uitandu-ma catre fereastra,numai la ea nu,pentru ca sigur mi se facea scarba.

-Vaii,dar ce coincidenta! *zise ridicandu-se de pe scaun.

Dar fiti atenti,ca nu s-a ridicat asa simplu,s-a ridicat cu ajutorul unor carje,desi piciorul nu il avea in gips,de ce o fi venind aici? Caut un motiv cand deodata....O nu,nu,nu,nu,nu,nu. NU ! Te rog nu imi spune ca...Prefer sa las propozitia asa,neterminata,e cel mai bine. Asta doar daca nu cumva vrea sa fac un atac de cord,dar ca sa vezi,atacul veni imediat ce am auzit-o zicand:

-Deci o sa facem impreuna ! *zise folosindu-si vocea aia extraordinar de pitigaiata si a naibii de enervanta.

In acel moment ma uit la Ryan,sperand sa imi inteleaga mesajul.

-Asta e...*zic cu un zambet scurt fortat pe fata si neterminand propozitia,pentru ca nu voiam sa zic ORIBIL.

Se pare ca Ryan mi-a inteles mesajul caci imediat a  spus:

-Nu...nu o sa faceti impreuna,fiindca de Katherine ma voi ocupa eu,aici. Iar de tine se va ocupa Dr. Ashton,la etajul 2.

-Dar de ce?*intreba Rebeca nervoasa ca nu face ea cu Ryan.

-Pentru ca n-am cum sa va fac masaj la amandoua deodata.

-Nu la asta m-am referit.  De ce nu fac eu cu dumneavoastra si nu face Katherine cu Dr. Ashton.

-Pentru ca...*zic incercand sa gasesc ceva,insa nu gasesc nimic,dar sunt completata de Ryan:

-Pentru ca ea m-a rugat,fiind  prima oara vroia sa ii fac eu. Acum daca ne scuzi...?*ii raspunse dandu-i de inteles ca vrea sa plece si sa-l lase sa-si faca treaba.

Dar se pare ca blondina nu a inteles deloc mesajul subtil trimis de Ryan asa ca intervin eu:

-Rebeca,ce vrea sa spuna domnul doctor Black,este sa pleci sa poata sa isi faca treaba. 

Ea a mai stat cateva secunde sa ma examineze apoi s-a uitat la Ryan,i-a spus noapte buna si a iesit pe usa. Mda,ma rog,se pare ca eu nu ma aflam in camera,pe mine nu ma vedea.

-Nu-mi vine sa cred ca face si ea recuperare ! 

-De ce? Ce ai cu ea? *intreba chicotind.

-Nu am nimic,dar nu-mi place fata ei.

-Bine,bine. Sa lasam asta. Dezbraca-te si intinde-te pe pat.

Raman blocata,dar dupa cateva secunde zic:

-Sa ma dezbrac?

-Da*raspunse Ryan serios.

-Aa,ok *imi dau bluza jos ramanand in sutien,apoi m-am uitat la Ryan care acesta se uita intens la mine. 

The Doctor (in curs de editare-nu poate fi citita)Where stories live. Discover now