Ma uit mai bine si vad ca era dl. Black. Stai ce?!?
-Amanda?
-Buna dimineata,domnule Black.
-Buna dimineata. Spune-mi Ryan,te rog.
-O sa incerc *zambesc usor.
-Se pare ca se inteleg bine*arata cu privirea spre catei.
-Da.
-E baiat?
-Da. A ta,fata?
-Da.
Vazand ca se inteleg bine i-am dat drumul sa se joace si noi ne-am plimbat pe acolo.
-Si tu ce faci?*ma intreba el.
-Bine...am zis sa ies si eu sa il plimb pe Thor putin. Tu?
-La fel ca si tine. Simteam nevoie de putina relaxare..
-Aha.
Ne-am plimbat putin iar mie mi s-a facut foame.
-Eu trebuie sa plec,stomacul meu e cam gol si al lui cred ca la fel...
-Si mie mi s-a facut foame...Daca vreti veniti la mine,am destula mancare*zambeste scurt,lasand sa se vada ridurile de expresie a fetei.
-Nuu,nu pot...lasa.
- Haideti,putina companie nu mi-ar strica,in plus apartamentul unde stau nu e departe de aici.
-Nu ar fi o problema pentru mine, sa nu fie pentru dvs...
-Nu este , iar daca te referi la sotie , in definitiv , incepand din dimineata aceasta o sa locuiesc singur.
-Aam inteles.
Ne indreptam catre un hotel de lux imens cu 15 etaje,se pare ca nu locuieste unde credeam eu. Urcam fix la etajul 15. Apartamentul era aproape ca al meu,numai ca livingul este putin mai mare.
-Ok,si ce ati vrea sa mancati?
-Nu stiu,ce mananci tu de obicei,nu am pretentii cand vine vorba de micul dejun.
-Omleta?
-Da.
Ne asezam la masa sa mancam.
- Iti place?
-Da,e buna.
-Vrei cafea?
-Nu,multumesc. Cred ca ar trebui sa plec...
-Cum vrei.
-Multumesc pentru omleta. Si scuze de deranj..Ne vedem luni la serviciu.
-Nu-i niciun deranj. Sigur,o zi buna , Amanda.
-La revedere.
Ies din hotel si ma indrept catre casa. Ajung in hotel,ii pun apa lui Thor si ma duc in camera mea. La cateva minute intra Tess.
-Ce faci? Ce ai stat atat?
-M-am intalnit cu cineva.
-Spune-mi. Cu cine te-ai intalnit? Cumva cu doctorul ala sexy foarte casatorit? Raspunde ! Nu mai te uita in alta parte si raspunde-mi.
-Mda,ne-am intalnit in parc.
-Eram sigura ! Ce ati facut?
-Nimic...
-Vrei sa mananci ceva?
-Nu,am mancat.
-Cand?
-In dimineata asta.
-La el,nu-i asa?
-A insistat.
-Pai si sotia lui?
-S-a mutat.
-Unde?
-Nu stiu,stiu decat ca locuieste singur acum.
-S-au certat?
-NU STIU ! Nu i-am luat interviu.
-Pai foarte rau ai facut.*rade. Apropo,iesim diseara?
-Da...
Din bucatarie se auzi niste farfurii spargandu-se in bucatarie;coboram repede sa vedem ce se intampla. Era...........
Intrebarea vesnica : ,,Cine credeti ca era?"
Next-ul il pun cand povestea face 455 de cititori. Kisses for all who read my little story :) ! <3
YOU ARE READING
The Doctor (in curs de editare-nu poate fi citita)
RomanceKatherine White de 22 de ani da la faculatea de medicina ca sa devina un doctor de succes. Acolo il intalneste pe renumitul doctor Ryan Black,cel care o va invata secretele medicinii. Sper sa va placa. Astept pareri despre cum vi se pare descrierea...