Capitolul 27 - Goodbye

1.2K 71 13
                                    

Ceasul era deja tarziu,iar afara se intunecase de mult. Dupa inca ceva timp de mers in sfarsit am ajuns.

-Unde va las?*ne intreba Damon.

-La mine*raspunsul lui Ryan nu intarzie sa apara.

Am ramas cu Damon,deoarece Ryan s-a dus sa duca ultimele bagaje ramase.

-Te-ai mutat la el?

Am ezitat sa-i raspund,pentru ca nu voiam sa stie,dar pana la urma,i-am zis:

-Da..Noapte buna,Damon. Multumim ca ne-ai adus*ii afisez un zambet usor,apoi plec.

Imediat cum am ajuns in apartament,mi-am facut un dus fierbinte,apoi m-am bagat in pat,la televizor. La un moment dat,il aud pe Ryan vorbind la telefon.

-Nu se poate ! Dar mai am o sedinta in ziua aia,nu o pot rata ! Cand? Nu stiu...nu cred. Ok,ok,am inteles. Bine,la revedere,o seara buna si dumneavoastra.

Ryan intra la cateva secunde in camera si se aseza pe marginea patului.

-S-a intamplat ceva?*intreb.

-Da...tocmai am fost anuntat ca maine e un congres foarte important ,de la care nu pot lipsi..

-Si ce e neregula cu asta?

-Ca sa ajung acolo la timp,trebuie sa plec la prima ora.

-Si cat stai?

-O saptamana,daca nu mai mult.

-Oh..Si cu ce te vei duce,daca masina e la cabana?

 -Vor trimite o masina sa ma ia.

-Am inteles..

 -Acum,sa dormim,maine trebuie sa ma trezesc la prima ora.

M-a sarutat de noapte buna si ne-am culcat. 

Dimineata,ma trezesc somnoroasa din cauza alarmei ceasului,apoi ma ridic si ma pregatesc de serviciu. Cand am coborat in bucatarie , vad un bilet lasat pe bar. Il iau si il citesc " Buna dimineata,Kath. Scuze,dar nu te-am mai trezit de dimineata,voiam sa iti spun ca tu imi vei tine locul la spital cat timp voi fi plecat. Ne vom vedea in curand,iti promit ! " . Las biletul pe masa,imi iau geanta,cheile de la masina si plec. Ajunsa la serviciu,m-am dus in "noul meu birou" , mi-am lasat haina in cuier,mi-am luat halatul de doctor pe mine si am iesit din birou.

Din perspectiva lui Damon:

A fost o idee a dracu de proasta sa merg cu motorul asa tare in curbele alea si cu polei pe jos.. Poate daca nu faceam asta,acum eram acasa. Tot corpul imi e amortit,nu il mai simt,cu greu imi dadusem motorul care imi strivea corpul si picioarele , bucatica cu bucatica si m-am ridicat ,apoi am mers nu stiu cati km pana am intrat inapoi in oras,de acolo am luat un taxiu si am plecat ajuns acasa. Era deja dimineata cand am ajuns eu , eram epuizat de-a dreptul. Imediat cum am ajuns acasa mi-am dat hainele jos si mi-am facut un dus,totodata curatandu-mi si ranile. Am crezut ca daca o sa-mi fac dus , o sa mi se opreasca sangerarea , dar nu a fost asa , ranile parca sangerau si mai rau , iar durerea era si mai mare. Mi-am luat un tricou si niste pantaloni,apoi am aruncat hainele care erau rupte si pline de sange,apoi am dormit cateva ore. Cand m-am trezit si am vazut urma imensa de sange de pe pat,am impietrit. Mi-am schimbat pentru a doua oara tricoul,blugii si am plecat sa-i duc un dosar important lui Ryan si poate o sa-i si spun ce s-a intamplat azi-noapte. Nu am putut fi capabil sa conduc,ma dureau ingrozitor picioarele din cauza ca aseara am mers peste 20 de km pe jos, chiar daca dormisem , nu mi-au ajuns cateva ore la oboseala pe care o aveam,dar chiar trebuie sa ii duc asta lui Ryan. Am luat taxiul si m-am dus la spital. Il cautasem peste tot,dar nu l-am gasit pe nicaieri,eram la etajul cu biroul lui si ma indreptam spre lift.

The Doctor (in curs de editare-nu poate fi citita)Where stories live. Discover now