-O seara buna,Amanda*zambi usor.
-La fel si dvs.
Chem taxiul si plec spre hotel.
-Am ajuuunss.
-Povesteste-mi,cum a fost? Doctori sexy,ceva?
-Da...sunt , seful meu este destul de frumos.
-Serios?! Cum il cheama?
-Ryan Black.*Tess deschise laptopul*
-Tess,ce faci?
-Ce pot sa fac? Il caut pe facebook,normal ! Asta e?
-Da,el este.
-Pacat ca e casatorit. Nu mai ai nicio sansa.
-Nu am aplicat acolo sa stau cu ochii dupa doctori sau pacienti. Vreau sa invat si sa devin doctor.
-Da,da sigur. Asta pana maine cand o sa il vezi iar. Nici nu cred ca ti-a ramas ceva in cap din ce ati facut azi.
-Ma duc sa-mi fac un dus.
-Ok.
Urc in camera mea,dau drumul la apa sa curga,ma dezbrac si intru in apa fierbinte. Dupa 15 minute ies din baie,imi iau halatul pe mine si cobor sa mananc. Termin de manacat si ma duc la culcare.
-Noapte buna,Tess.
-Noapte buna,ai grija ce prostii visezi ca faci cu domnul doctor Sexy.
Imi dau ochii peste cap si urc in camera unde ma trantesc in pat si adorm. A doua zi ma imbrac repede,imi fac parul si cobor. Jos vad ca era un biletel pe asa: "Am plecat mai devreme,bafta azi cu doctorul,lol ! Pupici."
-Doamne,ma intreb cum te mai suport...
Ies din hotel,nevazand vreun taxi prin preajma am plecat pe jos,si nici nu aveam cheile de la masina in geanta. La scurt timp ajung la spital,ma duc in vestiar sa ma shimb dupa ma duc la cantina sa mananc si sa-mi beau cafeaua pana ma intalnesc cu Ryan. Imi beau linistita cafeaua cand cineva se aseaza pe scaunul din fata mea.
-Buna dimineata.
Vocea era una cunoscuta. Imi intorc privirea in fata si il vad pe dl. Black.
-Buna dimineata,domnule Black.
-Ce faci?
-Bine multumesc. Dumneavostra?
-Bine,mergem? Sunt pacienti care ne asteapta.
-Bineinteles.
Azi a fost o zi super obositoare,ma dureau atat de rau picioarele,n-am stat deloc jos. Toata ziua am alergat prin spital. Si veni seara in sfarsit,ma schimb si plec acasa. Imediat cum ajung ma trantesc direct pe canapea si tot imediat sari pe mine Thor. La cateva minute dupa ce am venit eu,veni si Tess.
-Unde ai fost?
-Am iesit pana in oras sa iau ceva. Ia zi,ce ati facut azi?
-Pai nimic,ma dor picioarele de mor! Tu ce ai facut?
-Imi place la nebunie si am un coleg super frumos!
-Eu ma duc in camera mea.
-Bine,noapte buna.
Mi-a trecut repede saptamana,deja era sambata.
Ma trezesc,ma imbrac si cobor sa mananc. Termin de macat si il scot pe Thor,fiind cainele meu Ciobanesc German. Aerul rece de toamna imi patrunse adanc in oase,asa ca am zis sa alerg putin cu Thor prin parc sa ma mai incalzesc.
-Thor,vino aici ! *strig la el fiindca venea spre noi tot un Ciobanesc German. Caruia nu i-am vazut stapanul si nu vreau sa se ia la bataie. Il prind repede in lesa iar la cateva secunde cineva alerga spre cainele care se apropia de Thor,dar si de mine.
-Alma !
Ma uit mai bine si vad ca era.....
Next-ul il pun atunci cand povestea face 255 de cititori. Till then,Merry Christmas everyone !
YOU ARE READING
The Doctor (in curs de editare-nu poate fi citita)
RomanceKatherine White de 22 de ani da la faculatea de medicina ca sa devina un doctor de succes. Acolo il intalneste pe renumitul doctor Ryan Black,cel care o va invata secretele medicinii. Sper sa va placa. Astept pareri despre cum vi se pare descrierea...