Pentru ca l-am vazut pe Damon intrand in restaurant si discutand ceva cu un chelner,partea buna a fost ca a plecat repede si ca nu cred ca m-a vazut. Mancarea a fost foarte buna,Ryan are gusturi bune. N-am mai stat mult pentru ca era destul de tarziu,el a achitat nota,ne-am urcat in masina si am plecat spre casa.
-Sper ca ti-a placut sera asta*ma intreba cu vocea lui calma.
-Da,a fost perfect*ii zambesc.
Nu voiam sa ii spun ca nu a fost asa perfect din cauza ca era Damon acolo,adica...Ryan nici macar nu cred ca stie ca Damon ma place. El s-a apropiat de mine si m-a sarutat. I-am spus noapte buna si am plecat. Ma duc in camera mea,dau drumul la apa sa curga iar cada se umplu,m-am bagat putin cate putin in apa fierbinte. La un moment dat,aud cum telefonul imi vibreaza pe scaunelul de langa cada. Aveam un mesaj;iau telefonul de pe scaun si ma uit,mesajul care l-am primit era de la Damon. Am avut un soc cand am vazut ca era de la el. Mi-am facut curaj si l-am citit : "Ti-a placut cina?"
Am ramas masca,dar nici nu s-a uitat la mine cum naiba m-a vazut,nu i-am raspuns ca stiam ce sa ii zic. Fix cand mi-am blocat si mi-am pus telefonul pe scaun,primesc alt mesaj : " Te-am uimit? Crezi ca nu te-am vazut?"
Ce naiba? Asta zici ca mi-a citit gandurile,de data asta ii raspund pentru ca nu vreau sa creada ca il evit sau sa ii dau dreptate.
"Nu,nu m-ai uimit. Nu te-am vazut."
"Si te-ai distrat cu Ryan?"
"Da."
"Ma bucur pentru voi."
"Damon...."
"Nu,chiar ma bucur ,acum nu mai pot vorbi. Noapte buna !"
Din perspectiva lui Damon :
A trebuit sa-i spun ca nu mai pot vorbi deoarece Carla se intoarse de la baie si s-a urcat inapoi in pat si incepand sa ma dezbrace si sa ma sarute. Nici nu stiu de ce am luat-o de la bordelul ala ...poate sa-mi mai aline putin suferinta. In timp ce faceam sex cu ea,ma gandeam la Katherine si imi inchipuiam ca era ea. De fapt ,daca ma uit mai bine,seamana putin cu ea. Ce tot vorbesc aici? Nu seamana deloc cu ea,nici una nu seamana cu ea,nu are cum. Ea are niste trasaturi perfecte si deosebite ca sa le mai aibe si altcineva.
Cred ca incep sa am o obsesie pentru ea.
Din perspectiva lui Katherine :
Pun telefonul pe scaun si continui baia. Ies din casa,iau prosopul din suportul sau si imi acopar corpul cu el,apoi ies din baie.
M-am speriat de moarte atunci cand am vazut-o pe Tess stand in pat uitandu-se la mine.
-Jesus ! Ce naiba?! Mai aveam putin si faceam infarct. Nu mai fa d-astea...
-Scuze,n-am crezut ca o sa te sperii asa rau. Am venit sa iti spun ceva...
-Ce? *intreb usor panicata de vocea ei ciudata.
-Trebuie sa plec inapoi in Romania.
-Poftim? De ce? Ce s-a intamplat?
-Tata...a decedat*incepusera sa-i dea lacrimile.
-O doamne ! Imi pare rau ! *ma asez pe pat langa ea si o iau in brate.
Ea incepu sa planga din ce in ce mai tare ,iar eu ca sa o linistesc putin o frec usor pe spate.
-Si cand mergem? Ai cumparat bilete?
-Ma duc doar eu,nu,nu am cumparat bilet inca.
-Nu te las singura,vin cu tine*ma ridic de pe pat vrand sa merg la dulap ,dar Tess ma opri si-mi zise:
YOU ARE READING
The Doctor (in curs de editare-nu poate fi citita)
RomanceKatherine White de 22 de ani da la faculatea de medicina ca sa devina un doctor de succes. Acolo il intalneste pe renumitul doctor Ryan Black,cel care o va invata secretele medicinii. Sper sa va placa. Astept pareri despre cum vi se pare descrierea...