In timp ce dansam,Damon nu-si mai lua ochii de pe mine.
In acea seara,mi-am dat seama,mi-am dat seama ca Ryan are dreptate. Damon are sentimente pentru mine si stiind asta,nu ma facea deloc sa ma simt confortabil in preajma lui.
*****************************
Ajungem acasa,ma schimb in pijamale si ma bag in pat. Imi era prea somn sa fac dus,asa ca mi-am facut dimineata. Ziua de duminica am petrecut-o in oras cu Tess la cafenea,doar ca in tot acest timp m-am gandit numai la seara trecuta,cand dansam cu Damon. Aceasta faza pare sa mi se fi imprimat in minte,pentru ca nici daca vroiam nu ma puteam gandi la altceva.
Luni dimineata,im fac toaleta si cobor. Imi iau la revedere de la Tess si ies din apartament. Ma urc in masina si plec la serviciu.
Seara,termin consultatiile si ma pregatesc pentru recuperare. Urc la Ryan in birou,bat la usa si intru.-Hei,esti liber? Mai ai treaba?
-Nu,sunt bine*zambi. Pregateste-te.
Imi dau bluza jos si ma asez pe scaunul special(nu m-am mai asezat pe pat pentru ca nu mai era,probabil il mutase in alt cabinet) asteptand sa inceapa masajul. Ryan se aseza pe un scaunel in spatele meu,isi puse in palma laptele de corp,isi freca mainile si incepu sa ma maseze din ce in ce mai tare si mai apasat.
-Te mai doare spatele noaptea sau in timpul zilei?
-Nu,sunt mai bine.
-Bun,asta este un progres.
-In schimb,ma doare cand apas aici*imi iau mana de langa corp si o pun in dreapta pe spate,putin mai sus de mijloc,cam la coaste,pe acolo.
-Aici?*intreba apasand in locul respectiv.
-Au !
-Aici doare?*urc mai sus.
-Da.
-Aici?*urca din ce in ce mai sus.
Mi-am intors capu sa vad ce naiba imi face de ma doare in halul ala,iar cand mi-am intors capul,ma intreba din nou:
-Aici?*se apropie incet de mine si ma saruta timp de cateva secunde. Asta a durut?
Ramanand socata,ma ridic in capul oaselor si imi dau parul pe spate,respirand greu din cauza socului. Nu-mi vine sa cred ca m-a sarutat....l-am sarutat,ne-am sarutat. Doamne ! El m-a sarutat nu eu !
-Te mai doare undeva?
-Aaam...*ma ridic din pat,imi iau triocul pe mine si ma duc la fereastra.
Inima inca imi batea tare,atat de tare incat nu mai aveam cuvinte,dar dupa cateva secunde imi revin cat de cat si ii spun:
-Aaa,sa lasam masajul,sa trecem la electro mai bine..
-De ce? Ce s-a intamplat?
-Ryan....esti seful meu ! Asta nu trebuia niciodata sa se intample*ies cat mai repede cu putinta din birou.
Din perspectiva lui Ryan:
-Kathe...*n-apuc sa termin ca iesi pe usa ca fulgerul.
Ies repede dupa ea sa o prind dar fix cand am iesit din birou liftul cobori,cu tot cu ea. La naiba ! De ce era asa impanicata de sarut incat a trebuit sa fuga din biroul meu.
Din perspectiva lui Katherine:
Cobor la parter,ma schimb in vestiar si plec cat mai repede cu putinta de la spital. Ajung in parcarea hotelului,parchez masina si urc in apartament,unde ma trantesc pe canapea si incepand sa ma gandesc la ceea ce tocmai s-a intamplat in seara asta la spital. Gandurile mele sunt intrerupte de cineva care bate la usa. Ma ridic lent din pat si ma duc sa deschid usa. Cand il vad pe Ryan mi s-a pus un gol in stomac si am inghitit in sec. De ce a venit pana aici? Vreau sa fiu singura,sa pot procesa ceea ce s-a intamplat,in liniste...cu nu el..aici.
YOU ARE READING
The Doctor (in curs de editare-nu poate fi citita)
RomanceKatherine White de 22 de ani da la faculatea de medicina ca sa devina un doctor de succes. Acolo il intalneste pe renumitul doctor Ryan Black,cel care o va invata secretele medicinii. Sper sa va placa. Astept pareri despre cum vi se pare descrierea...