Capitolul 8 - Hmm

2.9K 94 5
                                    

Ne-am blocat.

-Minunat ! *zice el.

-Trebuia sa fiu in biroul sefului acum,nu aici. La naiba !

-Stai linistita,o sa sun pe cineva sa vina sa repare liftul. 

Barbatul aratos isi scoase Iphone-ul din buzunarul de la blugi.

-Ryan,am o mica problema...m-am blocat in lift.

-Cu o doamna. Trimite pe cineva cat de repede poti,fiindca doamna mi-a spus ca trebuia sa fie in biroul sefului ei acum.

-Undeva intre etajul 4 si 5,cred.

-Ok,grabeste-te !

Ryan este prietenul lui?

-Gata. O sa mai stam ceva timp aici,din pacate. Aa,eu sunt Hakan Kozan.

-Amanda White.*dau mana cu el.

Mana lui era asa fina si fierbinte , la atingerea cu mana mea mi se facu putin pielea de gaina ,fiindca eu eram rece ca gheta din cauza temperaturii scazute din lift. Probabil si din cauza aspectului sau putin bronzat , impunator si rece,care iti dadea fiori.
Dupa cateva minute,dl. Hakan se aseza pe jos.

-De cat timp lucrezi aici?*vocea lui intrerupse tacerea.

-Nu de mult,dvs?

-Nu lucrez aici.

-Ma gandeam eu,nu v-am mai vazut pe aici. Unde lucrati?

-Eu s..*nu apuca sa termine ce avea de spus , ca imediat ii suna telefonul. Acesta il scoase din buzunar si raspunse:

-Da,Iclal. Nu,am plecat,ma intorc peste cateva ore. Vorbim acasa.

Temperatura parca scadea din ce in ce mai rau , asa ca ma asez si eu jos,intr-un colt , frecandu-mi usor bratele incalzindu-le.

-Poftim.*dl Hakan isi dadu jos sacoul si mi-l puse pe mine.

-Multumesc*afisez un zambet timid.

Dupa aproximativ o jumatate de ora se auzea ca cineva incepuse sa repare liftul.

-O doamne,in sfarsit*zic.

La 10 minute usile liftului se deschisera si il vad pe Ryan cu mainile in buzunar si pe mecanic stand in fata liftului. Cand mi-am indreptat privirea catre Ryan,am vazut ca parea putin uimit. Probabil nu se astepta sa fiu eu doamna despre care i-a zis la telefon.

-Buna ziua,domnule doctor. Ma scuzati ca am intarziat,dar cand urcam la dumneavoastra,liftul s-a blocat.

-Nu-i nimic*se uita atent la dl. Hakan.

Dupa cateva secunde,Ryan spuse :

-Hakan ,vino. Amanda,ocupa-te tu de pacientii de la etajul 3,te rog. Voi veni si eu imediat*il indruma catre biroul sau.

I-am dat inapoi sacoul dl. Kozan , multumindu-i , apoi am coborat la etajul 3.

Din perspectiva lui Ryan :

-Ce faci,cum a fost vacanta cu Iclal ?

-Exact asa cum era si pana in accident,la fel de tensionata si de obositoare. Nu ma slabea nici doua minute sa stau si eu cu fiul meu. Sincer,nu stiu cat o sa mai rezist asa. Pur si simplu nu mai pot sa ma prefac ca as simti ceva pentru ea , ma cufund in munca cat pot de mult doar sa nu o mai vad. Pana si in vacanta ii spuneam ca am treaba ,doar sa ma lase in pace macar o ora .. nu m-am putut bucura deloc de acea vacanta minunata in Maldive.

-De ce nu divortati? 

-De ar fi asa de usor..

-Imi pare rau,ce pot sa spun..

-In fine. Tu? Ce ai mai facut? Cum merge spitalul?

-Foarte bine. Firma ta?

Din perspectiva lui Hakan :

Deodata,imi aduc aminte,fara sa vreau, ca nu i-am mai raspuns femeii din lift , cum spunea ca o cheama? .. Amanda , da ! 

-Pot spune ca la fel de bine ca pana acum,poate chiar mai bine. Sa vad acum cand ma duc. 

-Poate iesim intr-o zi , daca bineinteles , nu esti cufundat in munca cum esti de obicei*rad.

-Vorbim*Hakan isi ridica maneca sacoului mai sus si se uita la ceas.La naiba ! Trebuie sa plec,am o intalnire acum , la 10. *zise ridicandu-se grabit , dand mana cu mine , apoi plecand.

Din perspectiva lui Amanda :

Mergeam grabita spre biroul lui Ryan sa il anunt ca are o urgenta si ca trebuie sa se prezinte neaparat in sala de operatii. Usa biroului lui se deschise brusc si cineva , nu am apucat sa vad cine , iese grabit lovindu-se de mine. Imi ridic privirea si il observ pe dl. Kozan.

-Scuza-ma * gesticula cu mainile,apoi se intoarse si se indrepta catre lift.

-Dl. Black, aveti o urgenta in sala de operatii numarul 7.

-Bine, multumesc*se ridica grabit si trecu pe langa mine.


Hei guys,daca v-a placut micutul meu capitol nu evitati sa lasati un comentariu sau sa dati un micut vot. 

Next-ul il pun cand povestea face 2,400 de cititori :). Till then enjoy it !

                                                                                                     Kisses for all who read my story ! :)


The Doctor (in curs de editare-nu poate fi citita)Where stories live. Discover now