Capitolul 21 - No,can't be feelings !

1.6K 82 9
                                    

Fix cand am trecut pe langa biroul Rebecai,o aud vorbind cu Alexia asistenta care a dat lucrare azi si care a stat langa Katherine.

-Deci? Ati facut ce ti-am zis?

-Da.

-Si a prins-o?

-Normal. Sa vezi ce fata a facut Katherine cand a vazut raspunsurile sub foaie.

-Cum ai facut?

-Pai in timp ce vorbea cu o colega i-am pus foaia cu raspunsurile sub cea de examen,n-a fost asa greu*rade. Tu cum ai facut rost de raspunsuri?

-L-am pandit pe Ryan pana a plecat acasa,iar apoi i-am intrat in birou si am cautat peste tot.

Oh nu ! Nu-mi vine sa cred ca n-am crezut-o... Ca am crezut ca a copiat. Trebuie sa o gasesc si sa-mi cer iertare neaaparat. Cobor la parter si o intreb pe receptionera daca a vazut-o si mi-a zis ca s-a dus in vestiar.
Pasesc grabit spre vestiar,deschid usa rapid si o si zaresc cu fata sprijinita in maini plangand.

-Katherine,imi pare asa de rau ! 

Din perspectiva lui Katherine:

Acea voce era a lui Ryan,imi ridic capul in timp ce imi stergeam lacrimile si ma uit uimita la el: Pentru ce ii pare rau?
El vazand ca ma uit confuza,spune:

-Imi pare rau ca nu te-am crezut...

-Si ce s-a intamplat,de ma crezi acum?

 -Cand am trecut prin fata biroului Rebecai am auzit-o vorbind cu Alexia despre cum ti-a pus raspunsurile pe banca fara ca tu sa-ti dai seama si cum Rebeca m-a urmarit pana am plecat acasa,ca apoi sa-mi intre in birou.

-Doamne ! Eram sigura ca ea a fost cea care mi-a facut asta !

-Stiai?

-Nu..adica,doar banuiam. Si ce o sa faci acum?

-O s-o concediez si pe ea si pe Alexia. Ne vedem la mine in birou in 20 de minute*si iesi din vestiar.

Dupa 20 de minute.

Urc in biroul lui Ryan,bat la usa si intru unde ma asez pe unul din scaunele din fata lui. La cateva minute intra Rebeca imbracata ca deobicei,foarte pervers. Cu niste pantaloni scurti de stofa rosii si cu un sacou tot rosu,iar pe dedesubt sigur era ceva decoltat pentru ca nu i se vedea bluza,ci doar decolteul si forma gatului de la sacou. Nu imi vine sa cred ca s-a imbracat asa cand afara sunt -0 grade ! 

-S-a intamplat ceva? De ce m-ai chemat?*se aseza pe celalalt scaun  de langa mine picior peste picior.

-M-ati*,asa o sa-mi vorbesti de acum inainte pentru ca esti concediata.

-Ce? De ce?!*isi tranteste piciortul puternic de parchet nervoasa.

-Din cauza ca i-ai pus lui Katherine raspunsurile sub foaia de examen,ai vrut sa cred ca a trisat sa pice examenul.

-Nu ! Nu i-am pus eu nimic ! 

-Nu tu,ai pus-o pe Alexia sa faca asta.

-Ba nu !

-Ba da.

-Pentru asta ma concediezi?

-Pentru asta si pentru ca ai intrat in biroul meu fara stirea si permisiunea mea. Poftim actele de concediere,dupa ce semnezi esti libera sa pleci.

Semneaza,apoi fara sa mai zica nimic se indreapta catre iesire,dar pana sa iasa Ryan o intreaba:

-Alexia a plecat?

-Da*iesi nervoasa pe usa.

Niciunul nu a mai zis nimic,eu vorbeam prin mesaje cu Tess si ii povesteam faza de la examen,iar Ryan cauta ceva prin sertare.

The Doctor (in curs de editare-nu poate fi citita)Where stories live. Discover now