Capitolul 17 - Friends with benefits

2.2K 74 7
                                    

Capitol facut special pentru DanaMuresan,fiindca ea e singura careia ii place de Damon si asta ma bucura cel mai mult  ! <3 Te pup !! <3

Ma duc sa deschid usa si raman uimita pentru ca la usa era Damon.

-Hei,eram prin zona si m-am gandit sa*ies din soc apoi il intrerup.

-Intra.

-Sa trec pe la tine sa iti spun ca esti invitata la prezentarea de moda pe care o voi organiza sambata aceasta. Stiu ca ai zis atunci ca nu mai vrei sa iesim,dar ma gandeam ca poate te-ai razgandit. Acesta e felul meu de a-ti multumi pentru ce ai facut.

-Foarte frumos din partea ta,si....n-am spus ca nu vreau,ma refeream la faptul ca am foarte mult de invatat cu facultatea si....nu prea am timp si de altceva.

-Deci...asta inseamna ca nu o sa vi sambata?

-Nu stiu*zic uitandu-ma atent la el si observ ca avea o fata cam suparata cand a auzit ce raspuns i-am dat,nu stiu,dar m-a facut sa-i zic: Dar voi incerca sa vin.

Fata lui parca i se mai lumina cand a auzit asta,iar eu i-am zambit usor.

-Poftim*imi intinse invitatia. Cand ajungi la intrare,le arati invitatia bodyguarzilor. Planuiam sa vin sa te iau eu,dar din pacate sunt blocat acolo,trebuie sa pregatesc modelele. O sa trimit o limuzina in locul meu la ora 20:15.

-Nu e nevoie sa faci asta,serios...O sa vin cu masina mea.

-Stiu asta,dar m-am ganit ca ar fi mai frumos asa*imi facu cu ochiul.

-Voi veni*n-apuc sa termin propozitia ca mi-o taie imediat :

-Cu limuzina*zambi larg formandu-i-se cele 3 riduri de expresie de pe obrajii lui.

-Dar...

-Nu exista niciun "dar".

Incep sa rad.

-Esti incredibil ! *spun inca razand.

-Stiu,stiu. eu o sa plec acum*se ridica de pe canapea si da sa plece dar il opresc.

-Stai*se intoarse lent apoi continui : Tess e plecata si ma plictisesc singura si nu m-am supara daca*din nou nu ma lasa sa termin ce am de spus ca si spune :

-Daca as ramane,asa-i? *se uita la mine cu privirea aia specifica lui.

-Nu cu,cuvintele alea,dar da,asta vroiam sa spun.

-Ok*zise trecand pe langa mine,indreptandu-se inapoi catre canapea asezandu-se lejer picior peste picior si cu mana dreapta pe partea superioara a spatarului de la canapea. Si ce facem?

-Mmm,nu stiu speram sa ai tu o idee,mereu ai*rad.

-Swettie,uite ca de data asta n-am nicio idee.

Chicotesc.

-Un film?

-Bine...chiar daca iar o sa adormi*rase.

-O sa incerc sa nu mai fac asta*chicotesc.

Din fericire am gasit un film la televizor care dabia incepuse si nu a mai trebuit sa pun eu unul la DVD. Ma ridic de pe canapea si ma duc la bucatarie sa iau ceva de rontait si de baut,apoi m-am intors inapoi. Damon cand a vazut mancarea a scos un "mmmmmmm" zambind malefic. Pe la jumatatea filmului imi suna telefonul. Il scot din buzunar si vad ca era Ryan,ce moment.

-Alo?*raspund usor uitandu-ma la Damon care deja se uita la mine.

-Buna,deranjez?

-Nu,e ok.

The Doctor (in curs de editare-nu poate fi citita)Where stories live. Discover now